VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
Ällöttävää!
Eikä teidän muiden mielestä Tero ole aivan täynnä itseään??? Jatkuvaa itsensä kehumista ja kuinka hän on älykkö ja verbaalisesti keskitasoa parempi (siis mitä v*ttua?) ja niin edelleen ja niin edelleen...

mAu
Huvittavaa toi Teron juttu: "Mä tiedän, että voisin pelata täällä paremmin kuin kukaan muu täällä, mutta mä en halua pelata koska en halua lähteä täältä pelurina"

"Mä olen älykkäämpi kuin muut, mutta mä en halua näyttää sitä älykkyyttä muille ettei ne pelästy"

"Mä näen ketkä täällä pelaa ja ketkä ei, mutta en halua sanoa sitä kenellekään"

Se tietää paljon omissa puheissaan, mutta ulospäin ei näy...

Tero ulos
Tero keksii teorioita kahden kesken tai niin, että on kaks akkaa kuuntelemassa sen jorinaa, ja niissä se vain mustamaalaa Mariannea, voi olla muitakin ihmisiä, mutta Tero tekee sen "ovelasti" kahden kesken, kun ei saa yhtään järkevää sanaa suustaan porukassa.

ei hyvää päivää...
Alkuperäinen kirjoittaja Ällöttävää!:
Eikä teidän muiden mielestä Tero ole aivan täynnä itseään??? Jatkuvaa itsensä kehumista ja kuinka hän on älykkö ja verbaalisesti keskitasoa parempi (siis mitä v*ttua?) ja niin edelleen ja niin edelleen...
Niinhän se niinkö on ja mie näen sen niin. kö kökkö kö

...
Tero ressun huulikoru on viturallaan ja Tero hokee "Ade, sie osaat sen, sie osaat, Ade sie osaat" Ja taas jälleen kerran Ade auttaa, aina Ade auttaa, tarvitaan mitä vain, niin aina se vaan on Ade, joka auttaa.

Yhteistyössä