Virallinen bb pino 2008

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Täs illan lähetyksessä näky ainakin ihan hyvin kun oli riston päällä. Oli siitä mun mielestä hinkkaus kaukana!
No mut ne kuuli kieriskeli siellä yli tunnin. Itse katsoin livenä ja musta siinä oli nussiminen kaukana. Risto pääasiassa oli kyljellään ja Cheri selällään.
No mun elämä ei siihen kaadu vaikka ei ois nusassutkaan! Mutta siltä se näytti ja tv:n katsojille annettiin varmasti tahallaan semmonen kuva.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No miten ne voi semmosta kieltää sanomasta? Hitto eiköhän se ole sen ukon oma häpeä! Vai eikö ne saa puhua ihmisistä koko nimillä tms?
No, on siellä sääntökirjassa yks kohta mis lukee jotain tommosta. Päiväkirjahuoneen jälkeen rupes käyttään Pete nimeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Siis anteeks kun mä nyt sekaannun tähän vaikka en oo seurannut yhtään enkä tiedä mistään mitään. Mutta onko se risto tuolta se mister finland risto? Mä en oikeasti tiedä, kun en oo kattonut koko juttua. :ashamed:
On.
Siis ei oo todellista?? Pitääks munkin ottaa sitt nyt se 24/7 sitt: varmaan pakko. :D
Tuossa se Risto on.
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/asukkaat.shtml/Risto
Joo. Ikävä (??) kyllä ollaan tuttavuuksia oltu entisessä elämässä. :ashamed: tai katsotaan tän kauden jälkeen, kuinka ikävää se on. :whistle:

Mutt pakko kai sitä on alkaa seuraamaan sitten.

 
vieras
Hain tän niistä säännöistä:

"WC

Big Brother ei tule esittämään Internetissä, televisiossa tai muuallakaan luonnollisten tarpeiden suorittamista vessassa. "

Eikös ne viime vuonna näyttänyt kun se yks ällö jätkä istus kakkalla??? Muistan ihan selvästi, koska mun mielestä se oli todella törkeetä. Sen tyypin nimeä en muista. Semmonen ällö =)
 
bb-fani
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hain tän niistä säännöistä:

"WC

Big Brother ei tule esittämään Internetissä, televisiossa tai muuallakaan luonnollisten tarpeiden suorittamista vessassa. "

Eikös ne viime vuonna näyttänyt kun se yks ällö jätkä istus kakkalla??? Muistan ihan selvästi, koska mun mielestä se oli todella törkeetä. Sen tyypin nimeä en muista. Semmonen ällö =)
Joo ja Harrin kuseminen näytettiin yöllä. Myös yrjöäminen näytettiin. Viime vuonna kans ykät näytettiin. Mut nehän saa rikkoo sääntöjään...

 
vieras
Apua! Loggauduin ulos netti-tv:Stä ja nyt en pääse sinne enää sisään. Ei ole mitään paikkaa mihin laittaisi edes käyttäjätunnuksen tai salasanan. Mistä sinne pääsisi loggautumaan sisään?
 
Turbojurpo
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Miks mun laittama youtube-linkki on hävinny tästä pinosta? :/ Eihän siinä mitään ihmeellistä ollut että se ois pitänyt poistaa?
Juutuupin touhut ovat tuossa laillisuuden rajamailla. Tuskinpa Sub on antanut lupaa klippien julkaisemiseen siellä.

Mystisempää on se, että minun viestini poistettiin, koska siellä oli linkki Subin omien sivujen videoon. Näemmä ylläpitäjiä ei niinkään huoleta videon laillisuus kuin sen sisältö. Tissejä näytettiin ja sutinaa peiton alla, hyh hyh!
 
Mulla oli illalla niin järkky myötähäpee noiden pimeiden puolesta!! Naurettiinki ukon kanssa että, mitä tää meistä kertoo ku ihan koukussa ollaan tollaseen paska ohjelmaan..

Ja se Minna..voi viddu mikä LEHMÄ se itse on.. :eek: *puistattaa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mulla oli illalla niin järkky myötähäpee noiden pimeiden puolesta!! Naurettiinki ukon kanssa että, mitä tää meistä kertoo ku ihan koukussa ollaan tollaseen paska ohjelmaan..

Ja se Minna..voi viddu mikä LEHMÄ se itse on.. :eek: *puistattaa*
Joo,ekalla viikolla vaikutti kivalta mut ei enää.Toivottavasti Minna joutuu äänestykseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mulla oli illalla niin järkky myötähäpee noiden pimeiden puolesta!! Naurettiinki ukon kanssa että, mitä tää meistä kertoo ku ihan koukussa ollaan tollaseen paska ohjelmaan..

Ja se Minna..voi viddu mikä LEHMÄ se itse on.. :eek: *puistattaa*
Joo,ekalla viikolla vaikutti kivalta mut ei enää.Toivottavasti Minna joutuu äänestykseen.
Mä kans luulin ekalla viikolla että ykkös inhokkini ois marianna mutta hups.. se tulee vasta jaetulla kakkos tilalla nikon kanssa
:whistle:
 

Yhteistyössä