Virallinen bb pino 2008

Mulla on jotenkin morkkis noiden puolesta :D Eilen piti oikein sulkea telkkari, kun ei pystynyt katsoo tuota ja kun tuo Cheryl meni jotenkin yli. Luulin, että on oikeesti "kiltti tyttö" ja sitten Riston kanssa :x Ketä veikkaatte äänestykseen joutumisesta? Marko on tietenkin automaattisesti, mut veikkaan Ristoa lisäksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
Katoitteko himokas Marianna videoklipin? Huh..
Juu oli aika himokas.
Katoin koko viime yön Bb 24/7 ja kyllä Marianna oli vauhdissa.
Onko väsyttänyt tänään? :D :D
Ei oo väsyttänyt oikeen.
Tunnin nukuin tos iltapäivällä.
Mun pitäs aamulla klo5 alkaa leipomaan pullaa et katotaan miten sit sillon jaksan nousta.
BB:n katon ja sit meen nukkuu ku klo5 soi sit kello.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Marianna haluu olla yksin.
Makaa sohvalla ja parkuu.
On eilisestä illasta morkkis. :headwall:

Hehee, joopa joo... Jos noin sekoilee, niin olisi pysynyt selvinpäin.. :LOL:

Ketä mies se muuten on, joka on kihloissa?
Andreas Turkulainen on kihloissa.
Andreas on käyttäytynyt tosi fiksusti. :)
Ahaa, joo.ok.
Nyt alkoi subilta.. Lähtee katsomaan!

=) :wave:
 
pienenhetken pikana vaan
pakko vaan tulla vielä sanomaan että tolla minnalla on niiiiiin rasittava ÄÄNI! :x siis ihan oikeesti sitä ei jaksa kuunnella vaikka puhuis joskus jotain järkevääkin, siis niin ärsyttävä...

toinen mikä ärsyttää on markon puhetyyli, siis se omituinen napsutus aina lauseen lopussa ja muutenki se "niin ettän" hokeminen joka lauseessa, alkaa kyllästyttään jo.

uskon ja toivon että minna on häätöäänestyksessä.
 
Paljonko siitä Himokas Marianna -klipistä oli leikattu äksöniä pois? :p

Illan realitystä oli ainakin leikattu pitkät pätkät Cheryllin ja Riston sormi-/käsikaasu-/hinkkausjuttuja veks... Pitempää pätkää on tarjolla jossain päin nettiä, tosin ilman ääntä, mikä vie hauskuudesta ainakin puolet. :D Ja netistä löytyy myös Himokas Marianna -klippi ilmaisjakeluna.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Paljonko siitä Himokas Marianna -klipistä oli leikattu äksöniä pois? :p

Illan realitystä oli ainakin leikattu pitkät pätkät Cheryllin ja Riston sormi-/käsikaasu-/hinkkausjuttuja veks... Pitempää pätkää on tarjolla jossain päin nettiä, tosin ilman ääntä, mikä vie hauskuudesta ainakin puolet. :D Ja netistä löytyy myös Himokas Marianna -klippi ilmaisjakeluna.
käsikaasu :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
No mitä mä oon tänää kattonu (aika vähän) niin Risto ja Cheryll ei oo ollu oikeen missään tekemisissä keskenään .... mut jos joku on enemmän tuijotellu ni valaskaa muaki jos on nähny kanssakäymistä :whistle: :D
No mäkään en oo nähny oikein mitään, jotenkin vähän nihkeä tunnelma.. tai sitten kuvittelen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
No mitä mä oon tänää kattonu (aika vähän) niin Risto ja Cheryll ei oo ollu oikeen missään tekemisissä keskenään .... mut jos joku on enemmän tuijotellu ni valaskaa muaki jos on nähny kanssakäymistä :whistle: :D
No tuo risto on ollu yhtä huomaamaton kuin ennen eilistä cherylin juttuakin. C ei ole oikeestaan kiinnittänyt mitään huomiota ristoon tänään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Meillä oli nauhoitus loppunut siihen kun Minna ja Mia tappelee. PRKL! Mitä sen jälkeen tapahtui? Paniko Cheri ja Risto? Mitä Mariannasta?
No ne tappeli ja sopi sitten myöhemmin. Cheri ja Risto harrasti käsipeliä, Marianna hinkutti itteään Johaniin ja veti siltä käteen saunassa tosi hetken. Tero ja Marianne nusasi vissiin kaksi kertaa. Mantaa oksetti, Risto ja Cheri luuli että sviitissä ei ollu kameroita tai mikkiä. Manta suuttui Minnalle.
 

Yhteistyössä