Ai. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kevätaurinko: Olet persoonallisen näköinen ja hyvin kaunis! Kurkkasin profiiliin.
Kiitos vaan. :flower:
Ai. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kevätaurinko: Olet persoonallisen näköinen ja hyvin kaunis! Kurkkasin profiiliin.
Onko väsyttänyt tänään?Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Juu oli aika himokas.Alkuperäinen kirjoittaja mona:Katoitteko himokas Marianna videoklipin? Huh..
Katoin koko viime yön Bb 24/7 ja kyllä Marianna oli vauhdissa.
Marianne ja Tero kuksi ja aamulla vielä uusiks.Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Ketkä muut kuksi kun Cheryl ja Risto vai kuksiko muut? Mitä se Marianna teki?
Andreas Turkulainen on kihloissa.Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Marianna haluu olla yksin.
Makaa sohvalla ja parkuu.
On eilisestä illasta morkkis. :headwall:
Hehee, joopa joo... Jos noin sekoilee, niin olisi pysynyt selvinpäin..
Ketä mies se muuten on, joka on kihloissa?
Ei oo väsyttänyt oikeen.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Onko väsyttänyt tänään?Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Juu oli aika himokas.Alkuperäinen kirjoittaja mona:Katoitteko himokas Marianna videoklipin? Huh..
Katoin koko viime yön Bb 24/7 ja kyllä Marianna oli vauhdissa.
Ahaa, joo.ok.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Andreas Turkulainen on kihloissa.Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Marianna haluu olla yksin.
Makaa sohvalla ja parkuu.
On eilisestä illasta morkkis. :headwall:
Hehee, joopa joo... Jos noin sekoilee, niin olisi pysynyt selvinpäin..
Ketä mies se muuten on, joka on kihloissa?
Andreas on käyttäytynyt tosi fiksusti.
Samoin!Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mä toivon ja rukoilen että minna on äänestyksessä
käsikaasuAlkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Paljonko siitä Himokas Marianna -klipistä oli leikattu äksöniä pois?
Illan realitystä oli ainakin leikattu pitkät pätkät Cheryllin ja Riston sormi-/käsikaasu-/hinkkausjuttuja veks... Pitempää pätkää on tarjolla jossain päin nettiä, tosin ilman ääntä, mikä vie hauskuudesta ainakin puolet. Ja netistä löytyy myös Himokas Marianna -klippi ilmaisjakeluna.
No mäkään en oo nähny oikein mitään, jotenkin vähän nihkeä tunnelma.. tai sitten kuvittelen.Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:No mitä mä oon tänää kattonu (aika vähän) niin Risto ja Cheryll ei oo ollu oikeen missään tekemisissä keskenään .... mut jos joku on enemmän tuijotellu ni valaskaa muaki jos on nähny kanssakäymistä
No tuo risto on ollu yhtä huomaamaton kuin ennen eilistä cherylin juttuakin. C ei ole oikeestaan kiinnittänyt mitään huomiota ristoon tänään.Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:No mitä mä oon tänää kattonu (aika vähän) niin Risto ja Cheryll ei oo ollu oikeen missään tekemisissä keskenään .... mut jos joku on enemmän tuijotellu ni valaskaa muaki jos on nähny kanssakäymistä
No ne tappeli ja sopi sitten myöhemmin. Cheri ja Risto harrasti käsipeliä, Marianna hinkutti itteään Johaniin ja veti siltä käteen saunassa tosi hetken. Tero ja Marianne nusasi vissiin kaksi kertaa. Mantaa oksetti, Risto ja Cheri luuli että sviitissä ei ollu kameroita tai mikkiä. Manta suuttui Minnalle.Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Meillä oli nauhoitus loppunut siihen kun Minna ja Mia tappelee. PRKL! Mitä sen jälkeen tapahtui? Paniko Cheri ja Risto? Mitä Mariannasta?