Virallinen bb pino 2008

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Meillä oli nauhoitus loppunut siihen kun Minna ja Mia tappelee. PRKL! Mitä sen jälkeen tapahtui? Paniko Cheri ja Risto? Mitä Mariannasta?
No ne tappeli ja sopi sitten myöhemmin. Cheri ja Risto harrasti käsipeliä, Marianna hinkutti itteään Johaniin ja veti siltä käteen saunassa tosi hetken. Tero ja Marianne nusasi vissiin kaksi kertaa. Mantaa oksetti, Risto ja Cheri luuli että sviitissä ei ollu kameroita tai mikkiä. Manta suuttui Minnalle.
cheri ja risto ei harrastanut pelkästään käsipeliä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Mä en taas huomannu tota poskipeliä, mutta kyllä nussi eikä nuohonnu :D Selvästi erotti.
Mä taas näin vain kun Risto hinkutti Cheriä ja Cheri Ristoa. Sit yhdes välis peitto nousi ja Riston pippelihän sieltä pilkahti, sit Cheri kävi peiton alla..
 
vieras
Risto kyl yritti saada pimperoista kun se Cheril hoki siel jotain tyyliin et annan vähän, anna vähän. Cheri oli et ei emmä voi. Eihän niil ollu kortsujakaan siel yläkerrassa. Mialla taas on ollu suhde varattuun muusikko mieheen jonka vaimo odottaa nyt lasta. Hän oli tehny Mialle jonku enkun kielisen biisin. Mia kutsu mies Joel Mel.. mut sit myöhemmin se kutsu sitä nimellä Pete tai sitten Pete oli sen veljen nimi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Siis anteeks kun mä nyt sekaannun tähän vaikka en oo seurannut yhtään enkä tiedä mistään mitään. Mutta onko se risto tuolta se mister finland risto? Mä en oikeasti tiedä, kun en oo kattonut koko juttua. :ashamed:
On.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Risto kyl yritti saada pimperoista kun se Cheril hoki siel jotain tyyliin et annan vähän, anna vähän. Cheri oli et ei emmä voi. Eihän niil ollu kortsujakaan siel yläkerrassa. Mialla taas on ollu suhde varattuun muusikko mieheen jonka vaimo odottaa nyt lasta. Hän oli tehny Mialle jonku enkun kielisen biisin. Mia kutsu mies Joel Mel.. mut sit myöhemmin se kutsu sitä nimellä Pete tai sitten Pete oli sen veljen nimi.
Siis ihan tosi? :eek: Aika paha möläytys jos totta on!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Siis anteeks kun mä nyt sekaannun tähän vaikka en oo seurannut yhtään enkä tiedä mistään mitään. Mutta onko se risto tuolta se mister finland risto? Mä en oikeasti tiedä, kun en oo kattonut koko juttua. :ashamed:
On.
Siis ei oo todellista?? Pitääks munkin ottaa sitt nyt se 24/7 sitt: varmaan pakko. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kevis näitsä eilen et Cheril olis ratsastanu Ristolla ja et ne olis nusassu? Mä kun yöllä katsoin niin en nähnyt kuin käsi toimintaa.
Juu näin.
Ja siitä oli youtubesta videoki täällä mutta nyt se on pistetty näemmä sillai että K18 eli pitää olla kirjautunu ennen ku sen näkee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Siis ihan tosi? :eek: Aika paha möläytys jos totta on!!
Juu, ja pian sen jälkään Mia kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen.
No miten ne voi semmosta kieltää sanomasta? Hitto eiköhän se ole sen ukon oma häpeä! Vai eikö ne saa puhua ihmisistä koko nimillä tms?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kevis näitsä eilen et Cheril olis ratsastanu Ristolla ja et ne olis nusassu? Mä kun yöllä katsoin niin en nähnyt kuin käsi toimintaa.
nusasi mutta poskeen ei ottanut kun pää oli tossa rinnan korkeudella.subin sivulla on ilmanen pätkä siitä yöstä
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Siis anteeks kun mä nyt sekaannun tähän vaikka en oo seurannut yhtään enkä tiedä mistään mitään. Mutta onko se risto tuolta se mister finland risto? Mä en oikeasti tiedä, kun en oo kattonut koko juttua. :ashamed:
On.
Siis ei oo todellista?? Pitääks munkin ottaa sitt nyt se 24/7 sitt: varmaan pakko. :D
Tuossa se Risto on.
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/asukkaat.shtml/Risto
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kevis näitsä eilen et Cheril olis ratsastanu Ristolla ja et ne olis nusassu? Mä kun yöllä katsoin niin en nähnyt kuin käsi toimintaa.
nusasi mutta poskeen ei ottanut kun pää oli tossa rinnan korkeudella.subin sivulla on ilmanen pätkä siitä yöstä
Mä en kyllä usko että olis poskeen ottanu.
Tai en mä ainakaan huomannu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Täs illan lähetyksessä näky ainakin ihan hyvin kun oli riston päällä. Oli siitä mun mielestä hinkkaus kaukana!
No mut ne kuuli kieriskeli siellä yli tunnin. Itse katsoin livenä ja musta siinä oli nussiminen kaukana. Risto pääasiassa oli kyljellään ja Cheri selällään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Siis anteeks kun mä nyt sekaannun tähän vaikka en oo seurannut yhtään enkä tiedä mistään mitään. Mutta onko se risto tuolta se mister finland risto? Mä en oikeasti tiedä, kun en oo kattonut koko juttua. :ashamed:
On.
Siis ei oo todellista?? Pitääks munkin ottaa sitt nyt se 24/7 sitt: varmaan pakko. :D
Tuossa se Risto on.
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/asukkaat.shtml/Risto
Yök että se on ällö, toi tukka varsinki! :$
 

Yhteistyössä