Virallinen bb pino 2008

Alkuperäinen kirjoittaja kiukkutäti:
Jaahas subbarin sivuilla on nähtävänä joku "kooste" Cheryllin ja Riston "kuumasta" yöstä :D Kesto kaks tuntia, itte toimintaa 2min :LOL: No ei vaan...Täytyy varmaan äijän kanssa illalla katsoa.. :p
Vajaa 2 minuuttia kyllä kestää koko kooste, eikä kaks tuntia :D Ja jotain säätöö ja toimintaa koko koosteen ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Ei Minna sit mihinkään lähtenytkään ku viime yönä jutteli että lähtee huomenna pois ku mitä hän tuolla tekee, tienaan 50 tuhatta kuukaudessa töissäki. :LOL:
joo-o suuret on puheet tytöllä.ja puhuu niinkun ois kovinkin vanha ja viisas "mä oon elämässäni nähny niin paljon että mä tiiän sitä ja tätä ja tota" :$

Alkuperäinen kirjoittaja MaalisXXLmamma76:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Ei Minna sit mihinkään lähtenytkään ku viime yönä jutteli että lähtee huomenna pois ku mitä hän tuolla tekee, tienaan 50 tuhatta kuukaudessa töissäki. :LOL:
Oho :LOL: mitähän se tekee töikseen?
No sehän on ollu ainaki gti-tyttönä, iltalehdessä iltatyttönä, tanssii lamourettes tanssi ryhmässä, koittanu laulaa Idolssissa.
Että en tiä mitä sit oikeesti tekee työkseen, tanssiiko vai mitä.

Ei tajuu
Miten niin miehiltä odotettavaa käytöstä tollainen julkinen sekstailu toisten silmien alla? :eek: ei voi sanoa ku että onneks mä tunnen oikeita miehiä enkä mitää keskenkasvuisia pellejä. Et mies on cool ku esittelee seisovaa munaa tv:ssä, mutta ku nainen näyttää tissit niin se on huora. Aivan just niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei tajuu:
Miten niin miehiltä odotettavaa käytöstä tollainen julkinen sekstailu toisten silmien alla? :eek: ei voi sanoa ku että onneks mä tunnen oikeita miehiä enkä mitää keskenkasvuisia pellejä. Et mies on cool ku esittelee seisovaa munaa tv:ssä, mutta ku nainen näyttää tissit niin se on huora. Aivan just niin.
No niin se vaan aina on, että ku miehet saa viinaa niin ne kaivaa munat esiin. Se on odotettavissa oleva asia. Osasta miehillä ei pysy vaatteet päällä kännissä. :p

Ei tajuu
No niin se vaan aina on, että ku miehet saa viinaa niin ne kaivaa munat esiin. Se on odotettavissa oleva asia. Osasta miehillä ei pysy vaatteet päällä kännissä. :p
ja sä kutsut sellaisia miehiksi? Mä olen ottanut alkoholia hyvin monen miehen läsnäollessa, eikä kenenkää vaatteet ole lähteneet päältä (vaikka on ollut kauniita naisia mukana, mun takia tuskin kukaan viittis riisuutua...) enkä mä tajua miks se olis sen hyväksyttävämpää kuin naisen tissit. Kerro mulle jooko. Kyllä mä olen useammin naisten rintoja nähny paljaana ku miehen kalleuksia.

Mä olen elämässäni tavannut vaan yhden "miehen" jolla oli aina pakollinen tarve esitellä munaansa kännissä. Siis vaan yhden ja aika hirveän paljon olen humalaisia miehiä tavannut :LOL:

ja sä kutsut sellaisia miehiksi? Mä olen ottanut alkoholia hyvin monen miehen läsnäollessa, eikä kenenkää vaatteet ole lähteneet päältä (vaikka on ollut kauniita naisia mukana, mun takia tuskin kukaan viittis riisuutua...) enkä mä tajua miks se olis sen hyväksyttävämpää kuin naisen tissit. Kerro mulle jooko. Kyllä mä olen useammin naisten rintoja nähny paljaana ku miehen kalleuksia. [/quote]

No miksi sitä kutsuisi noita tuolla talossa, kun niillä on munat niin ne on miehiä. Siis näin mun mittapuun mukaan.

Sit kai sellainen asiakin pitää huomioida tässä näitä talon asukkaita arvosteltaessa, että nehän oli siellä saunassa.. Ja kaikista kameroista huolimatta "kotonaan". Kamerat kuulemma unohtuu aika pian. Ja kännissä nyt ainakin.

Niin, miksi miehen munat hyväksyttävämmät ku naisen tissit. En kai niin oo sanonut? Henk.koht en pidä miehen kalleuksia mitenkään kiihottavina, joten mieluusti saisivat pitää housut jalassaan.

Kaiketi tässä tämä kohu noista naisten käyttäytymisestä on noussut just siks, kun he käyttäytyvät odotettua härskimmin. Ei varmaan tissien vilauttelu ole kenellekään mikään kauhistus ollut. Mutta se miten niitä on esitelty ja toisen naamaan tungettu, niin se on se mikä ihmisiä ja muakin ärsyttää.

Eikä Johankaan tietääkseni mennyt sitä munaansa sen akan naamaan tunkemaan. Eikös se mennyt ihan toisin päin? Muija repi kullin esiin...

Ilmeisesti mun väheksyvä mielipiteeni noita talon miehiä kohtaan ei ole välittynyt tarpeeksi hyvin näistä viesteistä.

Siis oikea mieshän EI ottaisi sillaista naista, joka ei häntä kiinnosta oikeasti. Vaikka se tunkis tussun naamaan. Mut Johanille kelpas Minna joka tapauksessa.

Risto "parka" yritti vissiinkin moneenkin kertaan olla torjuva Cherille, mut kun akka tyrkytti, niin Risto taipui. Kun mies oli.. (siis surkea mehen tekele :D )

Yhteistyössä