Virallinen bb pino 2008

mä en edelleenkään lynkkais sitä cheriä täysin..
olisko sen pitänyt sitten olla uskolinen sille harrille koko ohjelman ajan?

joo kurjaa jos hari sai sellaisen kuvan että tolta saan varmasti pesää..oho en saanutkaan,enpä oo enään sen kaveri

Ei tajuu
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei tajuu:
Miks teidän mielestä typerys on se, joka hinkkas sen yhden munaa eikä se joka antoi hinkata munaansa kaikkien nähden :eek: musta se mies siinä oli erityisen typerä.

Se harri on niin suloinen ja oli niin ihastunut, raukka.
Koska tekijä on useimmiten tyhmempi kuin vastaanottaja.
no ne ei kumpikaan ihan järjen jättiläisiltä mun silmiin näytä, mutta kyllä äärimmäisen typerää on esitellä seisovaa munaa muille saunassa olijoille. Olis ihan eri asia, jos ne olis kaksin jossain olleet. Täysin rauhassahan siellä ei voi olla, mutta pitäis edes peiton sitte päällä.

katsoja
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mä en edelleenkään lynkkais sitä cheriä täysin..
olisko sen pitänyt sitten olla uskolinen sille harrille koko ohjelman ajan?

joo kurjaa jos hari sai sellaisen kuvan että tolta saan varmasti pesää..oho en saanutkaan,enpä oo enään sen kaveri
Ei vaan kato ku cheryl oli harrin kaveri, ne oli lähekkäin joka päivä ja sillee, olivat ystiksiä ja nyt ku oli bileet, cheryl kävi kiertarina jokaisen ukon luona pussaamassa mut harria vaan pikasesti ja sit torju sen, näytti kädellä, että mee pois. Harri oli jo aamuyöstä aika hattuuntunut.

Alkuperäinen kirjoittaja sewy:
Tietääkö muut, että Tero ja Marianne pani makkarissa?
mun mielestä niko ja andreas oli nähny että peitto heilu,ainakin andreas vähän naljaili aamulla..väittivät että mitään ei tapahtunu mutta jos mä oikein näin ni mariannen alushousut oli puolessa reidessä kun nous teron päältä ja peitto oli vähän pois päältä :whistle:

katsoja
Manta totes, ettei häntä oo kukaan pannu, koska kyllä hän huomais, jos olis. Mia sano, että joo, häntäkään ei oo. Marianna sano, että oisit vaan antanut ja kehu itteesä - mut sehän ei itse osannu antaa johanille.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MaalisXXLmamma76:
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:
Nyt luulis kyllä koppava neiti Mariannaa hävettävän, samoin kuin Cherylliä. Mut oikeesti, kyllä Marianna käytös oli jopa pahempaa.

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Juu.. Siis omaa mokaa pahemmasta päästä :kieh: Ei siinä tietty sillai loukattu muiden tunteita, mut härskimpää touhuahan se kyl oli :LOL: :D :LOL:
No oli seki aika härskiä ku Cheri otti poskeen..

Turbojurpo
Jotenkin luulen, että Cheryll meinaa pitää Harria takataskussaan. Selvin päin on niin kaveria että ja heti kännissä alkaa vehdata muiden miesten kanssa ja jättää Harrin murjottamaan. "Siis en mä haluu loukata sua, sä oot mulle tärkee..." Ja Harri antaa anteeksi kerta toisensa perään.

Niin siis mitä tulee näihin miehiin.. Ja siihen, että naiset oli kaikki mokailemassa ja ukot ei.. No hei.. Sehän on miehiltä ihan odotettua käytöstä :LOL: Jos on tarjolla niin sitä otetaan. :kieh: Nähtiinhän se ekana iltana jo. Johan sisään mennessä ilmoitti pitävänsä "hoikasta, urheilullisesta" naisesta.. Mistäköhän kohtaa se Minna vastaa Johanin ihannetta? Vaan kun ei parempaa ollu tarjolla, niin otettiin mitä annettiin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja MaalisXXLmamma76:
Niin siis mitä tulee näihin miehiin.. Ja siihen, että naiset oli kaikki mokailemassa ja ukot ei.. No hei.. Sehän on miehiltä ihan odotettua käytöstä :LOL: Jos on tarjolla niin sitä otetaan. :kieh: Nähtiinhän se ekana iltana jo. Johan sisään mennessä ilmoitti pitävänsä "hoikasta, urheilullisesta" naisesta.. Mistäköhän kohtaa se Minna vastaa Johanin ihannetta? Vaan kun ei parempaa ollu tarjolla, niin otettiin mitä annettiin :kieh:

Aivan :whistle: Minna tyrkytti itseään, kaikkensa yritti...Johan otti mitä oli sillä hetkellä tarjolla... Ei se enää koske, Minna oli liian helppo hänelle :kieh:

katsoja
Tero sanoo "ens bileissä on seksiä" Osaa valehdella sekin, kuten Cheryl, Minna ja Marianna, Marianna ei siis puheitten mukaan edes sekstannu, vaan pelkästään sammui ja alko yrjötä, kuten pikkupentu.

Yhteistyössä