Virallinen bb pino 2008

Alkuperäinen kirjoittaja nintsku76:
Minna taitaa olla aika epäsuosiossa tällä hetkellä...mitä nyt juttuja kuuntelee kun Mariakin siitä puhui...
no en ihmettele yhtään,taitaa aika moni asukkaista ajatella negatiivisia asioita minnasta :whistle: toivottavasti minna joutuu äänestykseen..

asiasta kukkaruukkuun,tää bb cola ei oo hassumpaa :p *ottaa hörpyn*

Alkuperäinen kirjoittaja nintsku76:
Minna taitaa olla aika epäsuosiossa tällä hetkellä...mitä nyt juttuja kuuntelee kun Mariakin siitä puhui...
mä veikkaan että minna kohta "niinsanotusti masentuu" talossa kun huomaa ettei olekaan se suosituin tyttö mitä omassa,normaalielämässään on/kuvittelee olevansa. siis meinaan sitä että kohta minna vaan nyhjöttää yksin jokapaikassa,vittuilee kaikille,itkeä pillittää jonku viltin sisällä ja hakee sääliä. se on niiiiin sen olonen ihminen :x

mut mites se harri? mitkä fiilikset sillä?

cheri on pyytäny harrilta anteeks,ei kuulemma tajunnu ja harrilla oli cherin mielestä niin kiihkeetä altaassa kun se suuteli nikon kanssa.eli vois rivien välistä lukea että cheri oli niin kännissä että kuvitteli että harri ei välitä siitä ja "kostoks" sitte rupes riston kanssa vehtaamaan?ja nyt sitten ku tajus että harri oliki tosissaan ni sanoo vaan että ne oli harrin kanssa vaan ystäviä,emmä tiiä ehkä kaukaa haettua

mä en nyt ymmärrä että mitä se cheri niin väärin teki.

ei se ole mitenkään sitoutunut harriin.
harri itsekkin suuteli nikon kanssa :x

ja eikös ne kuitenkin ihan ystäviä ollutkin vaikka valitsi töisensa siinä leikissä.
jos harri oli cherin kaveri vaan että pääsis sen kanssa peittojen alle niin sehän törkeä oli

minna avautuu harrille,cheri käveli sinne niitten luo ni harri sano että älä cheri tuu tänne oo kiltti :whistle: cheri käveli mitään sanomatta pois...minna ei jaksa kuulemma tota menoa tuola että kaikki väittää että hän kävelee sielä nokka pystyssä,että ihme menoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

ja eikös ne kuitenkin ihan ystäviä ollutkin vaikka valitsi töisensa siinä leikissä.
jos harri oli cherin kaveri vaan että pääsis sen kanssa peittojen alle niin sehän törkeä oli
No olihan niillä ihan selvästi pientä flisttii menossa ja kyllä Harri oli aika masis eilen.. Oikeesti jätkää vietiin ku pässii narussa ja sit potkastiin ovella ulos :kieh: Otettiin toinen sonni tilalle :p

...
cheri esitti niiiin kilttiä tyttöä taloon tulleesaan.. "täällä en panis kameroiden edessä kettän, harrastan vaan seksiä miehen kanssa jota rakastan ja mulla on ollu vaan yks sänkykumppani..." hahaha, sanon minä... niiiin tyrkky ämmä et huhhuh ja toinen on minna, yrittää hakee tisseillään huomioo ku ei sitä muuten saa..

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

nii,asioissa on kaks puolta,ja voihan se olla että harri leikkii vähän enemmän ressukkaa ku mitä on,että hän on nyt se jonka sydän on särjetty ja onhan se noin.ja mun mielestä cheri kyllä käytti harria hyväkseen.olihan niillä ihan selvästi menossa jotain ja cherikin kyhnytti harrin kainalossa harvase hetki.

Yhteistyössä