no en ihmettele yhtään,taitaa aika moni asukkaista ajatella negatiivisia asioita minnasta toivottavasti minna joutuu äänestykseen..Alkuperäinen kirjoittaja nintsku76:Minna taitaa olla aika epäsuosiossa tällä hetkellä...mitä nyt juttuja kuuntelee kun Mariakin siitä puhui...
mä yritin sitä kattoa ni pitäis kirjautua johonki maikkarin palveluun tms.Alkuperäinen kirjoittaja kiukkutäti:Jaahas subbarin sivuilla on nähtävänä joku "kooste" Cheryllin ja Riston "kuumasta" yöstä Kesto kaks tuntia, itte toimintaa 2min No ei vaan...Täytyy varmaan äijän kanssa illalla katsoa..
ja se selän takana paskan puhuminenAlkuperäinen kirjoittaja nintsku76:Itsehän se sitä kerjäsi, oli jotenkin niin ylimielinen joitakin kohtaan. Aina äänessä yms...
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:ja se selän takana paskan puhuminenAlkuperäinen kirjoittaja nintsku76:Itsehän se sitä kerjäsi, oli jotenkin niin ylimielinen joitakin kohtaan. Aina äänessä yms...
mä veikkaan että minna kohta "niinsanotusti masentuu" talossa kun huomaa ettei olekaan se suosituin tyttö mitä omassa,normaalielämässään on/kuvittelee olevansa. siis meinaan sitä että kohta minna vaan nyhjöttää yksin jokapaikassa,vittuilee kaikille,itkeä pillittää jonku viltin sisällä ja hakee sääliä. se on niiiiin sen olonen ihminen :xAlkuperäinen kirjoittaja nintsku76:Minna taitaa olla aika epäsuosiossa tällä hetkellä...mitä nyt juttuja kuuntelee kun Mariakin siitä puhui...
KaikkiAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kuka Nikon kaulan imutteli ????????????
kaikkihan sielä nikon kaulalla tais olla...ainakin johan,manta,marianne ja andreas ja tais se minnaki tehä fritsunAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kuka Nikon kaulan imutteli ????????????
No kyl on muija hyvä selittään.. Vai uskoko Harri oikeesti, ettei mitän tapahtunut yön aikana? :headwall: Ehkei se sit välitä mitä muija tekee..Alkuperäinen kirjoittaja nintsku76:Harri ja Cheri halailevat :hug:
No olihan niillä ihan selvästi pientä flisttii menossa ja kyllä Harri oli aika masis eilen.. Oikeesti jätkää vietiin ku pässii narussa ja sit potkastiin ovella ulos :kieh: Otettiin toinen sonni tilalleAlkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mä en nyt ymmärrä että mitä se cheri niin väärin teki.
ei se ole mitenkään sitoutunut harriin.
harri itsekkin suuteli nikon kanssa :x
ja eikös ne kuitenkin ihan ystäviä ollutkin vaikka valitsi töisensa siinä leikissä.
jos harri oli cherin kaveri vaan että pääsis sen kanssa peittojen alle niin sehän törkeä oli
nii,asioissa on kaks puolta,ja voihan se olla että harri leikkii vähän enemmän ressukkaa ku mitä on,että hän on nyt se jonka sydän on särjetty ja onhan se noin.ja mun mielestä cheri kyllä käytti harria hyväkseen.olihan niillä ihan selvästi menossa jotain ja cherikin kyhnytti harrin kainalossa harvase hetki.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mä en nyt ymmärrä että mitä se cheri niin väärin teki.
ei se ole mitenkään sitoutunut harriin.
harri itsekkin suuteli nikon kanssa :x
ja eikös ne kuitenkin ihan ystäviä ollutkin vaikka valitsi töisensa siinä leikissä.
jos harri oli cherin kaveri vaan että pääsis sen kanssa peittojen alle niin sehän törkeä oli
Alkuperäinen kirjoittaja MaalisXXLmamma76:No kyl on muija hyvä selittään.. Vai uskoko Harri oikeesti, ettei mitän tapahtunut yön aikana? :headwall: Ehkei se sit välitä mitä muija tekee..Alkuperäinen kirjoittaja nintsku76:Harri ja Cheri halailevat :hug: