Virallinen bb pino 2008

Turbojurpo
Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoh:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Näkikö joku Mariannan ja Johanin touhuja enemmänkin tästä kuvakulmasta? :x

Moderoitu.

:x onpas makkaralla pittuutta!
Wau!!!!!! Onpas aikamoinen vonkale! Enpä olekaan tätä kuvakulmaa ennen nähnyt! Miksei ne näitä kuvakulmia näytä illan koosteessa!?!?!?!
Jotta jengi hairahtuisi ostamaan maksullisia lähetyksiä.

Se on hyvä, että täällä on joitain hairahtuneita, jotka sitten raportoivat meille piheille.

joku roti sitä olla pitää
voi helvetti millaista touhua bb talossa. Ihan pimeitä kaikki!!!! onko tuossa mitään tolkkua ja järkeä! miten tälläisiä ohjelmia edes tehdään????? täyttä potaskaa!!! onko nykyajan nuoret tälläisiä?????

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
:D Toi on niin huvittava ohjelma. Ja kaikista huvittavin siinä on Niko. Varsinkin kännissä se on kuin mikäkin DramaQueen ja kuin joku 15 vuotias neiti kahden sidukan jälkeen joka itkee, ku kukaan ei tykkää :LOL:
Siis mä oon niiiiin samaa mieltä hei sun kanssa :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joku roti sitä olla pitää:
voi helvetti millaista touhua bb talossa. Ihan pimeitä kaikki!!!! onko tuossa mitään tolkkua ja järkeä! miten tälläisiä ohjelmia edes tehdään????? täyttä potaskaa!!! onko nykyajan nuoret tälläisiä?????
Hyvin moni on. Sunkin on varmaan aika todeta, että olet tullut vanhaksi. Koska niin se on: kun parikymppisten touhut alkaa näyttää käsittämättömiltä ja typeriltä, tietää tulleensa vanhaksi.viera

aauu
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Onko Niko se bi? Ihme ruikuttaja.
Kai se on. Ja ainahan se kimittää ja valittaa jostain. Todella epämiellyttävä persoona, oli seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa.

Ja Minna. Voi helv*tti. Mulla ole edes sanoja.

Ja se Marianna. "Mä en tullu tänne harrastaa seksii kameroiden edessä", ja niin vaan kävi.

Tänä vuonna nää asukit on kyllä niin etovia. Yhtään mukavaa / miellyttävää en ole löytänyt. Kaikissa jotain pahasti vialla. Hyhhyh.

Parin vuoden takaa Olli on edelleen kaikkein paras asukas.
Millä perusteella tyttöystäväänsä pettävä, toisten tavaroihin kuseskeleva ja suttuinen Olli oli susta hyvä? :eek:

oho
huh-huh, tuo jonkun laittama linkki..en oikeasti ajattellut et j seisoo ja sitä vedellään..tosi kiva näille muillekkin vieres, ja sitten muija viel nakkas uimahousut seisokin päälle..ei kai se oikeasti meinannut hypätä satulaan tossa kaikkien nähden?ihme mieskin kun antaa kaikkien nähden.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Se on hyvä, että täällä on joitain hairahtuneita, jotka sitten raportoivat meille piheille.
Heh, mä en todellakaan ole hairahtunut mitään kaksneljäseiskaa ostamaan. :D Bongasin ton linkin Subiin Subjectin BB-osiosta, en muista enää mistä keskustelusta. Enkä muuten oo edes rekisteröitynyt sinne, kunhan lueskelin uteliaisuuttani. :p

peesi
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
huh-huh, tuo jonkun laittama linkki..en oikeasti ajattellut et j seisoo ja sitä vedellään..tosi kiva näille muillekkin vieres, ja sitten muija viel nakkas uimahousut seisokin päälle..ei kai se oikeasti meinannut hypätä satulaan tossa kaikkien nähden? ihme mieskin kun antaa kaikkien nähden.
Samaa mäkin ihmettelin. Ja vieressä olevat oli vielä jotain bi-henkisiä niin kait nekin sai siitä jotain kiksejä :x

Yhteistyössä