Varastohuoneessa on nykyään kondomeja.
Ja hyvä niin että jos on tarvetta niin on ehkäisy kunnossa.
Ja hyvä niin että jos on tarvetta niin on ehkäisy kunnossa.
noihan on edelliset nimeämiset, ei vielä oo näkyvillä nää viimeks annetut äänet.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:tämän mukaan ymmärtäisin että Marianne oisi ollut kyllä Riston sijasta oikeasti häätöäänestyksessä?
Mahtoiko Ristokin joutua tuon sopimusrikkomuksen vuoksi?
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/nimeamiset.shtml
No höh. En sit niin tarkkaan katsonutAlkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:noihan on edelliset nimeämiset, ei vielä oo näkyvillä nää viimeks annetut äänet.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:tämän mukaan ymmärtäisin että Marianne oisi ollut kyllä Riston sijasta oikeasti häätöäänestyksessä?
Mahtoiko Ristokin joutua tuon sopimusrikkomuksen vuoksi?
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/nimeamiset.shtml
no kyllä mä sen ainakin niin käsitinAlkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Siis mitä toi Marianne äsken sano päiväkirjahuoneessa?? Tunnustiko se että ne oli harrastaneet Teron kanssa seksiä?
se risto oli huvittava kun mainitsi andreaksen olevan neitimäinen ja itse vetää kajalia naamaan sen minkä ehtii.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Minna ja Risto ulos! Risto on aikas ulkopuolisen ja ylimielisen oloinen ollut alusta saakka. Minna taasen on se edessä puhutaan toista ja seläntakana toista. Kaikista
Niimpä mä inhoon noita miehiä jotka meikkaaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:se risto oli huvittava kun mainitsi andreaksen olevan neitimäinen ja itse vetää kajalia naamaan sen minkä ehtii.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Minna ja Risto ulos! Risto on aikas ulkopuolisen ja ylimielisen oloinen ollut alusta saakka. Minna taasen on se edessä puhutaan toista ja seläntakana toista. Kaikista
no en mäkään niin välitä.. pitkät hiukset ja meikki ei vaan sovi mun mies makuun.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Niimpä mä inhoon noita miehiä jotka meikkaaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:se risto oli huvittava kun mainitsi andreaksen olevan neitimäinen ja itse vetää kajalia naamaan sen minkä ehtii.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Minna ja Risto ulos! Risto on aikas ulkopuolisen ja ylimielisen oloinen ollut alusta saakka. Minna taasen on se edessä puhutaan toista ja seläntakana toista. Kaikista
v*ttu se on ihan vääräs ohjelmassa! |O :headwall: heti ku vähän jotain vastoinkäymisiä niin luovuttaa, ei tollasta jaksa katella :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Minna on ihan hajalla.
Parkuu tuolla ja sano et miks ei sit vois heti lähteä pois. :headwall:
mitäs vastoinkäymisisä sillä nyt siellä on?Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:v*ttu se on ihan vääräs ohjelmassa! |O :headwall: heti ku vähän jotain vastoinkäymisiä niin luovuttaa, ei tollasta jaksa katella :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Minna on ihan hajalla.
Jos minna lähtee ni tuskin talo jää tylsäks. Marko tuo sinne omaa juttua enemmän mitä minna tois.Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Mun puolesta sias tippua Risto the yökötys ja Marko.
MInna tuo tonne taloon äksöniä joten ei sitä pois! Se on aikas ällö, mutta ettei talo käy tylsäks, ni tahtoisin Minnan pysyvän tuolla..
niin minäki :x miehen pitää olla miesAlkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Niimpä mä inhoon noita miehiä jotka meikkaaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:se risto oli huvittava kun mainitsi andreaksen olevan neitimäinen ja itse vetää kajalia naamaan sen minkä ehtii.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Minna ja Risto ulos! Risto on aikas ulkopuolisen ja ylimielisen oloinen ollut alusta saakka. Minna taasen on se edessä puhutaan toista ja seläntakana toista. Kaikista
niin näkyAlkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Mun mielestä pitkät hiukset ja kajalit miehellä on hottista. :heart: Riippuu tosin aikas paljon miehestä. Ja hiuksista.
Niin ja Subjectin BB-palstan mukaan Marianne tosiaan sanoi jotain tyyliin "terve ihminen tarvitsee seksiä, jopa neljän seinän sisällä..." Eli kyllä se tais olla just sitä ihteään, mitä ne Teron kanssa sääti. Näkyi se tosin koosteessakin, että Mariannella oli alkkarit about polvissa, kun se nousi Teron päältä.
no aina kun on jotain vähän inhottavempaa tehtävää niin "sairastuu",kuten siinä rangaistustehtävässä. ja kun joku sanoo sille jotain mitä minna ei halua kuulla, niin olis lähössä koko talosta k tienaa ne rahat muualtaki. nyt ku on häätöäänestyksessä niin "sama lähtä heti" jne. :| jotenki tollanen tosi ärsyttävä, varmaan talossaki kaikilla inhottava olla sillon ku minnaa vituttaa, antaa kyllä kuulla kaikkien... :/Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mitäs vastoinkäymisisä sillä nyt siellä on?Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:v*ttu se on ihan vääräs ohjelmassa! |O :headwall: heti ku vähän jotain vastoinkäymisiä niin luovuttaa, ei tollasta jaksa katella :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Minna on ihan hajalla.