Virallinen bb pino 2008, osa 2

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
ai se johan on kertonu et hänestäki tulee isä.. :eek: aika vähälle huomiolle kuiten jääny "paljastus". mariannalla kyllä nyt vähä kuumottaa nuo uuet akat :LOL: "ulkonäkö ziro", jep jep.
En kyl ihmettele että jää vähälle huomiolle, kun läpinäkyvästi oikein kalastelee sitä huomiota itteensä päin kertoen uutisen vasta kun joku muu on jo onnesta sekaisin ilmoittanut tulevansa isäksi. :LOL:
 
Perhoinen84
mä en tajua miksi se Marianna/Marianne(mikä lie,kuka lie) on ongelma nuo uudet naiset ja miksi se on mustasukkainen johanista,koska eikös sillä ole vapaasuhde talon ulkopuolella ja musta se sano että se sopii sille kaikista parhaiten siis tuo vapaasuhde...huoh..
 
Oli kyllä kertakaikkisen ihanasti tehty tuo raskausilmoitus Andreakselle,itsekkin täällä nyyhkyttelin pelkkänä sivustakatsojana =)

Ketähän nyt nimeevät?Jotenki tuntuu et vois olla Maria ja Johan..Toivottavasti ei ainakaan Niko.
 
mä luulen kanssa että nimettynä: maria ja johan!! tai toivon niin...toisaalta ois hyvä jos sais noita pariskuntia erilleen, eli vaikka marianne sais häädön, mutta tuskimpa niin käy. Osaa vähän liian taitavasti lörpötellä itteensä kaikkien suosioon..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
multa on ainaki menny ihan ohi että johan ois kertonu että siitä tulee isä? kenelle se kerto siitä?
mä en myöskään oo huomannut, että ois kertonut!! ja luulis että nyt viimeistään ois tullut puheeksi, luulen ettei se kerro muille! vai onko varmaa että edes itse tietää???
 
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
multa on ainaki menny ihan ohi että johan ois kertonu että siitä tulee isä? kenelle se kerto siitä?
mä en myöskään oo huomannut, että ois kertonut!! ja luulis että nyt viimeistään ois tullut puheeksi, luulen ettei se kerro muille! vai onko varmaa että edes itse tietää???
no tätä mäkin mietin että tietääkö se ees itekkään asiasta,ku mun muistaakseni siitä jossain oli mainintaa että kai sitte johankin saa kuulla asiasta jos kerran andreaskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
multa on ainaki menny ihan ohi että johan ois kertonu että siitä tulee isä? kenelle se kerto siitä?
mä en myöskään oo huomannut, että ois kertonut!! ja luulis että nyt viimeistään ois tullut puheeksi, luulen ettei se kerro muille! vai onko varmaa että edes itse tietää???


Jossain lehdessä ainakin luki, että kyllä Johan tietää asasta itse.. Mut se on sit eri juttu, että kirjoitetaanko lehdissä totta.
 
kuunnellu tossa noitten juttuja ja mulla alkaa hahmottumaan selkeet inhokit,ne on noi selän takana puhujat,juoruämmät: marianna,manta,marianne :x ja osittain nikokin koska osallistuu tohon selän takana puhumiseen.
mut toi marianna,voi helvetti mikä akka |O "mitä mieltä te ootte tosta tuulista" no manta ja mariannahan sitä rupes sitte oikeen arvostelemaan,että joo sillä on väärä hiustenväri,ilmeisesti siis että on vähän tyhmä?mä en oo kyllä sellasta kuvaa saanu vielä ainakaan...ja manta siihen tokas että joo mä hesassa näin sen ja juttelin sen kanssa ja toivoin että ei tulis..
ja marianna sano suoraan pelkäävänsä että menettää johanin tuola talossa,että jos joku uusista antaa sille pesää ni sitte se on siinä ja sitte mul ei oo mitään ja jos mä täälä itken kolme päivää ni mä lähen menemään :x joo heippa vaan,ei tuu ikävä :whistle: ja että johan kuulemma esittää nyt noitten uusien mimmien takia ja on keittiössä koko ajan jne...

oli oikeen kunnon juorukerho ku niko,marianna ja manta oli terassilla kolmestaan.mä melkein toivoisin että johan ei noteerais mariannaa enää mitenkään ja rupeis hengaamaan muitten naisten kanssa
 
jensku
äänetysveikkaus: mia ja niko....luulen jotta ainakin mian känniraivarit saivat ihmiset katsomaan häntä "uusin silmin". Nikon kohdalla saattaa olla jotta moista kiekumista ja raivareita katsotaan läpi sormien...
Mutta siinä tapauksessa joku kolmen M:n ketjusta on äänestyksessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
äänetysveikkaus: mia ja niko....luulen jotta ainakin mian känniraivarit saivat ihmiset katsomaan häntä "uusin silmin". Nikon kohdalla saattaa olla jotta moista kiekumista ja raivareita katsotaan läpi sormien...
Mutta siinä tapauksessa joku kolmen M:n ketjusta on äänestyksessä.
mä kanssa veikkaan miia,mantakin äsken sano että hän muutti käsitystään miiasta jonkun jutun jälkeen,ei kuulemma sen känniraivarin takia..aika ylläri toiki kommentti ku mun mielestä miia on ollu mantalle ku oma tyttö
 
jensku
[quote="Piipi Pöppiäinen"
mut toi marianna,voi helvetti mikä akka |O "mitä mieltä te ootte tosta tuulista" no manta ja mariannahan sitä rupes sitte oikeen arvostelemaan,että joo sillä on väärä hiustenväri,ilmeisesti siis että on vähän tyhmä?mä en oo kyllä sellasta kuvaa saanu vielä ainakaan...ja manta siihen tokas että joo mä hesassa näin sen ja juttelin sen kanssa ja toivoin että ei tulis..
ja marianna sano suoraan pelkäävänsä että menettää johanin tuola talossa,että jos joku uusista antaa sille pesää ni sitte se on siinä ja sitte mul ei oo mitään ja jos mä täälä itken kolme päivää ni mä lähen menemään :x joo heippa vaan,ei tuu ikävä :whistle: ja että johan kuulemma esittää nyt noitten uusien mimmien takia ja on keittiössä koko ajan jne...

oli oikeen kunnon juorukerho ku niko,marianna ja manta oli terassilla kolmestaan.mä melkein toivoisin että johan ei noteerais mariannaa enää mitenkään ja rupeis hengaamaan muitten naisten kanssa[/quote]

Miten Marianne luulee jotta voisi ns menettää jotain joka ei edes ole hänen?
Hönö mikä hönö.

Ja todellakin tekis hyvää kun ois seuraavat kunnon bileet niin Johan ois vaan esim Tuulin seurassa...iilimadon lailla.

Manta: se on hyvä jotta Mantan kaltaisella paskantamisestaan ja pieruistaan infoavasta voi löytyä noin paljon itseluottamusta jotta hän olisi ollut niin ihanne asukas-valinta muiden mielestä.
 
Ninni
Mun BB:n katsomiset taitaa loppua ihan periaatteesta. Todella tylsää kun 90% porukasta on kakskymppisiä sinkkuja ja sit vaan odotellaan että ketä seuraavaks panee kenen kans. Muilla kausilla on ollu edes hiukan toisistaan erilaisia asukkaita mut noi on kaikki ihan samasta muotista. Maria nyt on sit vähän erilainen mutta sekin on sit tosiaan aika rahvaanomainen niiden pieru ja kakka juttujensa kanssa.

Harmittaa kun odotin että kun tulee uusia niin olis tullu edes joku joka oikeasti vois olla suosikkina.
 
Voe, multakin muutama tippa lirahti silmästä eilen kun Andreas sai uutisen...ihanan liikuttava hetki! Onneks Marko läks...Johan sais kaikessa lipevyydessään hävitä sieltä seuraavaks! Hitsi mä oon huomannu et on Checheltä jääny mulle se "siis ihan oikeesti" päälle... :headwall:
 
mAu
Andreakselle tuli tieto vauvasta eilen talk shown aikana. Tulee tän illan lähetyksessä uusintana.

Pakko sanoa, että Johan on kyllä muuttanut tyyliä sen jälkeen kun uudet tuli taloon. Eipä ole äijää paljon keittiössä näkynyt ja viime päivät on mököttänyt rumassa tukassaan ja valittanut olevansa "ulkopuolinen". Eilen illalla piti sitten jo ajaa tukka pois ja tyyli muuttui lähemmäs sitä, mitä se oli pari, kolme viikkoa sitten: supliikki ja sujuva seuramies. Tätä ei ole hetkeen Johanista nähty. 24/7 katselin kun juttelivat Tuulin kanssa, heillä on joku yhteinen ystävä...

Mua ihmetyttää, miten jotkut tuolla kuvittelevat, että Marianna, Manta ja Niko voisivat kolmestaan päättää kuka on äänestyksessä ja kuka ei. Tyhmiäkö ne on vai eikö matikkapää pelaa? Mariannan viha uusia kohtaan alkaa saada jo hauskoja piirteitä, samoin Cheryllin jatkuvat esittäminen uusille naamoille. Tuossa pari tuntia sitten väitti pokalla, että on aseksuaali ja omilla synttäreillään suuteli kaikkien kanssa vain siksi, että se oli hänen mielestään kilttiä. Yläosattomissakin oli vain osittain ryhmäpaineen vuoksi. Niin eikä kuulemma kourinut esim. Andreasta ollenkaan, hoki vain että "Hyi, miksi te annatte musta tuollaisen kuvan, mä en koskaan tekisi mitään tollaista, miksi te valehtelette kaikki"...
 

Yhteistyössä