Niin munkin :xAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:ja mun ärsykki on Maria
PEESI!! Mut samalla toivon ettei se tippuis, tuo varmasti mukavaa kähinää ja säpinää taloon...Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:jep, ärsykki löytynyt, ehdottomasti Maria
Peesailen kybällä!Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:ja mun ärsykki on Maria
Joo se on miun suosikki.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:PEESI!! Mut samalla toivon ettei se tippuis, tuo varmasti mukavaa kähinää ja säpinää taloon...Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:jep, ärsykki löytynyt, ehdottomasti Maria
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:voipi olla einari naistenmieskin mut sano eilen että tykkää kosketella,pitää kädestä ja halailla että jotkut saattaa loukkaantua tms mutta hän on koskettelija ihminenAlkuperäinen kirjoittaja whatever:varmaan jossain lähetyksessä tulee toi pätkä vielä,, taitaa eikka olla oikeen naisten miesAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja whatever:katoitteko äsken tinaa ja einaria?
Kerro äkkiä heti!!
ihan niinku ois ollu iskupuuhissa, siinä vieressä makas jutteli ja otti kädestä kiinni.. näytti et tiina meni hämilleen ja nousi siitä nopeesti pois, niin että keskustelukin jäi kesken..
Juu Sauli on niin ihanan symppiksen oloinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä tykkään Einarista ja Saulista miehistä. Sauli on jotenkin viattoman suloisen oloinen ja tuo Einari hönön ensivaikutelman saa.
Naisista tykkään Kadista, kun on sellanen hössö. Ja tuo Tiinakin ihan jees, vaikka moraaliset arvot on hieman hakusessa, mutta onpa mielenkiintosempaa =)
ja must se on sellanen hauskan pöhköAlkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Eihän tota Einaria kestä kukaan |O just tuollaset ihmiset ärsyttää mua suunnattomasti
vahingossa kaateli viinia toisen hameelle ni siitä sitten vähän tuli itkustettuaAlkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Mitä se maria jo on siellä pillittäny näytettin ennen mainoksii..
ei me kerrota mistä tiietäänAlkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:voi hellanlettus sentään
ja mistä te sen tidätte jo
Oliko saulilla pikku krappe...Alkuperäinen kirjoittaja hegy86:toi itku juttu oli kyllä kun jotain 15 vuotiaitten teinimeininkiä ja kukas siellä pöntöllä norjaa tavaili....