:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:*odottaa* klo 21:ä.
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:katoitteko äsken tinaa ja einaria?
Kerro mitä tapahtu??Se Einari on mun veljen tyttöystävän veliAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja whatever:katoitteko äsken tinaa ja einaria?
Kerro äkkiä heti!!
varmaan jossain lähetyksessä tulee toi pätkä vielä,, taitaa eikka olla oikeen naisten miesAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja whatever:katoitteko äsken tinaa ja einaria?
Kerro äkkiä heti!!
sanoppas muutaAlkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:Sormet jo syyhyy!
Mä oon sairaslomalla ja kohta alkaa äitiysloma ja mulla on JOOOOOOOKA päivä aikaa katsoa BB.
Ihanan riippuvaista!
Mites toi Einari! Ei jessus! Sehän näyttää ihan enklannin prinssi Harryltä!Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:No joko löyty ne ärsyttävimmät tyypit???
Mä löysin jo!! Se venäjänkielen opiskelija Maria!!!! Sitte se Kadi josta nyt jo ollu juttua lehdissä! Sillä ja marialla tulee varmaan tappelua Jätkistä se oliko se Timo joka tuli toisena..
Eikö!!! vähänkö repesin ku kadi tuli taloon et miten se katto sitäAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Ihanaa!Tuo maria on ihan paniikissa
meilläpäs onkii tallentava digi, molemmat menee sinne ja huomen katselen ku aamulla on aikaa..Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Ei hitsi se tulee CSI:N kanssa samaan aikaan!!! |O
Kumpaa katselisin...?
voipi olla einari naistenmieskin mut sano eilen että tykkää kosketella,pitää kädestä ja halailla että jotkut saattaa loukkaantua tms mutta hän on koskettelija ihminenAlkuperäinen kirjoittaja whatever:varmaan jossain lähetyksessä tulee toi pätkä vielä,, taitaa eikka olla oikeen naisten miesAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja whatever:katoitteko äsken tinaa ja einaria?
Kerro äkkiä heti!!
ihan niinku ois ollu iskupuuhissa, siinä vieressä makas jutteli ja otti kädestä kiinni.. näytti et tiina meni hämilleen ja nousi siitä nopeesti pois, niin että keskustelukin jäi kesken..