VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
katoitteko äsken tinaa ja einaria? :LOL:

Kerro äkkiä heti!! :D
varmaan jossain lähetyksessä tulee toi pätkä vielä,, taitaa eikka olla oikeen naisten mies :D
ihan niinku ois ollu iskupuuhissa, siinä vieressä makas jutteli ja otti kädestä kiinni.. näytti et tiina meni hämilleen ja nousi siitä nopeesti pois, niin että keskustelukin jäi kesken..

Näittekste miten toi maria tsekkas kaikkia muijia nenänvartta pitkin ketkä sinne tuli:D:D Se tietää kissatappelua :LOL: ihan selvästi!! Ja mitä se yks likka selitti että hän vaan haluu seksii ja voi pettää miestänsä ymym :headwall: taitaa taa kausi myydä hyvin seksillä :whistle: Oon aika pettyny tohon ikähaarukkaan mikä siellä on..

No joko löyty ne ärsyttävimmät tyypit???

Mä löysin jo!! Se venäjänkielen opiskelija Maria!!!! Sitte se Kadi josta nyt jo ollu juttua lehdissä! Sillä ja marialla tulee varmaan tappelua :D Jätkistä se oliko se Timo joka tuli toisena..

Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:
No joko löyty ne ärsyttävimmät tyypit???

Mä löysin jo!! Se venäjänkielen opiskelija Maria!!!! Sitte se Kadi josta nyt jo ollu juttua lehdissä! Sillä ja marialla tulee varmaan tappelua :D Jätkistä se oliko se Timo joka tuli toisena..
Mites toi Einari! :D Ei jessus! Sehän näyttää ihan enklannin prinssi Harryltä!

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
katoitteko äsken tinaa ja einaria? :LOL:

Kerro äkkiä heti!! :D
varmaan jossain lähetyksessä tulee toi pätkä vielä,, taitaa eikka olla oikeen naisten mies :D
ihan niinku ois ollu iskupuuhissa, siinä vieressä makas jutteli ja otti kädestä kiinni.. näytti et tiina meni hämilleen ja nousi siitä nopeesti pois, niin että keskustelukin jäi kesken..
voipi olla einari naistenmieskin mut sano eilen että tykkää kosketella,pitää kädestä ja halailla että jotkut saattaa loukkaantua tms mutta hän on koskettelija ihminen :D

Yhteistyössä