hegy86
NONNI! kerpele olin oikeessa... hyvähyvähyvä..ehdin jo plästyy että jää isoveikat näkemättä tänävuonna
sitä haluan tietää mäkin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:näkyykö jo plus kanavalta bb? *täpinöissä täällä*
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:sitä haluan tietää mäkin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:näkyykö jo plus kanavalta bb? *täpinöissä täällä*
no voi kökkö :| niinkö kauan pitää ootellaAlkuperäinen kirjoittaja berry76:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:sitä haluan tietää mäkin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:näkyykö jo plus kanavalta bb? *täpinöissä täällä*
Eikös se ollu 3.9 allkaen? (täällä ei näy lainkaan :kieh: )
Eikös ne aiempina vuosina ole ollut heti ekoina päivinä.Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:Koska on ekat nimeämiset??????????
Kuka noista on kadi ja kuka einari?Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:No niin.. nyt kun olen sivusilmällä tuota katsellut eilen illalla ja tänään, niin ehdottomasti Kadi on mun suosikki tyyppi jotenkin niin aidon oloinen.. ja noista miehistä tuo einari on aika leppoisa kaveri..
Kadi on tytöistä vaalee kiharahiuksinen ja einari vee pitkä hoikka silmälasipää jamppaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka noista on kadi ja kuka einari?Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:No niin.. nyt kun olen sivusilmällä tuota katsellut eilen illalla ja tänään, niin ehdottomasti Kadi on mun suosikki tyyppi jotenkin niin aidon oloinen.. ja noista miehistä tuo einari on aika leppoisa kaveri..
Ok, kiitti! Siis ilmeisesti einari on se jolla on ne punaset lasit? En niin tarkkaan ole katsonut, että onko muilla laseja..Alkuperäinen kirjoittaja info:Kadi on tytöistä vaalee kiharahiuksinen ja einari vee pitkä hoikka silmälasipää jamppaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka noista on kadi ja kuka einari?Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:No niin.. nyt kun olen sivusilmällä tuota katsellut eilen illalla ja tänään, niin ehdottomasti Kadi on mun suosikki tyyppi jotenkin niin aidon oloinen.. ja noista miehistä tuo einari on aika leppoisa kaveri..
Peesi Kadista!! Aiemmin tuolla siitä jo sanoinkin... Tuo Einari on kyllä varmaan tyyppi, josta ihmiset on hyvin paljon eri mieltä =)Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:No niin.. nyt kun olen sivusilmällä tuota katsellut eilen illalla ja tänään, niin ehdottomasti Kadi on mun suosikki tyyppi jotenkin niin aidon oloinen.. ja noista miehistä tuo einari on aika leppoisa kaveri..