VIRALLINEN BB-PINO 2007

tirpsu
Mä olen tuijottanut lumoontuneena tuota 24/7 eilisestä illasta asti, voi tätä mä olen odottanut..... Mukavan oloisia ihmisiä siellä, saa nähdä muuttuuko paljon kun aika kuluu

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
No niin.. nyt kun olen sivusilmällä tuota katsellut eilen illalla ja tänään, niin ehdottomasti Kadi on mun suosikki tyyppi :) jotenkin niin aidon oloinen.. :) ja noista miehistä tuo einari on aika leppoisa kaveri.. :)
Kuka noista on kadi ja kuka einari?

info
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No niin.. nyt kun olen sivusilmällä tuota katsellut eilen illalla ja tänään, niin ehdottomasti Kadi on mun suosikki tyyppi :) jotenkin niin aidon oloinen.. :) ja noista miehistä tuo einari on aika leppoisa kaveri.. :)
Kadi on tytöistä vaalee kiharahiuksinen ja einari vee pitkä hoikka silmälasipää jamppa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja info:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kadi on tytöistä vaalee kiharahiuksinen ja einari vee pitkä hoikka silmälasipää jamppa
Ok, kiitti! Siis ilmeisesti einari on se jolla on ne punaset lasit? En niin tarkkaan ole katsonut, että onko muilla laseja..

Peesi Kadista!! Aiemmin tuolla siitä jo sanoinkin... Tuo Einari on kyllä varmaan tyyppi, josta ihmiset on hyvin paljon eri mieltä =)

Maria on aika rasittava ja bimbo, mutta jotenkin sitä toivoo ettei se tippuis kun se saa varmaan tapahtumaa taloon :D

Yhteistyössä