tää ei nyt tainnu olla ihan hyvä idea hankkia tuota kanavaa.. en mä saa mitää aikaseks 3kuukautee..
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:tää ei nyt tainnu olla ihan hyvä idea hankkia tuota kanavaa.. en mä saa mitää aikaseks 3kuukautee..
Joo, alkaispa jo pikku hiljaa puheensolina jakaantumaan, ei meinaa saada mitään selvää :/Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:kamala hölpötys ja pölpötys
ainut kuka mun mielestä on ns.erottunu joukosta on toi EinariAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Joo, alkaispa jo pikku hiljaa puheensolina jakaantumaan, ei meinaa saada mitään selvää :/Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:kamala hölpötys ja pölpötys
no kyl me sut vielä saadaan yhtä innokkaaksAlkuperäinen kirjoittaja muhvi:Hih, hauska kattoa kuinka ihmiset on koukussa ohjelmaan joka jakaa mielipiteet todellakin kahtia B) No itekin kyllä siitä tykkään ja olen molemmat kaudet kattonu, mutta eihän mun innokkuus ohjelmaa kohtaan ole mitään verrattuna teidän innokkuuteen
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:toi maria(?) kuka kaato ton viinin ni itkee jo tuola..yhyy,voi ei miks mulle aina käy näin..toivottavasti toi ei oo selvinpäin tollanen :snotty:
mä veikkaan et toi einari tulee jakamaa mielipiteet ja varmasti tulee ärsyttämää ihmisiä tuola talossa *mielenkiintoista*Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:toi maria(?) kuka kaato ton viinin ni itkee jo tuola..yhyy,voi ei miks mulle aina käy näin..toivottavasti toi ei oo selvinpäin tollanen :snotty:
Juu varsinaisen rasittava tapaus...
ja toi blondi käkkäräpää ni mulle tuli se Mira mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Tossa Tiinassa on paljon samaa näköä ku Sorellassa.