Mikäs tää juttu onkaan?Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:tämä maria taitaa olla se amazing grace-kreppitukka (?)
Paitsi että (mun mielestä ) ei ole läheskään yhtä ärsyttäväAlkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Mie näin aamulla vaan pätkän mtv 3:lta Huomenta Suomesta, mutta jotenkin tuli ihan mieleen siitä Kadista se Mira mikä oli viime vuonna...
En oo rotumuori, mut läheltä menee.Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:Mikäs tää juttu onkaan?Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:tämä maria taitaa olla se amazing grace-kreppitukka (?)
Tarkoitatko päiväkirjahuonetta? Ei näy, eikä koskaan oo näkynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Näkyykö muuten 24/7 lainkaan niitä päiväkirjajuttuja...? :/
No mie en tosiaan oo muuta nähny kun sen minuutin-parin pätkän ja jotenkin sen ilmeet ja eleet toi mieleen Miran Katotaan sit illalla kun nähdään eka jakso myökin kellä ei 24/7 näy että mikä on mielipide silloin Tuo siis vain ensivaikutelma pikanäkemältä.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Paitsi että (mun mielestä ) ei ole läheskään yhtä ärsyttäväAlkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Mie näin aamulla vaan pätkän mtv 3:lta Huomenta Suomesta, mutta jotenkin tuli ihan mieleen siitä Kadista se Mira mikä oli viime vuonna...
kato bb-sivuiltaAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Minä kun en muista muuta kuin nämä:
Tiina
Aki
Kadi
Einari
Satu
Maria
Maxine
eiks toi henri ole asunut lahdessa?? täällä me sen ainakin oon nähny monestiAlkuperäinen kirjoittaja HeHe:Hitto, toi henri on mun entinen työkaveri.
Tiina - Pikkusolero...Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Minä kun en muista muuta kuin nämä:
Tiina
Aki
Kadi
Einari
Satu
Maria
Maxine
Nehän löytyy kaikki täältä: http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/asukkaat.shtmlAlkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Tiina - Pikkusolero...Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Minä kun en muista muuta kuin nämä:
Tiina
Aki
Kadi
Einari
Satu
Maria
Maxine
Aki - tummaihoinen lihaskimppu
Einari - punaiset silmälasit omistava nörtti
Satu - tumma lyhyttukkainen
Maria - näyttää Vapulta, isot tissit
Maxine - -pitkä vaalea tukka
Kadi - -vaalea kasarikikkara, virolainen
Piia - pitkä tummatukka, vanhin naisista
Henri - tumma hyväkroppainen söpö kundi
Jarkko - partasuu pyöreämpi
Sauli - pieni vaalea poika, tukka... aavistuksen naismainen
Timo - Tumma tukka, vaalea etutukka, parta ja pularit
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:meillä on kanssa hyvä kun nähdään ilta seiskasta aamuun,silloinhan sitä vasta alkaa tapahtua
meinasin jo irtisanoa plustv mutta kun kuulin että sillä saa katottua bb.tä niin olkoon nyt vielä muutaman kk B)
Mites kumpi kausi teistä oli parempi 1. vai 2., mun mielestä ehdottomasti 1. =)
Alkuperäinen kirjoittaja hegy86:Alkuperäinen kirjoittaja flik:mitäs mieltä ootte tästä janne katajasta?miten mie en oikein lämpene sille,se on jotenkin semmonen ärsyttävä vouhka.[/quote
Musta se vouhka on just hauska...vitsillä kun sitä katsoo ja kuuntelee
vappu on ainakin ihan pimiä. Artikuloi huonosti ja sählää koko ajan. Kakko oli parempi. Olis nyt ees Janne laitettu juontamaan. Jos itse ohjelma olis hyvä, niin huono juontaja pilaa. Eihän Vappu malta olla kertomatta salaisuuksia, kun tulee se tiivis hetki kun paljastetaan putoajia. Se on hölösuu.
Luin tuossa äsken, että Maria oli kaatanut viinit eilen illalla vieressä istuneiden syliin ja alkanut itkeen sen takii. Ehkäpä eilinen kämmi vielä harmittaa..?!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Maria on ollut koko ajan jotenkin nyrpeä.