VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:
Siis voi Maria, mikä blondi |O :x Ärsyttävä :kieh:

Toisaalta se Eikka on ihan jees ja suosikkini on Kadi =)

Kauheesti homoja talossa :whistle:

Talo on tod viihtyisä, ihanat makuuhuoneet =)
Mä tykkäsin ja makuuhouneista ja Piiasta.Jotenkin aidon oloinen.
Tuo Mariiiiiiia... :x ...

Se Maxinekin vaikuttaa ihan järjelliseltä.
Ukoista ei kyllä kukaan säväyttäny...semmosia tavallisia tylsimyksiä...Miksei ne ottanut vaikka edes yhtä rokkaria? :whistle:

juupas juu
siis se maria sai niskakarvat pystyyn.miehen kans naurettiin et taitaa tulla venäjä vs. viro ottelu kumpi näyttää enemmän paljasta pintaa.kaikki muut naiset oli ok mut se maria oli jotenkin ylimielinen,minä minä persoona.ja hirvee perse.mietin sitä maxinea että olikohan se pöllyssä tai jotain kun oli niin sen näkönen..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja hegy86:
onko joku ilmottautunu homoks..veikkaan kyllä että tää sauli on jos kuka...
einari on ainaki bi muusta en tiiä
niin einari ei ainakaan voi olla pelkästään miehiin menevä ku se on saanut joltain ex-tyttöystävältään ne aino-tossut

ekskusemua
Tossa toisessa ketjussa jo ihmettelin mutta sillä Einarilla on mukana puuteri, meikkivoide ja itseruskettava päivävoide.. eikös se jo jotain kerro?!? Tai ei mun mies ainakaan sellaisia omista, saatikka kehtais mihinkään mukaansa ottaa..

maria jotain tossa jutteli ja tokas että "mä en niinkää ihmisistä tai muista asioista mut siitä mä stressasin hirveesti että mitäs jos tän talon sisustus on ihan hirvee" :whistle: ja että no en mä kaikesta tykkää mut pääasia et tää makkari on hieno. eihän siinä sitte mitää :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Voi jestas ku Einari yrittää tehdä lähempää tuttavuutta Kadiin sivelemällä Kadin jalkoja,pohkeita ja käsiä sängyssä :LOL:
Einari yrittää päästä naisten suosioon. :whistle:
nyt se tutkii kadin käsien viivoja :LOL: se ei jaksanu pötkötellä tiinan tissien alla enää ni siirty kadin kimppuu ;)

Voi jestas ku Einari yrittää tehdä lähempää tuttavuutta Kadiin sivelemällä Kadin jalkoja,pohkeita ja käsiä sängyssä :LOL:
nyt se tutkii kadin käsien viivoja :LOL: se ei jaksanu pötkötellä tiinan tissien alla enää ni siirty kadin kimppuu ;)

:LOL: vitsit mikä tyyppi... :whistle:

Että osaa olla jotenki ärsyttävä naisiin liimautuja sellanen limanen.
Siis muuten ihan mukava toi Einari mut sit ku tyrkyttää itteensä koko ajan naisten lähelle. :headwall:

Yhteistyössä