No kyllähän sen näkee ja kuuleeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ketäs siel on homoi?
en mä oo tunnistanut ketään :|Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:No kyllähän sen näkee ja kuuleeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ketäs siel on homoi?
Mä tykkäsin ja makuuhouneista ja Piiasta.Jotenkin aidon oloinen.Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:Siis voi Maria, mikä blondi |O :x Ärsyttävä :kieh:
Toisaalta se Eikka on ihan jees ja suosikkini on Kadi =)
Kauheesti homoja talossa
Talo on tod viihtyisä, ihanat makuuhuoneet =)
einari on ainaki bi muusta en tiiäAlkuperäinen kirjoittaja hegy86:onko joku ilmottautunu homoks..veikkaan kyllä että tää sauli on jos kuka...
niin einari ei ainakaan voi olla pelkästään miehiin menevä ku se on saanut joltain ex-tyttöystävältään ne aino-tossutAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:einari on ainaki bi muusta en tiiäAlkuperäinen kirjoittaja hegy86:onko joku ilmottautunu homoks..veikkaan kyllä että tää sauli on jos kuka...
SAMOIN TÄÄLLÄ :wave:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Niin munkin :xAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:ja mun ärsykki on Maria
nyt se tutkii kadin käsien viivoja se ei jaksanu pötkötellä tiinan tissien alla enää ni siirty kadin kimppuuAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Voi jestas ku Einari yrittää tehdä lähempää tuttavuutta Kadiin sivelemällä Kadin jalkoja,pohkeita ja käsiä sängyssä
Einari yrittää päästä naisten suosioon.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:nyt se tutkii kadin käsien viivoja se ei jaksanu pötkötellä tiinan tissien alla enää ni siirty kadin kimppuuAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Voi jestas ku Einari yrittää tehdä lähempää tuttavuutta Kadiin sivelemällä Kadin jalkoja,pohkeita ja käsiä sängyssä
Että osaa olla jotenki ärsyttävä naisiin liimautuja sellanen limanen.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:nyt se tutkii kadin käsien viivoja se ei jaksanu pötkötellä tiinan tissien alla enää ni siirty kadin kimppuuAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Voi jestas ku Einari yrittää tehdä lähempää tuttavuutta Kadiin sivelemällä Kadin jalkoja,pohkeita ja käsiä sängyssä