VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja hä-hää:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Ei hitsi se tulee CSI:N kanssa samaan aikaan!!! |O

Kumpaa katselisin...?
meilläpäs onkii tallentava digi, molemmat menee sinne ja huomen katselen ku aamulla on aikaa.. ;)

Meillä hitsit dvd tallentaa vain sitä kanavaa mitä katselee... Ja makuuhuoneen tv:ssä ei näy subi...
Olisin voinu BB:n tallentaa ja katsella makuuhuoneessa CSI, mutta mutta... Halusin heti nähdä tuon BB:n...
B)

Asiasta appelsiiniin.
Mua oksetti eilen niistä esittelyissä, kun se Aki riisui paitansa ja sanoi, että tämän kun naiset näkee, niin voivat olla iha :p ...

:x :x :x Mussa se herätti lähinnä kauhun väristyksiä :x :x :x .

ällistynyt
Mä en ymmärtäny alkuunkaan miten osa noista tyypeistä kehtas siinä esittelyjutussa taloon mennessä sanoo niin tyhmii asioita..??!! Esim. Maria: poikakaverissa ei oo muuta vikaa ku köyhät vanhemmat. Timo:Vanhemmat on rumia, ihan erilaisia kuin hän. HOHOI, aivot etsintäkuulutettu!!!

Äitiliini
Alkuperäinen kirjoittaja jarna:
Mut entäs tää yks seksimaanikko-muija-huh!!!! En muista nimee.

Ja se Maxime on ihan ku jossain aineissa koko ajan...
Joo, se Tiina, se oli ihan pöllö. Ja Maxine tosiaan oli ihan ku aineissa, sellanen ihmeellinen.
Mua kans ällötti se Aki ku otti paidan pois siinä esittelyssä.

vetoomus
Voi ihmiset äänestäkää Maria ulos vaikka säälistä. Näkeehän ton, et se ei viihdy. Eikka tulee hyvin juttuun porukoiden kans. Maria puhuu muutenkin jo kakkaa toisista seläntakana.

bb
Korjatkaa jos olen väärässä.. Mikäli oikein olen katsonut niin Maria ei ole käynyt suihkussa yhtään kertaa. Lettikin näyttää jo melko limaiselta. Katsoin tänään, et ihan kuin ois vaan sutinu dödöö kainaloihin. Yöökk!!

Yhteistyössä