Hommaa 24/7 niin ei tarvii odotella iltaan.Alkuperäinen kirjoittaja Dartagnan:KÄÄÄK!!!Mä en kestä...tulis jo huominen äkkiä |O
Ei ihme kyllä, naureskeli vaan Ramppaa vähän väliä itsekin olan yli kattomassa ja kommentoi samalla noita tyyppejäAlkuperäinen kirjoittaja rotumuori:mikä hame? kenen? minusta näytti siltä että äijien huoneessa äsken nukku joku melkosen vähillä vaatteilla. nyt on kylläkin peitto päällä.
k-l tuliko kommenttia kanavahankinnasta?
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:joko ne on muka talossa? :ashamed: eikös se tule suorana tänään kun taloon menevät, vai olenko mä nyt ihan jäljessä tästä touhusta? :snotty: :ashamed:
Eilen menivät taloon.Tänään näytetään Subilla se.Mäkin luulin,et se tulee suorana :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:joko ne on muka talossa? :ashamed: eikös se tule suorana tänään kun taloon menevät, vai olenko mä nyt ihan jäljessä tästä touhusta? :snotty: :ashamed:
Ihan normaalisti tulee subilta, kuten ennenkinAlkuperäinen kirjoittaja hegy86:siis näkyykö toi big brother subbarilta normisti niinkun aina..ukko väittää että tulee maksulliselta...ja mä väitän toista...ollaan kiistatilanteessa..hittoo oonko taas väärässä :ashamed: