VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Minä täällä
Alkuperäinen kirjoittaja .):
Porukka oli vähän v*ttuuntuneita kun bileet meni Kadin takia pilalle ja Tiina ja Piia siitä ääneen mainitsi. Siitäkös Jarkko suuttui ja alkoi Piia haukkumaan.
Kadi mokas, se on totta.

Kadi teloi itseään jotenkin ja se piti saada hoidettua ja tutkittua. Jarkko hoitaa Kadia, käy sen kanssa pesuhuoneen ja päiväkirjahuoneen väliä, välillä Kadi yksin päiväkirjahuoneessa. Kadi tietenkin karkaa joka välissä porukan luo ja vaikka minne. Hoipparoi niinkuin aina kännissä.
Jengi istui siinä pikku pöydän ympärillä ja odotti bileiden jatkumista ja ulospääsyä. Tellu tietenkin kokoajan, ihan kokoajan, hakkui Kadia. Piia säesti, ihan yhtä suureen ääneen. Sale ja Niko yritti kääntää puheenaihetta ja pitää iloa yllä. Jarkko pyysi monta kertaa naisia olemaan hiljaa. Lupasi, että bileet jatkuvat kunhan saadaan Kadi hoidettua.
Sale on päiväkirjahuoneessa ja Kadi tulee istumaan ja odottamaan vuoroaan. Tiina teki suureen ääneen selväksi ettei sääli Kadia yhtään (viitaa siis päävammaan jonka Kadi oli sannut) ja Piia säesti. Kadi lähti tietenkin hortoilemaan ja Jarkolla taas työmaa edessä, että sai homan etenemään. Kun Jarkko sai Kadin päiväkirjahuoneeseen, meni hän jututtamaan porukkaa. Piia tietenkin vänkäsi vastaan kokoajan. Hänhän ei ole tehnyt mitään väärää, eikä hän ole sanonut mitään jne. Jarkko selitti monta kertaa, että hän yrittää tässä kokoajan hoitaa asioita niin, että bileet jatkuu ja muut tukisi sitä olemalla hiljaa (tarkoitti siis ettei Kadia haukuta sen kuulen). Piia jäkätti kokoajan vastaan (ja Tellukin tietysti), ja Jarkko lopulta kilahti "suu kiinni h****".
Jarkko meni kyllä pyytämään anteeksi (Tellu ja Suvi nosti asiasta metakan sille). Olisi jutellut Piian kanssa, mutta Piia ei suostunut. Äänensävyillään näytti selvästi ettei itse ollut tehnyt mitään väärää.

Jarkko siis myönsi mokaneensa ja käytäneen rumaa sanaa. Jarkko myöntää kilahtaneensa. Toisin kun nämä kaksi naistahan ei ole tehnyt mitään väärää. Heillä on oikeus tehdä sitä ja tätä ja sanoa sitä ja tätä. Tätä kuului kokoajan. Ja Kadiko ainoa itsekäs....

Sale hoiti kyllä hommat hienosti. Tässä siis toinen joka oikeasti teki jotain sen eteen, että bileet jatkuisi ja kaikilla oli HAUSKAA. Oli hauska seurata, miten Sale luovi, kun sehän pitää molemmista naisista, Tellusta ja Kadista. Lopulta kun bileet jatkui, alkoi Tellu ruotia Jarkkoa. Hoki vaan miten rumasti se sanoi ja Jarkko myötäili. Sale koitti kääntää puhetta, mutta Tellu jatkoi vaan. Lopulta Sale alkoi laulamaan ja pisti remakan pystyyn :). Laukaisi tilanteen niin...

Mulla meinas kans kilahtaa Telluun ihan täysin, ku viime yönä seurailin..
Haukku Kadia ja mollas sen juomista. Ite oli loppujen lopuks samassa kuosissa, kun Kadi :headwall: .
Jarkko laski mun silmissä pisteitään, kun Piialle raivos. Toisaalta olis itelläkin ehkä hermo menny Piiaan.. Olis voinu jättää huorat mainitsematta.

Nikosta ja Saulista tykkään koko ajan enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Kadi on ollut mun lemppari kuin myös jarkko ja pysyykin!
Tuo piia on raivostuttava.Joka mutkassa rääkyy täyttä kurkkua:HILJAA.. :headwall: ja sit Tiina :xmas: mäkätimäkätimäkätijäkätivittujäkätimäkätivittuniinkujäkätisitkujäkätimäkäti....
Aivan samaa mieltä, vaikka en huorittelua hyväksy.

Mä tykkään Kadista juuri sellasena kuin on, juokoon vaan vaikka suuvesiä! :heart: Samoin Jarkosta pidän.
Repikää siitä. :p

liitän nyt tännekin tän minkä suotta pistin toiseen pinoon:

piti vaan purkautua miten alko eilen suoraan sanottuna vituttaan katsella iltalähetystä |O
jarkko,niko ja sauli paahtaa kolmistaan ja muut vaan marisee ja kadikin muka niin kipee ja kyllä silti kalja maistu bileissä |O
musta olis pitäny antaa kaljaa vaan jarkolle,saulille ja nikolle :saint: tai vaik tehdä sellanen et ne jotka on hiihtäny eniten tai tietyn määrän olis saanu palkinnon eikä kaikki :whistle:

Inka
Ihmettelen mikseti kukaan uskalla laittaa Jarkolle jauhoja suuhun tuolla talossa? Niin itseään täynnä oleva tyyppi, että minulta olisi jo hermot mennyt useaan otteeseen. Martina oli ainut joka sanoi Jarkolle, että älä poika luule itsestäsi liikoja :) oli aivan oikeassa! Jarkolla onkin tosiaan syytä sanoa toisia huoriksi, kun itse on sellainen pukki kuin olla ja voi....ainiin mutta miehilläkö se on vaan miehisyyden merkki mitä enemmän naisia on kaatanut. Naiset on sitten huoria. Tellua lainatakseni, voi vittu!

yrsa
En minäkään hyväksy huorittelua mutta silti jarkko on söpö.Se tellu naama väärä itkijä valittaja nainen ulos sieltä ja äkkiä.Fabe saa jäädä,se on ihan kiva tyyppi.=)

Minä

Jarkko ja Kadi parhaita:)) he ovat finaalikaksikko,tai Sauli ja Kadi.
Pia ja Tellu ovat aivan hirveitä jäkättäjiä,koko ajan valitusta:( Se on hyvä että jarkko sanoo vastaan Pialle ja pistää sen ruotuun aina välillä:) kun neiti luulee itsestään liikoja TODELLA..yök..

vieras
Kadi ei todellakaan ansaitse voittoa!!!Koko ajan muka kipeenä ja mitään ei tee ku pakkeloi sen turpavärkkinsä valkoseksi ku lakana että olis kipeen näköinen.Sellainen yksinkertainen blondi ei ansaitse voittoa.Eihän se muuta tee kun makaa perse homeessa.Sauli sais voittaa.

Tellu -tuo varsinainen jeesustelija. :headwall: Mäkätti ja jäkätti että "Kadi ei tunne omia rajojaan" ja "Ei heru yhtään sympatiapisteitä kun kaatui nuotioon, aina se on noin sekasin"
No, neiti sitten yöllä itse kaatuilee telkkarin ja kukkapuskien päälle, tuntee varmaan ne "rajansa" joo. :kieh:

Ei siinä mitään, musta on ihan kiva katsoa tollasta änkyräkänni-sekoilua mutta olishan tuo Tiina voinut jättää kommenttinsa Kadin käyttäytymisestä vähemmälle. :whistle:

Mikäs ihmisille oikein kelpaa? Jos talossa sekoillaan kun on bileet se on paheksuttavaa, mutta sit kun siellä vaan tanssitaan ja lauletaan se on tylsää... Mikä olisi hyvä?

Musta on vaan hyvä että on kaikenlaista kohellusta (Kadille ja Tellulle sai nauraa) ja sitten riitatilanteita.
Karseeta kuunneltavaa ja tylsää katsottavaa oli nää coco jambo-mölyämiset ja muut, piti ihan volumet pienentää. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Tellu -tuo varsinainen jeesustelija. :headwall: Mäkätti ja jäkätti että "Kadi ei tunne omia rajojaan" ja "Ei heru yhtään sympatiapisteitä kun kaatui nuotioon, aina se on noin sekasin"
No, neiti sitten yöllä itse kaatuilee telkkarin ja kukkapuskien päälle, tuntee varmaan ne "rajansa" joo. :kieh:

Ei siinä mitään, musta on ihan kiva katsoa tollasta änkyräkänni-sekoilua mutta olishan tuo Tiina voinut jättää kommenttinsa Kadin käyttäytymisestä vähemmälle. :whistle:

Mikäs ihmisille oikein kelpaa? Jos talossa sekoillaan kun on bileet se on paheksuttavaa, mutta sit kun siellä vaan tanssitaan ja lauletaan se on tylsää... Mikä olisi hyvä?

Musta on vaan hyvä että on kaikenlaista kohellusta (Kadille ja Tellulle sai nauraa) ja sitten riitatilanteita.
Karseeta kuunneltavaa ja tylsää katsottavaa oli nää coco jambo-mölyämiset ja muut, piti ihan volumet pienentää. :x

Samoilla linjoilla.

Tellussa minua huvittaa eniten se, että se kokoajan parjaa Kadia itekkääksi, eikä ollenkaan ajattele omaa käytöstään. Tosi ristiriitainen ihminen minusta.

Lope
Tästä on saattanu ollakki aijemmin, mut ootteko huomannu ett suvilla on aina samalainen tarina omasta elämästä, ku muillaki. ja ihan selvästi keksii siinä samalla juttua. Taitaa olla kyse hyväksynnästä.

Äsken esim.puhuivat autokoulukokemuksisat, ni Suvilla taas juttu lens, mikä oli keksityn olonen..

Piia muutes harvinaisen ärsyttävä persoona. Itellä tulis sen kans tosi isoja riitoja aikaan.

M
Kertokaapas nyt mulle miksei se Tellu osallistunut tuohon hiihtotehtävään?? Sit kyllä ollaan niin juomassa viinaa ja seli seli kun on niin siistii ku saatiin bileet..
Että mua ärsyttää koko Tellu. Ja se kadin arvostelu.. Eikös tämä Tellukin aikalailla ollut tuiterissa ja kaatuillut useesti? NIINKU?

Yhteistyössä