Sillä oli polvi kipeä.Alkuperäinen kirjoittaja M:Kertokaapas nyt mulle miksei se Tellu osallistunut tuohon hiihtotehtävään?? Sit kyllä ollaan niin juomassa viinaa ja seli seli kun on niin siistii ku saatiin bileet..
Että mua ärsyttää koko Tellu. Ja se kadin arvostelu.. Eikös tämä Tellukin aikalailla ollut tuiterissa ja kaatuillut useesti? NIINKU?
Aha. Ja monot jalassa pöydällä tanssiminen kuitenkin sujui..Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Sillä oli polvi kipeä.Alkuperäinen kirjoittaja M:Kertokaapas nyt mulle miksei se Tellu osallistunut tuohon hiihtotehtävään?? Sit kyllä ollaan niin juomassa viinaa ja seli seli kun on niin siistii ku saatiin bileet..
Että mua ärsyttää koko Tellu. Ja se kadin arvostelu.. Eikös tämä Tellukin aikalailla ollut tuiterissa ja kaatuillut useesti? NIINKU?
Niin, polvikipu unohtui heti kun bileet oli tiedossa.Alkuperäinen kirjoittaja M:Aha. Ja monot jalassa pöydällä tanssiminen kuitenkin sujui..Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Sillä oli polvi kipeä.Alkuperäinen kirjoittaja M:Kertokaapas nyt mulle miksei se Tellu osallistunut tuohon hiihtotehtävään?? Sit kyllä ollaan niin juomassa viinaa ja seli seli kun on niin siistii ku saatiin bileet..
Kunhan lopettais sen ärsyttävän vinkumisen (viheltää ikenien välistä) ja sen paperinpalan tai tikun lutkuttamisen.Alkuperäinen kirjoittaja kuha:niko ON paras =) :heart:
HILJAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!Alkuperäinen kirjoittaja patu:Miksei sitä masentunutta harmaata Piiaa jo saada sieltä talosta pois ruikuttamasta?
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:HILJAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!Alkuperäinen kirjoittaja patu:Miksei sitä masentunutta harmaata Piiaa jo saada sieltä talosta pois ruikuttamasta?
ANNA OLLA NYTTEN!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja whatever:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:HILJAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!Alkuperäinen kirjoittaja patu:Miksei sitä masentunutta harmaata Piiaa jo saada sieltä talosta pois ruikuttamasta?
Älkääs nyt saivarrelko!!Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Katoin nyt nauhalta eilisen bb:n. Järkyttävä tapaus se Kadi sehän teloo ittensä vielä ja pahasti oikeessa elämässä. Paha alko-ongelma!!!
Peesi. Pojat olis kyllä ansainneet siitä aherruksesta jotain. Jos olisin BB, olisin antanut pojille palkinnon ja näille laiskottelijoille ehkä mahdollisuuden seurata sivusta toisten bilettämistäAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Tellu kans rassaa, ei tikkua siirtänyt viikkotehtävän eteen vaan vinku ja valitti.
Ensimmäisenä oli kyllä bilettämässä ja vetämässä bissee! :headwall:
Minusta olisi ollut oikeutettua, että eniten hiihtäneet pojat olisivat saaneet jonkun erityispalkinnon ja Tellun saamia juomia rajoitettu viikkotehtävän lusmuilun takia.
Asiahan ei siitä muutu =) Eli kuuden aikaan aamulla on yhtä valoisaa kuin klo 7 kesäaikaan.Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:Joo mutta tossahan sä laitoit ensin kellot 6-7 ja vikas muutit 7-8
Juu on varmaan, mut kai nyt kellon siirron pointin sentään säkin ymmärsit! Tosiaan aamulla talviajassa valoisampaa kuin kesällä ja illalla pimeämpää.Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:Pimeetä on!
No sillon on kyllä pimeää oikeastaan koko ajan. Ja ei oo tapana harmailla.Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:tulit sitte harmaana jatkaan! Ja mietis ny viel ite et kui valosaa on talviaikaan aamul!