VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Kertokaapas nyt mulle miksei se Tellu osallistunut tuohon hiihtotehtävään?? Sit kyllä ollaan niin juomassa viinaa ja seli seli kun on niin siistii ku saatiin bileet..
Että mua ärsyttää koko Tellu. Ja se kadin arvostelu.. Eikös tämä Tellukin aikalailla ollut tuiterissa ja kaatuillut useesti? NIINKU?
Sillä oli polvi kipeä.

M
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Kertokaapas nyt mulle miksei se Tellu osallistunut tuohon hiihtotehtävään?? Sit kyllä ollaan niin juomassa viinaa ja seli seli kun on niin siistii ku saatiin bileet..
Että mua ärsyttää koko Tellu. Ja se kadin arvostelu.. Eikös tämä Tellukin aikalailla ollut tuiterissa ja kaatuillut useesti? NIINKU?
Sillä oli polvi kipeä.
Aha. Ja monot jalassa pöydällä tanssiminen kuitenkin sujui..

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Sillä oli polvi kipeä.
Aha. Ja monot jalassa pöydällä tanssiminen kuitenkin sujui..
Niin, polvikipu unohtui heti kun bileet oli tiedossa. :whistle:

Tellu kans rassaa, ei tikkua siirtänyt viikkotehtävän eteen vaan vinku ja valitti.
Ensimmäisenä oli kyllä bilettämässä ja vetämässä bissee! :headwall:

Minusta olisi ollut oikeutettua, että eniten hiihtäneet pojat olisivat saaneet jonkun erityispalkinnon ja Tellun saamia juomia rajoitettu viikkotehtävän lusmuilun takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Katoin nyt nauhalta eilisen bb:n. Järkyttävä tapaus se Kadi :eek: sehän teloo ittensä vielä ja pahasti oikeessa elämässä. Paha alko-ongelma!!!
Näinpä.
Älkääs nyt saivarrelko!! :LOL:

Varmaan joo kunnon alkkis vois tuolla talossa edes olla!
Mitä sitten jos vähän on viinaanmenevää sorttia, niinhän täällä on itse kukin. ;)

Piiasta vielä... uutisten mukaan olivat kellojen siirtämistä talviaikaan jutelleet.. Piia sanoi näin:

- Jos kello olisi nyt seitsemän kesäaikaa, se olisi kuusi talviaikaa. Eli silloin on pimeämpää aamulla, raumalainen muistutti.

Justiinsa, eiköhän oo valoisaa sittenkin :LOL:

Kyllä mun järjen mukaan illasta on pimeämpää eikä aamusta. Jos ennen kello on ollut 21 ja on nyt 20, on siis kahdeksan aikaan illalla yhtä pimeää kuin eilen yhdeksältä. Ja taas aamulla jos kello on talviaikaa seitsemän, on kesäaikaa kahdeksan ja silloin yhtä valoisaa kuin ennen oli kahdeksalta.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Tellu kans rassaa, ei tikkua siirtänyt viikkotehtävän eteen vaan vinku ja valitti.
Ensimmäisenä oli kyllä bilettämässä ja vetämässä bissee! :headwall:

Minusta olisi ollut oikeutettua, että eniten hiihtäneet pojat olisivat saaneet jonkun erityispalkinnon ja Tellun saamia juomia rajoitettu viikkotehtävän lusmuilun takia.
Peesi. Pojat olis kyllä ansainneet siitä aherruksesta jotain. Jos olisin BB, olisin antanut pojille palkinnon ja näille laiskottelijoille ehkä mahdollisuuden seurata sivusta toisten bilettämistä :p

Mä oon kyllästyny koko porukkaan, välillä käyn kattomas sivuilta mitä pääpiirteittäin tapahtuu ja sunnuntain ohjelman katon, mut ei se enää kiinnosta niin, et jaksaisin joka ilta saati sit 24/7 kattoo...tylsä porukka.

Yhteistyössä