VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Katoin nyt nauhalta eilisen bb:n. Järkyttävä tapaus se Kadi :eek: sehän teloo ittensä vielä ja pahasti oikeessa elämässä. Paha alko-ongelma!!!
Näinpä.
Älkääs nyt saivarrelko!! :LOL:

Varmaan joo kunnon alkkis vois tuolla talossa edes olla!
Mitä sitten jos vähän on viinaanmenevää sorttia, niinhän täällä on itse kukin. ;)
Kyllä mäkin otan mutten mä noin perso oo ku Kadi :D Aivan järkyttävää ja muutenkaan en vaan voi sietää, silloinkin kun Piialla ja Farbodilla oli se yökerhoshow niin miehen kans ei tiietty itkeäkö vai nauraa kun tämä alkoi meikkaamaan kesken toisten tehtävän :eek: Turhamaista ja välinpitämätöntä ja kunnioittamatonta toisia kohtaan eli siinä tapauksessa Fabea ja Piiaa.

viekkis
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:
tulit sitte harmaana jatkaan! Ja mietis ny viel ite et kui valosaa on talviaikaan aamul!
En ole Berry vaan ihan oma itseni. Mutta siis pointtihan oli se, että talviaikaan siirtyminen tekee sen, että aamulla on aikaisemmin valoisaa ja illalla aikaisemmin pimeää, eikä päinvastoin, mitä Piia ilmeisesti selitti. Riittikö nyt ;)?

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Katoin nyt nauhalta eilisen bb:n. Järkyttävä tapaus se Kadi :eek: sehän teloo ittensä vielä ja pahasti oikeessa elämässä. Paha alko-ongelma!!!
Näinpä.
Älkääs nyt saivarrelko!! :LOL:

Varmaan joo kunnon alkkis vois tuolla talossa edes olla!
Mitä sitten jos vähän on viinaanmenevää sorttia, niinhän täällä on itse kukin. ;)
Kyllä mäkin otan mutten mä noin perso oo ku Kadi :D Aivan järkyttävää ja muutenkaan en vaan voi sietää, silloinkin kun Piialla ja Farbodilla oli se yökerhoshow niin miehen kans ei tiietty itkeäkö vai nauraa kun tämä alkoi meikkaamaan kesken toisten tehtävän :eek: Turhamaista ja välinpitämätöntä ja kunnioittamatonta toisia kohtaan eli siinä tapauksessa Fabea ja Piiaa.
Aina sulla on jotain nokan koputtamista! |O

No ei vaan, hauska kun ollaan aina eri mieltä sun kans ja voitais väitellä loputtomiin. :D Kurkkasin sun profiiliin ja purskahdin nauruun; ollaan molemmat oinaita.

sissi
Mitä tarkoittaa tuolla Tiinan (sen jo talostapoistuneen) kohdalla noi keltamustat raidat sen esittelyosassa: http://bb.subtv.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?575692
Siis tuossa yläreunassa, missä kaikki ovat rivissä. Kun sen vaaleatukkaisen Tiinan valitsee, niin ne raidat tulee.

vieras
ei oo riitta vielä tullu mut sen takia ku asukkaat on jo parin viikon ajan oottanu suoran lähetyksen jälkee uutta asukasta ni se tulee myöhemmin..jaa-a mä kierolla tavalla nautin että menee tollanen vanhempi,kiva nähä käyttäytyykö noi muut samalla tavalla ku enneki,pelleilyä ja juomista sun muuta...rupes vähän naurattamaa ku katteli riitan tavaroita joissa oli mm äideistä parhain yöpaita ;) ja kuoman toppasaappaat

Yhteistyössä