VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Hyi Kadia!
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi Kadi häpeä:
Siis Kadilla on valkonen naama MEIKILLÄ! Sillähän on noita finnejä leuassa ja on peittänyt ne + koko kasvonsa VAALEALLA pakkelilla... Että KUKA VAAN voi olla sairaan näkönen, kun osaa olla surkeena ja osaa meikata. |O

Peesi!!

Alkuperäinen kirjoittaja LilliM:
Ekaa kertaa kirjotan tähän ketjuun mut tunsin kyllä myötähäpeää kadin takia kun kehtaa leikkiä kipeetä ettei vaan tarvii hiihtää...vitsi olis vaan laittanu sukset jalkaan ja painanu hiihtämään. Tellukaan ei paljoa tikkua ristiin laittanut tehtävän eteen. Mikä ihmeen lämpö...35.1...

Nikolle ja Jarkolle+Saulille tässä tapauksessa täydet pisteet kun tekivät miehen työn ja hiihtivät niinku miehet:)
Mun mielestä Kadi hiihteli eilen jossain vaiheessa vaik oli kipeä. :)
Koosteessa vaan ei näytetty.

Alkuperäinen kirjoittaja irmeli:
Kyllä oli Piialla taas vauvapuheet :) ihmisvauvat haisee pahelle ja hän oksentaa niiden lähellä. Minulla on yksi ihan samanlainen tuttava joka puhuu myös tähän tapaan ja on myös 30v. Onko tämä kovinkin yleistä nykynaisilla? Tosin jokainen saa olla tykkäämättä lapsista jos haluaa, mutta hiukan mietityttää kannattaako tuollakaan ihan kaikkea sanoa ääneen...
Joo, Piia on aika oksettava.
Ymmärrän lapsen suusta tollaiset "vauvat haisee yök" kommentit hyvinkin mutta tosiaan aikuinen ihminen vois pitää moiset mölyt sisällään.
:x

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Kadi on tainnu sammua pk:hon. :LOL:
Vai miten pahasti se poltti itsensä? Jos ne antaa jotain ensiapua. Meillä katkesi lähetys 12/7:sta
:/
En tiedä sen kummemmin kun en nähnyt tarkkaan sitä naamaa.
Jarkko pyydettiin nyt päiväkirjahuoneeseen ja Kadi on myös siellä.
No ehkä Jarkko kantaa hänet sänkyyn jatkamaan unia
:whistle:

Kadi on tainnu sammua pk:hon. :LOL:
Vai miten pahasti se poltti itsensä? Jos ne antaa jotain ensiapua. Meillä katkesi lähetys 12/7:sta
:/
En tiedä sen kummemmin kun en nähnyt tarkkaan sitä naamaa.
Jarkko pyydettiin nyt päiväkirjahuoneeseen ja Kadi on myös siellä.
No ehkä Jarkko kantaa hänet sänkyyn jatkamaan unia
:whistle:
Nyt Jarkko ja Kadi on vessassa ja Jarkko yrittää laittaa Kadin kaulaan vettä.
Kadi ei oikeen haluis.
Oli siinä joku palo jälki.

nytkis
voi ei , heil on ollu ihan kunnon bileet :D eikö oikeesti ne eniten hiihtäneet saaneet mitään erikoispalkintoa? aika tylsää.... ja just toi tellun hihkuminen viinasta kaikkein ärsyttävintä, kun ei persettään viitsinyt viikkotehtävän aikana heilauttaa :O

nikki
eiks se tellu valittanu jalkaa? hyvinhän tuo pysty hyppimään ja tanssimaan illalla? jännä et jarkolle anetaa isännän roolli bb:n toimesta vaikka sekin oli maistissa, eikös fabu olis voinu hoivata kadia, tietty ei olis ollu ehkä fabun lempi-homma... pahalta näytti kadin juhlinta, hirvee paniikki ain ku joku kuulutus, et nyt veli ottaa viinat pois, ja äkkiä aukasee uutta.

vieras
Joku kolmesta hiihtäjästä voittaa koko potin ja se on ihan oikein!!!

Tytöt on ihme valittajia ja Fabe kans. Fabe alkoi vielä hurskastelemaan pk-huoneessa kuinka ajattelee Suomen sotaveteraaneja hiihtäessään, huh! Muutenkin se pelaa ärsyttävän avoimesti siellä pk-huoneessa, joko mustamaalaa muita tai sitten kertoo jotain ihme juttuja. Fabe ja Tellu voisivat lähteä molemmat sunnuntaina.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku kolmesta hiihtäjästä voittaa koko potin ja se on ihan oikein!!!

Tytöt on ihme valittajia ja Fabe kans. Fabe alkoi vielä hurskastelemaan pk-huoneessa kuinka ajattelee Suomen sotaveteraaneja hiihtäessään, huh! Muutenkin se pelaa ärsyttävän avoimesti siellä pk-huoneessa, joko mustamaalaa muita tai sitten kertoo jotain ihme juttuja. Fabe ja Tellu voisivat lähteä molemmat sunnuntaina.
Suuri peesi!
Mun alko korvia kuumottaa myötähäpeestä,ku heitti talvisodasta jotain.

nikki
herranen aika ne on jo hereillä!
timo olis saattanu jarkolle neuvoa et ei kannattais käyttää sitä huora sanaa... no päästelty mikä päästelty. voin kertoo, et varmaan piia ärsyttää muitakin ku jarkkoa.

-------
Näittekös sen yöllä kun Jarkko haukku Piiaa huoraksi? En itekään oo mikään Piia-fani mut niin ei saa sanoo kellekään ja kyllä Jarkon pisteet mun silmissä laski huomattavasti :(

ex-Jarkkofani
jarkko kusi omille nilkoille kun alkoi h*orittelemaan Piiaa. Se ei ole sallittua tekstiä BB-voittajalle, koska se on niin alentavaa kuin vain voi olla!
Siispä olen muuttanut mielipiteeni siihen suuntaan, että Sauli voittoon! Vielä eilen olin pinttynyt Jarkko-fani.

Yhteistyössä