VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
irmeli
Kyllä oli Piialla taas vauvapuheet :) ihmisvauvat haisee pahelle ja hän oksentaa niiden lähellä. Minulla on yksi ihan samanlainen tuttava joka puhuu myös tähän tapaan ja on myös 30v. Onko tämä kovinkin yleistä nykynaisilla? Tosin jokainen saa olla tykkäämättä lapsista jos haluaa, mutta hiukan mietityttää kannattaako tuollakaan ihan kaikkea sanoa ääneen...

justus
Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja tiia:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pian mies kuvassa:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=HaBaZu&image_id=65450182

Tuossa oikealla laidalla pia ja sen "tapailema" mies.
Hävis se kuva...
kyl mä ainakin näin kuvan..
Se kuva mis Piia on sen miehen kanssa katos sivuilta. :)
Ei ole siis itse toi sivun mies?
Ei ole itse. Oli ihan söötti, kalju, mies se pian tapailema. Kuva oli rapujuhlilta jossa oli kaveriporukka kuvassa. Mies halasi piaa.

Sauli-fanina mua ärsytti eilen niiin paljon, kun Fabe sanoi nimeämisissä, että Sauli on henkisesti ja fyysisesti heikko. :x

Kadista sanoi, että on outo, kun vajoaa välillä omiin ajatuksiin. Onneksi hän ei itse ole ollenkaan sellainen eikä edes mumise itsekseen.

Alkuperäinen kirjoittaja irmeli:
Kyllä oli Piialla taas vauvapuheet :) ihmisvauvat haisee pahelle ja hän oksentaa niiden lähellä. Minulla on yksi ihan samanlainen tuttava joka puhuu myös tähän tapaan ja on myös 30v. Onko tämä kovinkin yleistä nykynaisilla? Tosin jokainen saa olla tykkäämättä lapsista jos haluaa, mutta hiukan mietityttää kannattaako tuollakaan ihan kaikkea sanoa ääneen...
Peesi. Kannattaisi vähän harkita mitä suustaan päästää. Ihan kaikkea ei ole suotavaa sanoa ääneen.

Hyi Kadi häpeä, huijaat kipeytesi!!!
Siis Kadilla on valkonen naama MEIKILLÄ! Sillähän on noita finnejä leuassa ja on peittänyt ne + koko kasvonsa VAALEALLA pakkelilla... Että KUKA VAAN voi olla sairaan näkönen, kun osaa olla surkeena ja osaa meikata. |O

LilliM
Ekaa kertaa kirjotan tähän ketjuun mut tunsin kyllä myötähäpeää kadin takia kun kehtaa leikkiä kipeetä ettei vaan tarvii hiihtää...vitsi olis vaan laittanu sukset jalkaan ja painanu hiihtämään. Tellukaan ei paljoa tikkua ristiin laittanut tehtävän eteen. Mikä ihmeen lämpö...35.1...

Nikolle ja Jarkolle+Saulille tässä tapauksessa täydet pisteet kun tekivät miehen työn ja hiihtivät niinku miehet:)

viekkis
Mä en kyllä kestä, et miks tota tekosairasta Kadia ei tiputeta talosta.

Jos on migreeniä oikeasti, niin varmasti ottaisi lääkkeen, eikä jäisi odottamaan, et meneekö itsestään ohi vai ei. Eli siksi ei ottanut lääkettä, ettei sitten voisi vetää viinaa, jos sitä saisivat. ja tosiaan jos oikeasti olisi migreeni, niin ei varmasti kiinnostaisi, että tuleeko sitä viinaa vai ei.

Ja sitten toinen on toi tän päivän koosteessa tullut alilämpö, ei hyvä päivä! Pk-huoneessa valittamassa, kun on niin kipeä olo. Huh huh.

Alkuperäinen kirjoittaja LilliM:
Ekaa kertaa kirjotan tähän ketjuun mut tunsin kyllä myötähäpeää kadin takia kun kehtaa leikkiä kipeetä ettei vaan tarvii hiihtää...vitsi olis vaan laittanu sukset jalkaan ja painanu hiihtämään. Tellukaan ei paljoa tikkua ristiin laittanut tehtävän eteen. Mikä ihmeen lämpö...35.1...

Nikolle ja Jarkolle+Saulille tässä tapauksessa täydet pisteet kun tekivät miehen työn ja hiihtivät niinku miehet:)

Peesi.
Musta kolmikko ansaitsisi erityispalkinnon!

Huomasitteko kun tuli viinasta puhe, niin Tellu oli heti et jeeeeee joo!
Vaikka ei ole helevetti juuri mitään tehnyt viikkotehtävän eteen.
Kiskoo tupakkia terassilla lippa vinossa muiden ahertaessa hiihtoladulla!
:headwall:

ULOS! |O

Yhteistyössä