On tuo Niko niin ihana!Alkuperäinen kirjoittaja nikki:nii ja niko taas niin suloisesti kehui vauvojen tuoksua pehmyttä ihoa. piia on ens viikon äänestyksessä aivan varmasti, onneks, tellu nyt vaan jaloista veks.
Ei ole itse. Oli ihan söötti, kalju, mies se pian tapailema. Kuva oli rapujuhlilta jossa oli kaveriporukka kuvassa. Mies halasi piaa.Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:Ei ole siis itse toi sivun mies?Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Se kuva mis Piia on sen miehen kanssa katos sivuilta.Alkuperäinen kirjoittaja tiia:kyl mä ainakin näin kuvan..Alkuperäinen kirjoittaja mie:Hävis se kuva...Alkuperäinen kirjoittaja Pian mies kuvassa:http://irc-galleria.net/view.php?nick=HaBaZu&image_id=65450182
Tuossa oikealla laidalla pia ja sen "tapailema" mies.
ei oo vielä ratkennuAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:miten viikkotehtävän kanssa??
Ovat hiihtäneet tarpeeksi et läpi meneeAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:meneekö läpi?? että onko hiihtäny tarpeeks??
Peesi. Kannattaisi vähän harkita mitä suustaan päästää. Ihan kaikkea ei ole suotavaa sanoa ääneen.Alkuperäinen kirjoittaja irmeli:Kyllä oli Piialla taas vauvapuheet ihmisvauvat haisee pahelle ja hän oksentaa niiden lähellä. Minulla on yksi ihan samanlainen tuttava joka puhuu myös tähän tapaan ja on myös 30v. Onko tämä kovinkin yleistä nykynaisilla? Tosin jokainen saa olla tykkäämättä lapsista jos haluaa, mutta hiukan mietityttää kannattaako tuollakaan ihan kaikkea sanoa ääneen...
Alkuperäinen kirjoittaja LilliM:Ekaa kertaa kirjotan tähän ketjuun mut tunsin kyllä myötähäpeää kadin takia kun kehtaa leikkiä kipeetä ettei vaan tarvii hiihtää...vitsi olis vaan laittanu sukset jalkaan ja painanu hiihtämään. Tellukaan ei paljoa tikkua ristiin laittanut tehtävän eteen. Mikä ihmeen lämpö...35.1...
Nikolle ja Jarkolle+Saulille tässä tapauksessa täydet pisteet kun tekivät miehen työn ja hiihtivät niinku miehet