Vikittelevä kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *_*_*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kissa pöydälle ja pikaisesti; ei miehesi kanssa heti ensimmäiseksi vaan sen ystäväsi! Kyllä hankalista ja kiusallisistakin asioista pitää pystyä puhumaan ystävien kesken. Olkoon ihmisen tausta tai historia millainen hyvänsä, ei se oikeuta mauttomaan ja tökeröön, loukkaavaan käytökseen. Jos asiat menee puihin ja tai hän ei ymmärrä kantaasi/vetää herneen nenäänsä, eipä ollut sitten ystävyytesi arvoinen. Simple as that.

No minä en ainakaan puhuisi asiasta suoraan ystävän kanssa, hänhän on vain säälittävä huomionhakuinen ressukka. Yhdessä miehesi kanssa vain sovitte ymmärtävänne tiettyyn pisteeseen asti, ja kun raja ylittyy miehesi torjuu ystävän. Voitte esim. sopia että kun miehellä alkaa pinna palaa hän halaa/suutelee tms. sinua. Kaveri jää suutelusessioista kokonaan ulkopuoliseksi, ja ehkä siinä tajuaa myös yskän. Mies on varmasti jo ihan kypsänä kännikyhnäyksiin, mutta koska kyseessä on kaverisi, hän ei ole kehdannut sinulle sanoa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Vastaaja:
No minä en ainakaan puhuisi asiasta suoraan ystävän kanssa, hänhän on vain säälittävä huomionhakuinen ressukka. Yhdessä miehesi kanssa vain sovitte ymmärtävänne tiettyyn pisteeseen asti, ja kun raja ylittyy miehesi torjuu ystävän. Voitte esim. sopia että kun miehellä alkaa pinna palaa hän halaa/suutelee tms. sinua. Kaveri jää suutelusessioista kokonaan ulkopuoliseksi, ja ehkä siinä tajuaa myös yskän. Mies on varmasti jo ihan kypsänä kännikyhnäyksiin, mutta koska kyseessä on kaverisi, hän ei ole kehdannut sinulle sanoa mitään.

Paitsi että mies selvästi nauttii näistä huomion osoituksista.

Alkuperäinen kirjoittaja ksadfkjasjgh:

Paitsi että miehet useinmiten pyrkivät vain tulemaan toimeen kaikkien kanssa. AP:n mies ei vain kehtaa nolata viinaksiin menevää vanhaapiikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ksadfkjasjgh:

Paitsi että miehet useinmiten pyrkivät vain tulemaan toimeen kaikkien kanssa. AP:n mies ei vain kehtaa nolata viinaksiin menevää vanhaapiikaa.

Tämä on selvästi jonkun itseflirtin kommentti.

Nykyajan nuoret ihmiset ovat monet niin kovan koulun joutuneet käymään - ennenkuin ovat edes teini-ikään ehtineet, kuten vanhempien erot - uudet puolisot - exät - uudet sisarpuolet jne ... Ei ole mikään ihme, että näitä tunnevammaisia tyyppejä tulee olemaan enenvässä määrin - kun he eivät ole elämässään saaneet kokea turvallisuutta ja turvallista kasvuympäristöä pysyvien ihmissuhteiden muodossa.
Moni tuollaisessa elämässä vammautunut alkaakin kostaa myöhemmässä elämässään kokemiaan vääryyksiä ihan viattomille. Kostamiskeinona käy varattujen puolisoiden iskeminen ja perheiden rikkominen - että saavat vahingon kiertämään edelleen.
Pahaa oloa on niin monenlaista laatua.

Lukiessani näitä teidän vastauksia niin tuntuu siltä kuin minä olisin tuo flirtti ystävätär. Tuntuu tosi pahalta, koska en ole käytökseeni koskaan huomiota tuossa määrin kiinnittänyt ja kukaan ystävänikään ei ole asiasta minulle maininnut. Mutta kiitos teille, otin opikseni!

miksi flirttailu on nyt niin kiellettyä. toiset ovat luonteeltaan enemmän flirttejä kuin toiset. ja jos on tosi ystävä niin kyllä sille pitää pystyy sanomaan että lakkaa tuo touhu.
mun paras ja pitkäaikainen ystävä on tosi flirtti. on naimisissa mutta on hairahdellut niin varattuihin kuin sinkkuihinkin. tietää mun mielipiteeni tästä, eli en tykkää mutta se on silti mun kaveri. flirttailee myös mun mieheni kanssa. tiettyyn rajaan asti. mutta ehkä mä en ole niin tiukkapipo ettei mun miestä saisi halata, kenties suulle suukonkin moiskauttaa jos on kaverista kyse. enemmän mä katsoisin perään jos joku ventovieras miehelleni flirttailisi...

Jaa a. Nykyisin kyllä "lopetan" tuollaisen heti selkeästi, "leikin" varjolla. Heti kun näkisin moista, sanoisin toki tilanteesta ja kyseisten ihmisten huumorintajun huomioonottaen jotain. Esim. jaahas tepäs viihdytte nyt hyvin keskenänne, pitäisikö "mieheni" välillä viihdyttää minuakin, etten tule mustasukkaiseksi. Tai mitä tilanteeseen nyt sopiikin sanoa. Jaahas, pitäisikö tulla nyt mustasukkaiseksi.

Kyseiselle naiselle en sanoisi mitään, välit kyllä viilenesi ko. naisen kanssa, mikäli tuossa todella olisi tausta-ajatuksia. Miehelle taasen sanoisin jotain "toivon, ettet mainitse tästä mitään nainen xxx:lle, ettei tule mitään välien selvittämis episodeja. Mutta sinusta tuntuu, että xxx on nyt liiankin kanssa tuttavallinen kanssasi. Asia loukkaa sinua, koska jos taustalla todella on jotain iskuyritystä, on se loukkaus sinua kohtaan, tämän naisen osalta. Pyytäisin myös miestä ottamaan tilanteen humioon ja vähentämään huomionosoittamista tämän naisen kanssa."

Alkuperäinen kirjoittaja Yli 50 v:
Nyt, kun suomalaiset ovat oppineet flirttailemaan - niin se ei olekaan ihan hyvä asia. Muistan, kuinka eräs rakkausprofessori esitelmöi telkkarissa - että opetlkaa nyt hyvät suomalaiset edes flirttailemaan - se piristää päivää kummasti. Amerikassa hänen tietojensa mukaan flirttailtiin kovasti ja kaikilla oli hauskaa. Suomessa kun on opittu flirtti - se ei tuottanutkaan toivottua tulosta! On tämä kummaa kansaa!

Hei, ei suomalaiset OSAA flirttaa yhtään, joo vain kännissä ovat sitten röyhkeitä ja uskaltavat, mutta ihan liikaa. varsinkin laivoissa ihmiset alkaa ihan sekoilla jos mies/ nainen on kännissä. usein kokenut laivamatkoilla ympäri maailaa.

Siis ihmettelen kun ei toisissa maassa tuollaista ' moraalia ' ole. aina joku suomalainen laivassa alkaa vittuilla jos on nautiskellut VASTA vain pari pikaria???
Olen kokenut monta kertaa että, suomalaiset naiset alkaa aika usein vittuilla toisille naisille ja flirttaa vähän liikaa jonkun varatun naisen miehen kanssa jos ovat juovuksissa, jopa naisen naisystävät alkaa tarjoa pillua toisen naisen miehelle? miksi??
Onko tuo suomalaista ' flirttaamista????? varsinkin laiva- risteyksillä näkee usein tuollaista ihme touhua.
Ei tuollainen käytös ole enää mistään flirtistä kyse vaan röyhkeää toisen kiusan tekoa, aamulla istuvat sitten tuppisuuna ja punastelevat???

Aika yleistä suomessa tuollainen naisten käytös jotka ovat kännissä.
on se kummaa kansaa todella! =D

Alkuperäinen kirjoittaja yleistä suomessa?:
Alkuperäinen kirjoittaja Yli 50 v:
Nyt, kun suomalaiset ovat oppineet flirttailemaan - niin se ei olekaan ihan hyvä asia. Muistan, kuinka eräs rakkausprofessori esitelmöi telkkarissa - että opetlkaa nyt hyvät suomalaiset edes flirttailemaan - se piristää päivää kummasti. Amerikassa hänen tietojensa mukaan flirttailtiin kovasti ja kaikilla oli hauskaa. Suomessa kun on opittu flirtti - se ei tuottanutkaan toivottua tulosta! On tämä kummaa kansaa!

Hei, ei suomalaiset OSAA flirttaa yhtään, joo vain kännissä ovat sitten röyhkeitä ja uskaltavat, mutta ihan liikaa. varsinkin laivoissa ihmiset alkaa ihan sekoilla jos mies/ nainen on kännissä. usein kokenut laivamatkoilla ympäri maailaa.

Siis ihmettelen kun ei toisissa maassa tuollaista ' moraalia ' ole. aina joku suomalainen laivassa alkaa vittuilla jos on nautiskellut VASTA vain pari pikaria???
Olen kokenut monta kertaa että, suomalaiset naiset alkaa aika usein vittuilla toisille naisille ja flirttaa vähän liikaa jonkun varatun naisen miehen kanssa jos ovat juovuksissa, jopa naisen naisystävät alkaa tarjoa pillua toisen naisen miehelle? miksi??
Onko tuo suomalaista ' flirttaamista????? varsinkin laiva- risteyksillä näkee usein tuollaista ihme touhua.
Ei tuollainen käytös ole enää mistään flirtistä kyse vaan röyhkeää toisen kiusan tekoa, aamulla istuvat sitten tuppisuuna ja punastelevat???

Aika yleistä suomessa tuollainen naisten käytös jotka ovat kännissä.
on se kummaa kansaa todella! =D

Millaista se hyvä flitti on?

Mielestäni hyvä flirtti on sellaista että kukaan ei pahoita mieltään. Sopii sinkuille. Parisuhteessa oleville vain etäältä ja asiallisesti ilman lääppimisiä ja koskettelua. Pelkkä katse tai hymy riittää.

Mä tiedän yhden tumman korpin, joka on just tuollainen. Se ei ole mun kaveri, vaan esittää mun sisaren ystävää.
Sen oma mies on paljon sitä vanhempi, eikä taida enää pystyä hommiin tarpeeksi usein. Taitaa olla muuten loppu sekin suhde.
Sitten tää kääkkä humalapäissään pyrkii suutelemaan ja lääppimään mun miestä. Sillä tavalla, että mä itse olen esim vessassa. Mies ei ole kertonut vaan sisar. Mies kyllä vastustelee ja yrittää sovitella.
Ainakin kerran se on onnistunu viemään mun sisaren avokin petiin ja kun sisar havahtui tapaukseen, se löysi ne molemmat ilman housuja peiton alta. Mitään ei kuulemma tapahtunut. Kunhan humalapäissään vaan olivat päätyneet saman peiton alle.
Riitahan siitä tuli, mutta se on nyt painettu menneisyyteen ja sisko saa vahtia kuin haukka, ettei seuraavalla kerralla ole liha sisällä. Mun miestäkin se lääppii ja yrittää työntää suutaan huulille. Saunan jälkeen keikistelee pienessä pyyhkeessään ja vilauttelee pieniä tissejään merkiksi. Puheet on aina navan alla, jos vähänkin on alkoholia nautittu. Viime kesänäkin se olis menny miesten kanssa väkisin saunaan mökillä. Piti oikein ääntä korottaa, että uskoi.

Tykkääkö miehet todella näistä seksihulluista liehittelijöistä, jotka selvästi tarjoavat itseään ja haluavat vain munaa, ystävyyden kustannuksella?
Flirttailu siitä on nimittäin kaukana, kun ystävän mieheltä viedään housut jalasta.

Sitä se kuningas Alkohooli teettää! Ei voi kuin ihmetellä, että aikuiset, fiksut ihmiset kittaa itsensä humalaan ja sitten vähän pidetään hauskaa, eli "flirttaillaan". Just joo.

Muualla maailmassa osataan flirttailu ja alkoholin siemailu fiksusti, mutta ei Suomessa!

Alkuperäinen kirjoittaja MIES...:
Nooh. Eivät miehet sellaista vaimoksi huolisi, mutta kyllä niitä välillä panna voi. Ainakin jos vaimo ei huomaa, tai sitten lipashtaa humalassa "vahingossa".

Vaikka miehelleen sen humalaisen "vahinkopanon" voisikin antaa anteeksi, niin ei sille kottaraiselle. Sellainen nainen, joka kiskoo "ystävän" mieheltä housut jaloista, ei ansaitse muuta kuin ylenkatsetta.

Onnistunut flirttailu on hymyilemistä, silmiin katsomista, hauskoja juttuja ja iloista olemusta. Se EI ole hipelöintiä, lääppimistä, puristelua, suutelointia tai kännisiä rivoja juttuja.

Flirtista kukaan ei pahoita mieltään, sen tarkoitus ei ole muuta kuin tehdä päivästä pikkuisen kivempi. Sitä voivat harrastaa sekä sinkut että varatut (minun mielestäni).

Flirttiä voi harrastaa lähes kenen kanssa tahansa. Ei sen tarvitse olla se paikan komein uros. Kun päämäärä on ainoastaan saada ihminen hymyilemään ja hyvälle tuulelle. Mikäs sen mukavampaa.

itse pyrin harrastamaan flirttailua aina silloin kun huomaan vastapuolen olevan samalla aaltopituudella. Mutta on se kyllä taitolaji ja vaatii harjoitusta.

Mutta alkuperäiselle: kaverisi käytös ei ole flirttiä, vaan ihan jotain muuta. Ota asia miehesi kanssa puheeksi. Sitten voit jättää moisen käytöksen omaan arvoonsa.

Noin helppoako se flirtti onkin. Onko se myöskin flittiä, kun miesten kesken kerrotaan hyviä juttuja? Tai vaihtoehtoisesti naiset keskenään.
Voiko netissä flittailla kertomalla hauskoja juttuja? Tuli vaan mieleen, kun tänäänkin eräs rouva nauroi niin kovasti, että meinasi lirahtaa jotakin housuun. Hänen omien sanojensa mukaan.

Heivaa hittoon tollanen "ystävä". Onhan nuo nähty, ei niillä räpsyripsillä mene raja edes kaverien tai sukulaisten sulhojen suhteen, oli äijä varattu sormuksella eli muuten vaan, niin kaikki kelpaa.