Vikittelevä kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *_*_*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*_*_*

Vieras
En tiedä kuuluisiko tämä enemmin ihmissuhdepalstalle, mutta parisuhteeseen vaikuttaa joten kirjoitan tänne... mulla on yksi sinkku ystävä, johon tutustuin pari vuotta sitten. Pidin häntä aluksi aivan huipputyyppinä ja täysin luetettavana ystävänä, vaikka hänen elämäntyylinsä eroaa täysin omastani. Hänellä on ollut paljon lyhyitä suhteita (viikon- neljä viikkoa), eikä koskaan mitään pidempää. Hän harrastaa paljon yhdenillan juttuja. Hän on joksus iskenyt myös varattuja miehiä.

Viime aikoina olen huomannut että hän on osoittanut kiinnostusta mun miestä kohtaan! Hän flirttailee, hakeutuuu viereen ym, etenkin kun on humalassa. Aikaisemmin on puhunut mm. että kavereiden miehiin ei koskaan kosketa. Ahdistaa tämä tilanne. Voihan olla että flirttailu on tälle kaverille vain elämäntapa, mutta en tykkää että kohdistaa sitä mun mieheen. Luotan mieheeni, mutta huomaan että on vähän otettu tästä kaverini huomiosta.

Mitä teen? Pelkään että mielessäni liiottelen tämän flirttailun ja jos sanon asiasta, niin alkaa sota. Olemme lähdössä kaveriporukan kanssa laivareissulle ensi viikolla, ja tämä flirttaileva ystävä tulee myös mukaan. Ehkä seuraan vielä tämän reissun miten tyyppi käyttäytyy.. Pelkään että itsekkin alkoholia nauttineena isken kortin pöytään ja aikaan saan vaan tappelun.. :(

Etkö voisi puhua asiasta miehesi kanssa? Elämä nyt valitettavasti on sellaista, että kaikenlaista tyyppiä tulee vastaan. Uskon, että miehesi kyllä halutessaan pystyy laittamaan asialle stopin - eikö?

Anna "maistaa" miestäsi, ei se enää muutaman kerran jälkeen kiinnosta. Ja saa miehesikin välillä vaihtelua. Kuulostat tosi kireältä tyypiltä, anna vähän löysää itsellesi siellä risteilyllä ja vastapalvelukseksi suot pikku seikkailun ukollekin. Piristää teidänkin suhdettanne, voin vakuuttaa!

Etkö voi puhua miehesi kanssa.... voi että täällä tulee joskus niin syvällisiä neuvoja että ei ihme jos suhteet menevät kuralle. Eli tässäkin ap:n tapauksessa niin todennäköisesti mies ei ole huomannut minkäänlaista flirttailua naisen kaverin taholta ja jos nainen nyt alkaa sanomaan että mies, voisitko torjua kaverini ja sanoa että ei kiinnosta... niin kyllä mies voisi olla vähän suu auki että anteeksi mitä? Eli pitäisi todennäköisesti tyttistään mustasukkaisena, vainoharhaisena ja epävarmana joka ei ainakaan mitään hyvää tuo ihmisluonteeseen. Eli se mitä minä tekisin tässä tilanteessa on että antaisin olla, jotkut ihmiset ovat vaan sellaisia että ovat flirttejä kaikille eikä tarkoita sillä mitään erityistä. Jos se nyt kuitenkin edelleen ap:ta häiritsee niin eikö reiluinta olisi sanoa tälle ystävälle nätisti että eiköhän voisi pysytellä vähän vähemmmän flirttinä ap:n miehen kanssa. Ja vaikka kaveri flirtti olisikin niin jos ap:lla on luottoa suhteeseen niin jättää sen omaan arvoonsa...Ja tuo että mies on otettu huomiosta niin jos joku on ystävällinen toiselle ja antaa huomiota niin luonnollisesti sitä on otettu mutta sekään ei tarkoita että on ap:ta pettämään lähdössä. Eli se mitä halusin sanoa on että älkää naiset dramatisoiko niin hirveästi aina asioita ja tehkö niistä enemmän mitä ne oikeasti ovat. Ja kyllä, olen itsekin nainen. Nykyään onnellisesti parisuhteessa mut 9 vuoden sinkkuuden jälkeen tiedän mistä puhun ;)

Nyt, kun suomalaiset ovat oppineet flirttailemaan - niin se ei olekaan ihan hyvä asia. Muistan, kuinka eräs rakkausprofessori esitelmöi telkkarissa - että opetlkaa nyt hyvät suomalaiset edes flirttailemaan - se piristää päivää kummasti. Amerikassa hänen tietojensa mukaan flirttailtiin kovasti ja kaikilla oli hauskaa. Suomessa kun on opittu flirtti - se ei tuottanutkaan toivottua tulosta! On tämä kummaa kansaa!

Miksi täällä neuvotaan, että puhu miehesi kanssa? Miehethän on tunnetusti ihan vietävissä kun vain joku vie. Puhu sen naisystäväsi kanssa! Sano, että tuntuu vähän pahalta kun hän flirttailee miehesi kanssa, että voisiko hän ystävyyden nimissä ihan lopetella... Jos ei lopeta, ei ole ystävä.

Minun exälleni kelpasi kaikki naiset, rumatkin jos oli vaan hame päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Suu auki:
Miksi täällä neuvotaan, että puhu miehesi kanssa? Miehethän on tunnetusti ihan vietävissä kun vain joku vie. Puhu sen naisystäväsi kanssa! Sano, että tuntuu vähän pahalta kun hän flirttailee miehesi kanssa, että voisiko hän ystävyyden nimissä ihan lopetella... Jos ei lopeta, ei ole ystävä.

Minun exälleni kelpasi kaikki naiset, rumatkin jos oli vaan hame päällä.

Mies on imarreltu huomiosta eikä tajua että nainen vain pelaa - tai sitten ei. Riskihän on aina olemassa että siitä kehittyy jotain... Turha sille huomiosta nauttivalle on mitään sanoa, syyttää vaan mustasukkaiseksi. Naiselle tiedoksi ettei tarvitse varattua vikitellä ja piste.

Mielenkiintoisia vastauksia olen saanut.. Kallistun itse samaan, että en ensimmäisenä mieheni kanssa tästä halua puhua. En tosiaan halua ainakaan tässä vaiheessa aikaansaada mitään eripuraa ja epäilempä, että jos asiasta nyt keskustelen niin riitahan siinä tulee. Katson nyt mitä tästä risteilystä tulee ja jos ystäväni edelleen flirttailee niin taidan sanoa hänelle asiasta. Ystäväni on todella hauska ihminen ja oikeasti viihdyn hänen kanssaan. Samoin mieheni tuntuu pitävän kovasti ystävästäni, mikä oli minusta ensin tosi kiva juttu mutta nyt jälkeen päin on alkanut ärsyttää.

Luottoa mieheeni mulla on, mutta harmittaahan tää tilanne. Ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä ja rakastetaan toisiamme, mutta luulen että mieheni nauttii huomiosta ja ymmärtäähän sen. Harmittaa että ystävä ei ole niin lojaali kun kuvittelin. Voihan tosiaan olla että ystäväni ei edes tarkoita flirttiä mitenkään tosissaan, mutta ärsyttäähän se. Valitsisi jonkun toisen kohteen huvitukselleen, kun mun mieheni. Tämä tilanne oikeastaan kulminoituu eniten kun ystäväni on humalassa. Hän menee mieheni viereen esim sohvalla istumaan, koskettaa miestäni muka vahingossa, esim. laittaa jalat osittain syliin. Hän puhuu paljon seksistä, hakee katsekontaktia, hymyilee ym. Kun olimme porealtaassa lomareissulla, hän hakeutui heti mieheni viereen istumaan kun lähdin pois (vaihtoi paikkaa).. jne. Pieniä juttuja, mutta kun niitä tulee paljon, niin alkaa v:*%:ttaa.

Pohjimmiltaan tämä ystäväni on aika eksyksissä itsensä kanssa. Hänellä on ollut aika paha lapsuus ja mitkään ihmissuhteet miehien kanssa ei onnistu. Toivoisin että hänelle kaikkea hyvää ja haluisin että löytäisi oman rakkaan. Ystäväni haluaa usein miehiä joita ei voi saada. Kun mies rakastuu ystävääni, hän ei enää ole kiinnostunut.

En usko, että mieheni pettäisi mua, enkä pohjilmmiltaan usko että ystävänikään niin pitkälle menisi. Uskon, että olen tärkeä ystävälläni... Eipä tässä auta kai kun katsoa mitä tapahtuu.

Ystäväni seurusteli monenkin miehen kanssa, ukkomiehiä ja mieheni myöskin.
Olimme hyviä ystäviä, mieheni ja ystävättäreni ystävyys syveni suhteeseen.
Salakavalasti ja loppuvaiheessa melko avoimestikin rakastavaiset kuhertelivat nähteni.
Ystäviä kun ollaan niin halataan kun nähdään, ystävä ja mies(ennen ei halattu),silmäpeliä,flirttailua,puheluita ja muuta mukavaa.
Hälytyskellot olivat soineet melko kauankin kuuroille korvilleni. Voiko olla totta, ja totta se olikin. Mies ei meinannut myöntää ja kerrain kysyin suoraan. Oliko heillä suhde, jos on niin siitä vain, en ole tiellä. Ei kuulemma ollut. Mies oli kalpea ja kalpeana pysyi kauankin. Sain vahvistuksen epäillyilleni, sanoin että olin nähnyt ja pidin pintani, mies sitten myönsi. Tärisi ja pelkäsi, totesin että mites nyt tehdään, että lähdetkö. Olin kylmän rauhallinen.

Ystävätär tarvitsi apua milloin minkäkin asian kanssa, auto,huonekalujen kokoominen, tai vain mies kävi yhteisen ystävän luona. Ystävättärellä oli ollut lapsuudessa harmia isästään ja tarvitsi sielunkumppania, mieheni oli sellainen.

Paras vain uskoa omaa tuntoaa ja lopettaa tälläinen kiehnääminen. Tälläiset ystävättäret saattavat omaksi edukseen puhua mitä sontaa vain saadakseen miehen.Kokeillakseen tai kateellisena, syitä on monia.
Puhuvat luottamuksellisesti sinusta ja ystävätär saattaa valehdellakin ja suhde on valmis.

Tällaiset tutunkaupan suhteet ovat melko yleisiä.

Olenollut samassa tilanteessa. Sanoin sitten kerran yksissä bileissä tälle ystävättärelleni, että tuon lähemmäs minun miestäni et siten mene. Ystävätär suuttui ja lähti menee. Sitten kun asiaa puitiin puhelimessa myöhemmin, sanoinkin että minä olen mustasukkainen enkä halua muiden naisten kiehnäävän niin lähellä miestäni. Hän suuttui, ei ymmärtänyt että kyse oli minun mustasukkaisuudestani, ei ystävänä edes yrittänyt ymmärtää. Välit siinä meni, mutta vielä hän kehtasi kysyä saako halata miestäni jos tulee vastaan. Kysyin hölmönä että miksi ihmeessä, ei mieheni ole mikään halaajatyyppi. Eikä mieheni häntä ole halaillutkaan, toisinpäin se nähdäkseni oli mennyt.

Välit meni, mutta ei harmita pätkääkään. En halua ympärilleni "ystäviä", jotka vikittelevät miestäni. Ei miehenikään haluaisi "ystäviä" jotka vikittelisivät minua.

Itse tosiaan puhuisin ystäväni kanssa. Sanoisin, että olen huomannut hänen kiinnittävän liikaa huomiota mieheeni. Olisin ihan rehellinen omista fiiliksistäni. En dramatisoisi enkä toisaalta vähättelisikään.

Itse kyllä en sietäisi, jos minun ystäväni tunksi jalkojaan miehen syliin tai hipelöisi sohvalla tätä. Tosin eipä ole tullutkaan ko. tilanteita vastaan. Ystäväni kyllä tietävät rajansa ja miten ystävien miesten kanssa käyttäydytään.

Itse en odottaisi mitään laivareissua, vaan puhuisin asiasta heti. Sittenpähän se olisi selvitetty. Hän voisi sitten keskittyä laivareissulla ihan vieraiden miesten pokaamiseen - ei ystävien miesten.

Alkuperäinen kirjoittaja *_*_*:
Hän menee mieheni viereen esim sohvalla istumaan, koskettaa miestäni muka vahingossa, esim. laittaa jalat osittain syliin. Hän puhuu paljon seksistä, hakee katsekontaktia, hymyilee ym. Kun olimme porealtaassa lomareissulla, hän hakeutui heti mieheni viereen istumaan kun lähdin pois (vaihtoi paikkaa).. jne. Pieniä juttuja, mutta kun niitä tulee paljon, niin alkaa v:*%:ttaa.

Mä en kestäis katsoa tuollaista, mutta olen kyllä aika mustasukkaista tyyppiä..

Multa löytyy samankaltainen kaveri. Tämä seurustelee, mutta on todella flirtti luonteeltaan. Puhuu paljon seksistä ja koskettelee.

Kerran vietimme iltaa kaveriporukassa, poikaystäväni oli myös mukana, ja johan se flirtti ja koskettelu alkoi. Sanoin tästä kaverilleni seuraavana päivänä, eikä hän tajunnut käyttäytyneensä väärin. Joillain se vaan on luonteessa.

Katso tilannetta risteilyn jälkeen, ja huomauta asiasta ystävääsi, jos on aihetta.

Alkuperäinen kirjoittaja takiainen:
Salakavalasti ja loppuvaiheessa melko avoimestikin rakastavaiset kuhertelivat nähteni.
Ystäviä kun ollaan niin halataan kun nähdään, ystävä ja mies(ennen ei halattu),silmäpeliä,flirttailua,puheluita ja muuta mukavaa.
Hälytyskellot olivat soineet melko kauankin kuuroille korvilleni. Voiko olla totta, ja totta se olikin. Mies ei meinannut myöntää ja kerrain kysyin suoraan. Oliko heillä suhde, jos on niin siitä vain, en ole tiellä. Ei kuulemma ollut. Mies oli kalpea ja kalpeana pysyi kauankin. Sain vahvistuksen epäillyilleni, sanoin että olin nähnyt ja pidin pintani, mies sitten myönsi. Tärisi ja pelkäsi, totesin että mites nyt tehdään, että lähdetkö. Olin kylmän rauhallinen.

Ystävätär tarvitsi apua milloin minkäkin asian kanssa, auto,huonekalujen kokoominen, tai vain mies kävi yhteisen ystävän luona. Ystävättärellä oli ollut lapsuudessa harmia isästään ja tarvitsi sielunkumppania, mieheni oli sellainen.

Paras vain uskoa omaa tuntoaa ja lopettaa tälläinen kiehnääminen. Tälläiset ystävättäret saattavat omaksi edukseen puhua mitä sontaa vain saadakseen miehen.Kokeillakseen tai kateellisena, syitä on monia.
Puhuvat luottamuksellisesti sinusta ja ystävätär saattaa valehdellakin ja suhde on valmis.

Aika kauhealta tuntuu että näinkin voi käydä! Kaksi läheistä ihmistä pettää luottamuksen! Tälläisten juttujen lukeminen kieltämättä pelottaa... Mitä teille tapahtui? Annoitko miehellesi anteeksi vai erositteko? Miten ex-ystäväsi selitti tilanteen? Katuiko?

Samaa mieltä kuin "Ollut tuossa tilanteessa" kirjoitti, en tiedä onko ystävyydellä merkitystä jos ystävä ei välitä toisen tunteista. Katson vielä tilanteen, käyttäytyykö edelleen noin (nyt kun on ollut aika monta kuukautta taukoa viimeisestä kerrasta kun juhlittiin yhdessä). Ja sanon heti jos alkaa kiehnäämään, että hänen käytös loukkaa mua.

Kiva kuulla, että on muitakin joilla on ollut tälläinen ongelma. Mulle tää on ollut ihan uutta, koska muut ystävät ovat lojaaleja, enkä voisi kuvitellakaan tälläistä tilannetta. Jännä juttu että nämä flirttiystävät eivät itse huomaa tekevänsä mitään väärin. Tai eivät voi sitä tunnustaa..

Tuli mieleen, että löytyy myös toinenkin samantyyppinen tuttava kaveripiiristä, joka on itseasiassa vielä pahempi, kuin tuo kenestä äsken kerroin.

Tämäkin tuttava seurustelee, ollut monta vuotta suhteessa. On todella mukava, mutta todella kiehnäävä luonne, etenkin humalassa. Kiehnäystä, koskettelua, halailua, perseelle läpsimistä.. On kohdistanut kiehnäyksensä poikaystävääni pariin kertaan, ja yksi kerta mulla meni hermot. Sanoin suoraan asiat, eikä tämäkään tyyppi tajunnut tekevänsä mitään väärin!! Vannoi sitten ettei tämä kiehnäys enää toistu, mutta kuinkas ollakkaan, sama juttu seuraavalla kerralla kun tapasimme.

Kyllä mulla nousee karvat pystyyn aina kun seuraan vierestä tilannetta, mutta enää en jaksa välittää, sillä tämä tyyppi kiehnää _kaikkien_ kaksilahkeisten kanssa. Todella ikävää, ja moni mies on joutunut pettymään, koska todellisuudessa tämä kaveri ei tarkoita/halua mitään.

"Varatun" miehen kanssa on helppo etsiä elämäänsä pikku seikkailu. Katsos kun siihen kyllästyy, niin ukkomiehen voi ajaa takas oman vaimonsa helmoihin. Ei tartte ottaa vastuuta yhteisestä tylsästä arkielämästä, vaan nauttia parhaat palat päältä.
Kun alkuhuuma on haihtunut, on tosi kätevää ohjailla miesparka sydän karrella vaimonsa hoivailtavaksi. Joko tekosensa tunnustavana tai useimmiten haavojaan nuolemaan salaa ja katuvaisena. Tätä samaa harrastavat myös varatut ja perheelliset naiset,ei vain sinkut. Sama toimii kummankin sukupuolen ollessa kyseessä.
Usko omiin vaistoihisi ja juttele miehesikin kanssa asiallisesti ja selvin päin. Toki ystäväsikin kanssa voit jutella mieltäsi vaivaavasta asiasta, mutta ole tarkkana miten tämä ystävätär suhtautuu.
Omassa tapauksessani ystävättäreni sai vaan "lisää vettä myllyynsä" kun asiallisesti, mutta napakasti pyysin häntä jättämään mieheni rauhaan. Eli loukkaantui ja pisti kaikkensa peliin saadakseen mieheni rakastumaan itseensä. Apua tarvitsi mieheltäni milloin missäkin asiassa ja minä olin vain luulotautinen pahis.
Vaikeeta oli uskoa todeksi, mutta opittu on ja tosi rankimman kautta. Puuttuneeko tällaisilta ihmisiltä omatunto vai lienevätkö tunnevammaisia, joilta puuttuu kyky ajatella toisen ihmisen tunteita?

Tsiuh, kuulostaa tutulta tuo "ystäväsi". Humalassa ihmisen käytös muuttuu ja jotkut sanoo että se todellinen minä tulee esiin... tiedä sitten pitääkö se paikkansa. Samoin tämä minun kaveri ei todellisuudessa tunnu haluavan mitään ihmissuhdetta, vaan ennemminkin ilo on siinä saalistuksessa. Olisikohan ongelmia heikon itsetunnon kanssa, että pitää pystyä todistamaan itselleen saavansa lähes kenet vaan? On humassa yrittänyt myös muita varattuja tuttuja.

Ehkä ystäväni voi tuntea mua kohtaan jotain kateuttakin, kun ihmettelee usein miten ollaan voitu olla 10 v yhdessä ja vieläkin rakastetaan toisiamme. Mitä enemmän tätä asiaa pyörittelen, sitä enemmän on alkanut ärsytättää tää kaverini.

Ystäväsi taitaa olla sillätavalla tunnevammainen, että menettää mielenkiintonsa mieheen heti, kun on saanut tämän rakastumaan itseensä.
Eli mies on hänelle "saalis" ja kun se on saatu satimeen, niin ulos ja uutta pyydystämään.
Olisiko tällainen ihmissuhdepeluri?

Alkuperäinen kirjoittaja Oikeat ystävät kunnioittavat toisiaan oikeasti:
"Varatun" miehen kanssa on helppo etsiä elämäänsä pikku seikkailu. Katsos kun siihen kyllästyy, niin ukkomiehen voi ajaa takas oman vaimonsa helmoihin. Ei tartte ottaa vastuuta yhteisestä tylsästä arkielämästä, vaan nauttia parhaat palat päältä.
Kun alkuhuuma on haihtunut, on tosi kätevää ohjailla miesparka sydän karrella vaimonsa hoivailtavaksi. Joko tekosensa tunnustavana tai useimmiten haavojaan nuolemaan salaa ja katuvaisena. Tätä samaa harrastavat myös varatut ja perheelliset naiset,ei vain sinkut. Sama toimii kummankin sukupuolen ollessa kyseessä.
Usko omiin vaistoihisi ja juttele miehesikin kanssa asiallisesti ja selvin päin. Toki ystäväsikin kanssa voit jutella mieltäsi vaivaavasta asiasta, mutta ole tarkkana miten tämä ystävätär suhtautuu.
Omassa tapauksessani ystävättäreni sai vaan "lisää vettä myllyynsä" kun asiallisesti, mutta napakasti pyysin häntä jättämään mieheni rauhaan. Eli loukkaantui ja pisti kaikkensa peliin saadakseen mieheni rakastumaan itseensä. Apua tarvitsi mieheltäni milloin missäkin asiassa ja minä olin vain luulotautinen pahis.
Vaikeeta oli uskoa todeksi, mutta opittu on ja tosi rankimman kautta. Puuttuneeko tällaisilta ihmisiltä omatunto vai lienevätkö tunnevammaisia, joilta puuttuu kyky ajatella toisen ihmisen tunteita?

Järkyttävää että ihmiset voivat paljastua tälläiseksi!? Uskon, että kyseessä tosiaan on jonkin sortin tunnevammaiset, koska kyllähän miehiä/naisia maailmassa riittää sen verran paljon, että luulisi jättävän ystävän kumppanit rauhaan! Suurin ilo taitaa piillä siinä kielletyn hedelmän maussa, sekä siinä että silloin voi tuntea itsensä kauniimmaksi/haluttavammaksi, kun onnistuu keikauttamaan ystävän miehen.

Alkuperäinen kirjoittaja Puolustuslinnake:
Ystäväsi taitaa olla sillätavalla tunnevammainen, että menettää mielenkiintonsa mieheen heti, kun on saanut tämän rakastumaan itseensä.
Eli mies on hänelle "saalis" ja kun se on saatu satimeen, niin ulos ja uutta pyydystämään.
Olisiko tällainen ihmissuhdepeluri?

Kyllä hän taitaa olla juuri tälläinen ihmissuhdepeluri, naispuolinen pelimies.. Hän esim. ihastui yhteen mieheen, sai tämän eroamaan pitkäaikaisesta puolisostaan ja heivasti miehen parin viikon kuluttua jo pois... Kun hänen kanssaan juttelee, hän vaikuttaa kivalta ja hauskalta ihmiseltä, mutta tämä käytös ei ole ihan normaalia. Uskon että ikävät tapahtuman hänen lapsuudessaan on aikaansaanut hänelle jonkun trauman, eikä pysty suhtautumaan ihmisiin normaalisti.

Alkuperäinen kirjoittaja *_*_*:
Alkuperäinen kirjoittaja takiainen:

Aika kauhealta tuntuu että näinkin voi käydä! Kaksi läheistä ihmistä pettää luottamuksen! Tälläisten juttujen lukeminen kieltämättä pelottaa... Mitä teille tapahtui? Annoitko miehellesi anteeksi vai erositteko? Miten ex-ystäväsi selitti tilanteen? Katuiko?

Ei se mitään pelottavaa ollut, mitä nyt matto jalkojen alta vedettiin.
Tietysti se kirpaisee, kun näin tapahtuu. Liekö olen niin tyhmä tai tomppeli, jatkettiin ukkoni kanssa uudestaan, no onhan siitä aikaakin kulunut ja lapset isoja.
Viikot,kuukaudet ja vuodet ovat menneet nopsaan ja mitään kyttäyskeikkoja en harrasta, mitä mies tekee. Hänen itse pitää tajuta, missä mennään, leikittelyjä ei siedetä.
Heitin miehelleni, jos hän haluaa pitää perheen ja rakastettunsa, niin minäkin voin kompromissinä ottaa itselleni miesystävän. Ei kuulemma sopinut.Joopajoo
Mies itse aikoinaan totesi, ettei se niin mukavaa ollut se salailu, koska pelkäsi menettävänsä meidät. Kuulemma helvetillinen henkinen loukku.

Tämän tapauksen jälkeen en ole pitänyt yhteyttä ystävääni, kerrasta poikki.
Yritti pitää yhteyttä, mutta luottamus on mennyt.
Tämä ystävä oli todella mukava ja jutusteli kaikenlaista kivaa ja mukavaa. Tämä kaikki hämäsi.
Oikeastaan luottoystävä..lapsuudesta asti.

Jos totta puhutaan, niin jos nyt tapahtuisi vastaavaa, niin en jatkaisi.

sitä se on-pettäminen,ahneutta ja turhamaisuutta.

miehelle tulee turhamaisuus-katsonpa loppuun asti tämän pelin, kun on niin mukavaa olla ihailtu ja haluttu,olenko mä tosiaan niin ihana kuin tuo ihanainen mulle sanoo, voi kun hivelee itsetuntoa turhamaisuuteni tää...
ja naiselle tulee ahneus-saankohan mä tuonkin miehen itselleni, että se rakastuu minuun niin ja sitten mä voin sen vain jättää...olen näyttänyt kaikille että sainpas tuonkin.

jos ei olis heikkouksia, ei olis näitä huonoja piirteitäkään. kuinka moni on ahne tai turhamainen monellekin eri asialle. moni mies ja nainen tulee vuorollaan petetyksi, kunnes oppii, että oikea rakkaus on ihan muuta.
Rakkaus, se ei ole mitään "anna nyt vähän siimaa mulle niin mä annan vähän sulle" ja sitten leikitään onnellista kotia.
kukin itse saa päättää mitä haluaa sietää, ja mitä ei. siinä ei ole mustasukkaisuudesta kyse.

Miten miehesi suhtautuisi, jos sinulla olisi tällaista teerenpeliä jonkun hänen miespuolisen ystävänsä kanssa? Kuinka kauan katselisi kommentoimatta? Luulen, ettei kovinkaan pitkään. Voisit heittää tällaisen kuvitteellisen tilanteen "kehiin", jotta voisit keskustella rauhallisesti ja asiallisesti miehesi kanssa tilanteesta. Tuollainen "ystävyys" on tosi voimia vievää pitemmän päälle jos tilannetta ei selvitetä perusteellisesti. Eli älä katsele enää, vaan toimi heti kun on tilaisuus.

Mullakin on ollut vastaanlainen ystävätär. Oikeasti; hän mm. puristeli miestäni pepusta, oli usein hyvin vähissä vaatteissa hänen aikanaan (esim. saattoi vaihtaa vaatteitaan mieheni nähden), kosketteli, oli ensimmäisenä ehdottamassa kimppasaunomista yms. En tokikaan tästä pitänyt, mutta miestäni tämä häiritsi oikeastaan vielä enemmän, jossain vaiheessa huomauttikin suoraan hänelle asiasta, minkä jälkeen tilanne helpottui hetkeksi.

Huomiokipeyttä? Oman viehätysvoiman testaamista? Yritys saada oma mies mustasukkaiseksi?
En ymmärrä tällaisia ihmisiä, vaikka haluaisin ymmärtää.