S
SahramiSohvi
Vieras
Kävin tänään kirpputorilla etsimässä lapselle Goretex-syykenkiä ja saman merkin talvikenkiä. Olisi löytynyt sopiva koko, mutta juuri tämän pöydän hinnat oli ammuttu taivaisiin. Kovasti käytetyistä Goretex-talvikengistä pyydettiin 35 euroa ja Goretex vk-kengistä 28 eur!!!! Jos kengät olisivat olleet uudenveroisia niin olisin ymmärtänyt, mutta kun molemmat kengät olivat kovasti käytettyjä ja varsinkin vk-kengät olivat sellaiset, että mielestäni 5-8 eur olisi ollut sopiva hinta.
Toisissa pöydissä oli juurikin sopivan hintaisia Vikingin Goretexejä (8-15 eur) ja hyväkuntoisia, mutta vääriä kokoja. Olen aina löytänyt Vikingin Goret syys- ja talvikäyttöön 6-16 eurolla ja ovat olleet erittäin hyväkuntoisia. Harmitti kovasti, kun ei syntynyt kauppoja. Ei tulisi kauppoja edes puoleen hintaan. Itse myös myyn Vikingin Goretexit samoilla hinnoilla ja kauppa käy.
Mitä te maksatte Vikingin Goretex -kengistä kirpputorilla?
Toisissa pöydissä oli juurikin sopivan hintaisia Vikingin Goretexejä (8-15 eur) ja hyväkuntoisia, mutta vääriä kokoja. Olen aina löytänyt Vikingin Goret syys- ja talvikäyttöön 6-16 eurolla ja ovat olleet erittäin hyväkuntoisia. Harmitti kovasti, kun ei syntynyt kauppoja. Ei tulisi kauppoja edes puoleen hintaan. Itse myös myyn Vikingin Goretexit samoilla hinnoilla ja kauppa käy.
Mitä te maksatte Vikingin Goretex -kengistä kirpputorilla?