Vikingin goret -huonoa laatua kovalla hinnalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kuuden äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kuuden äiti"

Vieras
Onkohan kukaan muu törmännyt huonolaatuisiin Vikingin GoreTex kenkiin?

Itse ostin 4-vuotiaille kaksospojille kesällä Vikingin gore tennarit, luulin että ovat laadukkaat ja kestävät.. Ovh kuitenkin oli liki 90€..
Ja tähän asti ostamani Viikkarit on olleet hyviä, tosin talvikenkiä ja kesälenkkareita, ei vk-kenkiä..

No toisin kävi, eilen huomasin että molemmissa pareissa on kärjestä pohja irti siitä reunuksesta, eli vesi ja hiekka ym moska pääsee pohjan ja kankaiden väliin..
Tosi kiva.. ;)

Laitoin kyllä kuvien kera palautetta jo Vikingille, mutta epäilenpä ettei kummosta vastausta tule. (luin muutamia nettikeskusteluja aiheesta huono asiakaspalvelu Vikingillä)
Täytynee vielä koittaa käydä kysäisemässä mitä mieltä myyjäliike on, tosin eihän mulla kuittia enää ole.. Eli kärsin nahoissani enkä enää osta ko merkkiä... :)

Onkohan muilla millaisia kokemuksia vk-kengistä ja mahdollisesti asiakaspalvelusta?

Niin siis kengät on nyt olleet vajaat kolme kuukautta käytössä.
Ihan normikäytössä mun mielestä (puistossa, kaupungilla, kerhossa jne), pyörälläkin pojat osaavat molemmat ajaa ihan polkimilla... Eikä enää juurikaan potkuttele millään mopoilla (kielsin sen nyt kesällä kun edelliset lenkkarit hajottivat.. :laugh: )

No siinäpä se, kun meilläkin tosiaan aiemmat viikkarit on olleet hyvät ja tosi kestävät. Jopa näillä kaksosilla jotka tuntuvat tuhoavan tuotteen kuin tuotteen.. :laugh:

Kumpparit on kyllä olleet nekin ihan hyviä, tosin meillä on ollut vain isojen kokoja (37 eteenpäin)

Harmittaa kyllä Tooooosi paljon, olin vähän ajatellut että nuo olis mahdollisesti mennyt keväälläkin tovin aikaa jalassa ennen kesälenkkareita..

Mä tein viime talven (ja Vikingin gorejen) perusteella sellasen päätöksen, ettei täksi talveksi niitä meille tule. Mä luulen kyllä, että ne normaalit Vikingin goret on paremmat kuin nuo tennarityyliset, meilläkin siis huono kokemus tennarityylisistä, tosin ne olivat talviversiot. No, joka tapauksessa vaihdettiin täksi talveksi Sorelin kenkiin, 12-vuotias esikoinen kulkee Sorelin Caribou-kengissä, 9-vuotiaalla taas on Sorelin Youth Pacit. Katellaan, miten nämä toimivat (tämän päivän perusteella pojat tykkäsivät kovasti), onneksi en näitä kuitenkaan normaalihinnoilla "joutunut" ostamaan. :D

Yhteistyössä