Viisi lasta raiskannut ristiinnaulitaan Saudi-Arabiassa

  • Viestiketjun aloittaja ccc
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mahtavaa logiikkaa. Jos mielestäni ihmisten kiduttaminen ja kuolemantuomio eivät kuulu ihmisyyteen, tarkoittaa se, että lasten raiskaaminen kuuluu? Ei, ei todellakaan. En kannata minkäänlaista tarpeetonta väkivaltaa (itsepuolustus on asia erikseen). Jos rikollinen ei arvosta toisen ihmisen ihmisoikeuksia, tarkoittaako se sitä, että meidän muiden ei tarvitsisi ihmisarvoa kunnioittaa?
mitä jos teko aina uusiutuu? miksi pitää olla inhimmilinen,selvästi se ihminen ei ole yhteiskunta kelvollinen vaan parantumattomasti sairas, eikö ois inhimmillistä päästää ihminen pois kun antaa jatkaa tekojaan joista myös itse kärsii, onko vankilaan lukitseminen ihmismäistä, ei ole
Tuo on totta, että tekojen mahdollinen uusiminen on estettävä, tavalla tai toisella. Minusta oikea elinkautinenkin on parempi keino kuin kuolemantuomio. Tai vankimielisairaala...tosin pedofiilihan ei kai ole siinä mielessä sairas, että hän parafiliansa takia sinne päätyisi. Käsittääkseni Jammukin on vankimielisairaalassa siksi, että hän on mielisairas, ei hyväksikäyttöjen takia? Korjatkaa joku, jos olen väärässä.



 
ssss
Mä olen sitä mieltä että yhteiskunta ei voi vajota näiden hirviöiden tasolle. En kannata kuolemanrangaistusta koska meillä ei ole oikeutta toisen ihmisen hengen riistämiseen. Ja olen kolmen äiti ja luultavasti tappaisin omin käsin sen joka lapsiini koskee. Mutta se on eri asia kuin se viesti jonka yhteiskunta lähettää rangaistuskäytännöllään. Rangaistustensa kautta yhteiskunta tunnetaan, kuuluu vanha sanonta. Ja täytyy sanoa että jos Saudi-Arabia teloittaa pedofiilin niin se tekee näin myös varkaille tai aviorikkojillekin pahimmassa tapauksessa.

Toki kannatan pedofiileille sun muille kovempia rangaistuksia kuin mitä Suomessa. Esimerkiksi elinkautisia, pakkosairaalahoitoa ym. Mutta en kannata kuolemanrangaistusta virallisena rankaisukeinona.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Sellainen kuka raiskaa pienen lapsen ja jättää kuolemaan on itse päättänyt luopua ihmisoikeuksistaan! Kun uhraa lapsia kamalaan kuolemaan oman seksuaalisen tarpeensa tyydyttämiseen on itse päättänyt luopua ihmisoikeuksistaan koska ne on jo muiltakin riistänny! Täysin oikea tuomio ja tulee pelastamaan muita lapsia! Vangitseminen ei ole oikea ratkaisu koska pakenemisia yms. tapahtuu ja mitäpä veikkaatte ensimmäiseksi tapahtuvaksi jos toi tyyppi esim. 10v päästä pääsee pakenemaan?
Siksi on tekopyhää väittää että noissa teoissa pitää löytää inhimmillisyys. Pedofiili on monesti pedofiilin uhri,näin se ei lopeta vaan jatkaa.
 
Afrikannorsu
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mahtavaa logiikkaa. Jos mielestäni ihmisten kiduttaminen ja kuolemantuomio eivät kuulu ihmisyyteen, tarkoittaa se, että lasten raiskaaminen kuuluu? Ei, ei todellakaan. En kannata minkäänlaista tarpeetonta väkivaltaa (itsepuolustus on asia erikseen). Jos rikollinen ei arvosta toisen ihmisen ihmisoikeuksia, tarkoittaako se sitä, että meidän muiden ei tarvitsisi ihmisarvoa kunnioittaa?
mitä jos teko aina uusiutuu? miksi pitää olla inhimmilinen,selvästi se ihminen ei ole yhteiskunta kelvollinen vaan parantumattomasti sairas, eikö ois inhimmillistä päästää ihminen pois kun antaa jatkaa tekojaan joista myös itse kärsii, onko vankilaan lukitseminen ihmismäistä, ei ole
Tuo on totta, että tekojen mahdollinen uusiminen on estettävä, tavalla tai toisella. Minusta oikea elinkautinenkin on parempi keino kuin kuolemantuomio. Tai vankimielisairaala...tosin pedofiilihan ei kai ole siinä mielessä sairas, että hän parafiliansa takia sinne päätyisi. Käsittääkseni Jammukin on vankimielisairaalassa siksi, että hän on mielisairas, ei hyväksikäyttöjen takia? Korjatkaa joku, jos olen väärässä.
Jammu on vapaaehtoisesti tällä hetkellä (vai kuoliko jo?) koska ei halunnu vapauteen johon olisi jo lain mukaan päässy! joko se tappaa taas tai se tapetaan jos se ulos tulee,,,
 
Afrikannorsu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Sellainen kuka raiskaa pienen lapsen ja jättää kuolemaan on itse päättänyt luopua ihmisoikeuksistaan! Kun uhraa lapsia kamalaan kuolemaan oman seksuaalisen tarpeensa tyydyttämiseen on itse päättänyt luopua ihmisoikeuksistaan koska ne on jo muiltakin riistänny! Täysin oikea tuomio ja tulee pelastamaan muita lapsia! Vangitseminen ei ole oikea ratkaisu koska pakenemisia yms. tapahtuu ja mitäpä veikkaatte ensimmäiseksi tapahtuvaksi jos toi tyyppi esim. 10v päästä pääsee pakenemaan?
Siksi on tekopyhää väittää että noissa teoissa pitää löytää inhimmillisyys. Pedofiili on monesti pedofiilin uhri,näin se ei lopeta vaan jatkaa.
No ei muuten jatka kyseinen hirviö enää mitään!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mahtavaa logiikkaa. Jos mielestäni ihmisten kiduttaminen ja kuolemantuomio eivät kuulu ihmisyyteen, tarkoittaa se, että lasten raiskaaminen kuuluu? Ei, ei todellakaan. En kannata minkäänlaista tarpeetonta väkivaltaa (itsepuolustus on asia erikseen). Jos rikollinen ei arvosta toisen ihmisen ihmisoikeuksia, tarkoittaako se sitä, että meidän muiden ei tarvitsisi ihmisarvoa kunnioittaa?
mitä jos teko aina uusiutuu? miksi pitää olla inhimmilinen,selvästi se ihminen ei ole yhteiskunta kelvollinen vaan parantumattomasti sairas, eikö ois inhimmillistä päästää ihminen pois kun antaa jatkaa tekojaan joista myös itse kärsii, onko vankilaan lukitseminen ihmismäistä, ei ole
Tuo on totta, että tekojen mahdollinen uusiminen on estettävä, tavalla tai toisella. Minusta oikea elinkautinenkin on parempi keino kuin kuolemantuomio. Tai vankimielisairaala...tosin pedofiilihan ei kai ole siinä mielessä sairas, että hän parafiliansa takia sinne päätyisi. Käsittääkseni Jammukin on vankimielisairaalassa siksi, että hän on mielisairas, ei hyväksikäyttöjen takia? Korjatkaa joku, jos olen väärässä.
Siis pedofiilisyyteen kuulu usein harhat eli että lapsi haluaa ja nauttii siitä. Elinkautinen ja vankilamielisairaala auttais muita ei itse ihmistä, sitähän sinä haet eli inhimmillisyyttä ja ihmismäisyyttä. Se ihminen elää loppu elämän harhojen ja lääkkeiden vallassa. Inhimmillistä..ei. Siksi sanoin että jossain vaiheessa inhimmillisyys on tekopyhää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Sellainen kuka raiskaa pienen lapsen ja jättää kuolemaan on itse päättänyt luopua ihmisoikeuksistaan! Kun uhraa lapsia kamalaan kuolemaan oman seksuaalisen tarpeensa tyydyttämiseen on itse päättänyt luopua ihmisoikeuksistaan koska ne on jo muiltakin riistänny! Täysin oikea tuomio ja tulee pelastamaan muita lapsia! Vangitseminen ei ole oikea ratkaisu koska pakenemisia yms. tapahtuu ja mitäpä veikkaatte ensimmäiseksi tapahtuvaksi jos toi tyyppi esim. 10v päästä pääsee pakenemaan?
Siksi on tekopyhää väittää että noissa teoissa pitää löytää inhimmillisyys. Pedofiili on monesti pedofiilin uhri,näin se ei lopeta vaan jatkaa.
No ei muuten jatka kyseinen hirviö enää mitään!
aivan,sitä tässä haen:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisi myös tutustua enemmän Saudi-Arabian oikeuslaitokseen. Syyttömiä tuomitaan päivittäin (erityisesti siirtotyöläisiä), rikkaat arabit pääsevät pälkähästä ja syyllisyys asetetaan esimerkiksi talon huoltomiehen kontolle.
Mä oon myös pohtinut, että entä jos tämä tuomittu onkin sijaiskärsijä?
 
Kannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mä en kannata tappamista, pääsis liian helpolla..

jos pedofiili mies, eikun munat pois..

Tällainen munat pois rangaistus ei toimisi, koska se eí ikinä sivistyneessä maailmassa tulisi hyväksyttäväksi.

Toivoisin kuolemanrangaistuksen vastustajilta konkreettisempia ehdotuksia tekojen ehkäisemiseksi.

Mielestäni pedofiilien eliminointi olisi oikein hyvä rangaistus heille, koska se estäisi kyseisen henkilön kaikki mahdolliset tulevat pedofiiliset teot ja käyttöönottamisen jälkeen toimisi pelotevaikutuksensa vuoksi yleisestävänä rangaistuksena paljon paremmin kuin esim. viiden vuoden vankeus, josta istuttava pari-kolme vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mahtavaa logiikkaa. Jos mielestäni ihmisten kiduttaminen ja kuolemantuomio eivät kuulu ihmisyyteen, tarkoittaa se, että lasten raiskaaminen kuuluu? Ei, ei todellakaan. En kannata minkäänlaista tarpeetonta väkivaltaa (itsepuolustus on asia erikseen). Jos rikollinen ei arvosta toisen ihmisen ihmisoikeuksia, tarkoittaako se sitä, että meidän muiden ei tarvitsisi ihmisarvoa kunnioittaa?
mitä jos teko aina uusiutuu? miksi pitää olla inhimmilinen,selvästi se ihminen ei ole yhteiskunta kelvollinen vaan parantumattomasti sairas, eikö ois inhimmillistä päästää ihminen pois kun antaa jatkaa tekojaan joista myös itse kärsii, onko vankilaan lukitseminen ihmismäistä, ei ole
Tuo on totta, että tekojen mahdollinen uusiminen on estettävä, tavalla tai toisella. Minusta oikea elinkautinenkin on parempi keino kuin kuolemantuomio. Tai vankimielisairaala...tosin pedofiilihan ei kai ole siinä mielessä sairas, että hän parafiliansa takia sinne päätyisi. Käsittääkseni Jammukin on vankimielisairaalassa siksi, että hän on mielisairas, ei hyväksikäyttöjen takia? Korjatkaa joku, jos olen väärässä.
Siis pedofiilisyyteen kuulu usein harhat eli että lapsi haluaa ja nauttii siitä. Elinkautinen ja vankilamielisairaala auttais muita ei itse ihmistä, sitähän sinä haet eli inhimmillisyyttä ja ihmismäisyyttä. Se ihminen elää loppu elämän harhojen ja lääkkeiden vallassa. Inhimmillistä..ei. Siksi sanoin että jossain vaiheessa inhimmillisyys on tekopyhää.
Tällä periaatteella ei pitäisi vakavaa skitsofreniaakaan sairastavia hoitaa vaan tappaa pois.

Sitä paitsi kaikki pedofiilit eivät ole harhojen vallassa ja vaikka ajattelisivat lapsen haluavan sitä, niin tietävät, että niin ei saisi tehdä. Ja silloin he ovat täysin vastuussa teoistaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kannattaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mä en kannata tappamista, pääsis liian helpolla..

jos pedofiili mies, eikun munat pois..

Tällainen munat pois rangaistus ei toimisi, koska se eí ikinä sivistyneessä maailmassa tulisi hyväksyttäväksi.

Toivoisin kuolemanrangaistuksen vastustajilta konkreettisempia ehdotuksia tekojen ehkäisemiseksi.

Mielestäni pedofiilien eliminointi olisi oikein hyvä rangaistus heille, koska se estäisi kyseisen henkilön kaikki mahdolliset tulevat pedofiiliset teot ja käyttöönottamisen jälkeen toimisi pelotevaikutuksensa vuoksi yleisestävänä rangaistuksena paljon paremmin kuin esim. viiden vuoden vankeus, josta istuttava pari-kolme vuotta.
Kuolemantuomio tulee todella kalliiksi. Yhteiskunta pääsee halvemmalla, kun lukitsee pedofiilin lukkojen taakse loppuiäkseen.
 
no ehkä se ristiin naulitseminen on tarpeetonta, tosin idea on varmaan häpäistä kuten mies häpäisi lapsia, mutta eihän se mies siitä enää kärsi kun on kuollut jo.
Ja lopultakin kun teloitetaan siinähän vaan kuolee, ei ole vielä toteen näytetty että olisi olemassa helvetti jonne pahantekijät päätyy käristymään...parempi olisi lopun ikäinen vankeus eristyksessä muusta maailmasta, ilman telkkareita, kirjoja, tms. Ruoka kolmasti päivässä jostain luukusta, ei nyt ihan vettä ja leipää, vaan riittävästi ravintoa pitämään hengissä, jotta mahdollisimman monta vuotta ehtisi viettää siellä aikaansa. Ja ulkoilua ainoastaan raskaan ja paskaisen työn merkeissä, jotta ansaitsee ruokansa.
 
Kannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Ehkäisevätkö mahdolliset rankat tuomiot tekoja?
eipähän ainakaan kyseinen yksilö jatka tekojaan.
Uusinta rikollisuus on uusimpien tutkimusten mukaan erittäin vähäistä kuolemaan tuomittujen joukossa :attn:
niin varmaan onkin :whistle:
Mikään ihme, ettei väkivalta lopu maailmasta.
Mites ne sinun mielestä loppuisivat?
Sillä, että ihmiset antaisivat sijaa myötätunnolle. Katkeruus ei ole mikään ratkaisu. Onhan se helpoin tie tottakai, ja yleisin. Kannattaa keskittyä olennaiseen, ja muistaa, että vain pieni osa rikollisista jää kiinni.
=) :hug:
En ainakaan minä ole katkera, vaan suhtaudun asiaan asiallisesti. Kannatan eliminointia sen vuoksi, ettei lisää uhreja, eli viattomia lapsia, joudu pedofiilin käsiin.


Miten sinun mielestäsi pitäisi kohdella pedofiiliä esim. tässä tapauksessa tai Suomen viimeaikaisissa tapauksissa niin, että annettaisiin sijaa myötätunnolle?

Miten näissä tapauksissa kannattaisi keskittyä olennaiseen?

Miten sinä toimisit, jos nyt saisit lainsäädäntö- ja tuomiovallan näissä tapauksissa?
 
Ksantippa S.
Yksikään oikeusjärjestelmä ei ole virheetön, koska päätöksiä tekemässä ovat ihmiset. Siksi(kään) kuolemanrangaistus ei kuulu oikeusvaltioon.

Pedofiilit pitää sulkea vankilaan. Rikoksen uusijalle kirjaimellinen elinkautinen. Häntä ei pidä kiduttaa eikä jättää vankilassa vahvempiensa armoille. Ihmisoikeudet kuuluvat kaikille, myös heikoimmille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mahtavaa logiikkaa. Jos mielestäni ihmisten kiduttaminen ja kuolemantuomio eivät kuulu ihmisyyteen, tarkoittaa se, että lasten raiskaaminen kuuluu? Ei, ei todellakaan. En kannata minkäänlaista tarpeetonta väkivaltaa (itsepuolustus on asia erikseen). Jos rikollinen ei arvosta toisen ihmisen ihmisoikeuksia, tarkoittaako se sitä, että meidän muiden ei tarvitsisi ihmisarvoa kunnioittaa?
mitä jos teko aina uusiutuu? miksi pitää olla inhimmilinen,selvästi se ihminen ei ole yhteiskunta kelvollinen vaan parantumattomasti sairas, eikö ois inhimmillistä päästää ihminen pois kun antaa jatkaa tekojaan joista myös itse kärsii, onko vankilaan lukitseminen ihmismäistä, ei ole
Tuo on totta, että tekojen mahdollinen uusiminen on estettävä, tavalla tai toisella. Minusta oikea elinkautinenkin on parempi keino kuin kuolemantuomio. Tai vankimielisairaala...tosin pedofiilihan ei kai ole siinä mielessä sairas, että hän parafiliansa takia sinne päätyisi. Käsittääkseni Jammukin on vankimielisairaalassa siksi, että hän on mielisairas, ei hyväksikäyttöjen takia? Korjatkaa joku, jos olen väärässä.
Siis pedofiilisyyteen kuulu usein harhat eli että lapsi haluaa ja nauttii siitä. Elinkautinen ja vankilamielisairaala auttais muita ei itse ihmistä, sitähän sinä haet eli inhimmillisyyttä ja ihmismäisyyttä. Se ihminen elää loppu elämän harhojen ja lääkkeiden vallassa. Inhimmillistä..ei. Siksi sanoin että jossain vaiheessa inhimmillisyys on tekopyhää.
Tällä periaatteella ei pitäisi vakavaa skitsofreniaakaan sairastavia hoitaa vaan tappaa pois.

Sitä paitsi kaikki pedofiilit eivät ole harhojen vallassa ja vaikka ajattelisivat lapsen haluavan sitä, niin tietävät, että niin ei saisi tehdä. Ja silloin he ovat täysin vastuussa teoistaan.
Oletkos tavannu vakavasti skitsofreniaa sairastavaa? Minä olen kyykkiny sohvan takana piilossa sellaista kun tuli tappamaan ex vaimoaan ase kädessä että paras etten sano tuohon mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Yksikään oikeusjärjestelmä ei ole virheetön, koska päätöksiä tekemässä ovat ihmiset. Siksi(kään) kuolemanrangaistus ei kuulu oikeusvaltioon.

Pedofiilit pitää sulkea vankilaan. Rikoksen uusijalle kirjaimellinen elinkautinen. Häntä ei pidä kiduttaa eikä jättää vankilassa vahvempiensa armoille. Ihmisoikeudet kuuluvat kaikille, myös heikoimmille.
Peesaan tätä. Kannatan inhimillisyyttä, mutta on sanomattakin selvää, että rikollisen oikeuksia on rajoitettava muiden suojelemiseksi ja totta kai teoistaan on vastattava ja niistä pitää myös joku rangaistus saada.

 
Kannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Aivan oikein! Lapsenraiskaaja jätti 3-vuotiaan kuolemaan.. Ja joku vielä nyökyttelee päätään :headwall: Pitäiskö tuomita Suomen malliin, ehkä ehdollista tai maksimissaan muutama kuukausi vankeutta? Täällä talousrikoksista saa suuremman rangaistuksen kuin lapsenraiskauksesta. Hävytöntä! Kertoo paljon arvomaailmastamme.

Saudi-Arabialle tässä nimenomaisessa tapauksessa iso hatunnosto.
Mitään muuta vaihtoehtoako ei ole? Tarvitseeko sitä ajatella noin mustavalkoisesti? Minä kannatan mm. pidempiä vankeustuomioita, mutta en todellakaan kuolemantuomiota tai kidutusta. Sellainen ei kuulu ihmisyyteen. Kertoo paljon sinun arvomaailmastasi, että haluat yhteiskuntamme vajoavan pahojen rikollisten tasolle.

Minä en lähtisi ihailemaan ja kadehtimaan Saudi-Arabian oikeuskäytäntöjä. :whistle:
Luulen että kun sinun lapsi joutuu 3vuotiaana raiskatuksi et mieti noin"järkevästi"enää..
Minusta sinä ajattelet asiaa nyt aivan väärältä kantilta. Totta kai lähes jokainen ihminen tuntee halua kostaa, jos hänen läheisiään satutetaan, siitä ei ole kysymys. Kyseessä on silloin subjektiivinen kokemus. Oikeuslaitos ei ole olemassa tyydyttääkseen ihmisten henkilökohtaisia kostonhimoja, vaan tavoitteena on objektiivisuus. Mitä siitäkin tulisi, jos rikosten uhrien omaiset saisivat päättää, mitä tuomituille tehdään?

Minun objektiivisen oikeustajuni mukaan olisi täysin oikein ja kohtuullista, että pedofiilit keskuudestamme eliminoitaisiin. Keinona olisi joku kipua aiheuttamaton, esim. kemikaalein suoritettava kuolema. Ensin nukutettaisiin, sitten kuolettava kemikaali.

Lastani ei ole raiskattu. Olen objektiivisesti sitä mieltä, että yhtäkään lasta ei pidä raiskata. Ei yhtään tyttöä, eikä yhtään poikaa. Kuolemanrangaistus ilman väkivaltaa olisi oikein hyvä rangaistus pedofiileille. Eliminointi estäisi muut tulevat teot ja toimisi yleisestävänä pelotevaikutuksensa vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis pedofiilisyyteen kuulu usein harhat eli että lapsi haluaa ja nauttii siitä. Elinkautinen ja vankilamielisairaala auttais muita ei itse ihmistä, sitähän sinä haet eli inhimmillisyyttä ja ihmismäisyyttä. Se ihminen elää loppu elämän harhojen ja lääkkeiden vallassa. Inhimmillistä..ei. Siksi sanoin että jossain vaiheessa inhimmillisyys on tekopyhää.
Tällä periaatteella ei pitäisi vakavaa skitsofreniaakaan sairastavia hoitaa vaan tappaa pois.

Sitä paitsi kaikki pedofiilit eivät ole harhojen vallassa ja vaikka ajattelisivat lapsen haluavan sitä, niin tietävät, että niin ei saisi tehdä. Ja silloin he ovat täysin vastuussa teoistaan.
Oletkos tavannu vakavasti skitsofreniaa sairastavaa? Minä olen kyykkiny sohvan takana piilossa sellaista kun tuli tappamaan ex vaimoaan ase kädessä että paras etten sano tuohon mitään.
Itse asiassa tunnen kaksi ja kolmatta sanoisin hyvän päivän tutuksi. Kaikilla siis vakava skitsofrenia, eivät onneksi väkivaltaisia muita kuin itseään kohtaan. Yksikään heistä ei ole mielestään sairas, mutta mun mielestä olisi epäinhimillistä jättää heidät oman onnensa nojaan kuin hoitaa pakolla. Yhdellä on nykyään elämä onneksi jokseenkin kunnossa oikeanlaisen lääkehoidon ja tukitoimien takia :) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisi myös tutustua enemmän Saudi-Arabian oikeuslaitokseen. Syyttömiä tuomitaan päivittäin (erityisesti siirtotyöläisiä), rikkaat arabit pääsevät pälkähästä ja syyllisyys asetetaan esimerkiksi talon huoltomiehen kontolle.
Mä oon myös pohtinut, että entä jos tämä tuomittu onkin sijaiskärsijä?
:attn:
 
Kannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Muutamilla ei taida olla antaa mitään muita perusteluja mielipiteidensä tueksi kuin heittämällä minulle kysymyksiä tyyliin: "Entä, jos sinun lapsesi raiskattaisiin?" Jos lähtisin samalle linjalle, voisin kysyä teiltä: "Entä, jos sinun lapsesi aikuisena ristiinnaulittaisiin ja tuomittaisi kuolemaan?"
Jos minun lapseni aikuisena raiskaa lapsen tulee hänet tuomita kuolemaan samalla tavalla kuin muutkin pedofiilit.

Tulisin itse aivan varmasti olemaan todella surun murtama ja ehkä päättämään omat päiväni, mutta se on aivan asia erikseen.
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Ehkäisevätkö mahdolliset rankat tuomiot tekoja?
Tutkimukset osoittaa että ei. Mun maalaisjärki kyllä puoltais tuota Saudi-Arabian menettelyä.
Mut kuitenkin kovemmat rangaistukset hillitsevät ylinopeuksia?
Tähän olisi kiva saada vastaus, tai edes mielipiteitä.
kyllä hillitsee... ylinopeussakko kirpaisee sen verran kovasti kun on suuri että kaasujalka kevenee kummasti...
kyllä voisin kuvitella että jos pedofiliasta seuraus kuolemanrangaistus niin ainakin osa jäis tekemättä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisi myös tutustua enemmän Saudi-Arabian oikeuslaitokseen. Syyttömiä tuomitaan päivittäin (erityisesti siirtotyöläisiä), rikkaat arabit pääsevät pälkähästä ja syyllisyys asetetaan esimerkiksi talon huoltomiehen kontolle.
Mä oon myös pohtinut, että entä jos tämä tuomittu onkin sijaiskärsijä?
:attn:
Tätä peesaan. Jos joku täällä kadehtii Saudi-Arabian oikeuskäytäntöä, niin sinne sitten vaan. Saahan sinne mennä. Jos kannattaa lapsiavioliittoja, rikkaiden suosimista ja hyysäämistä ja uskonnollisen ylimistön mielivaltaa sekä naisten aseman polkemista, niin kaikin mokomin: sinne vaan. Väittäisin, että suurin osa tuon maan lapsenraiskaajista pääsee pälkähästä iohan tuosta vaan.
 

Yhteistyössä