Näinpä. Toi on ihan höpön pöpöä että kontrolloidaan lapsen juomista valitsemalla juomat ihan vanhempien toimesta , "että tiedetään mitä juo" siinähän se viisaus just juomalla lisääntyy ja varsinkin kontrolli.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:minusta se "saa ne jostakin muualtakin, kyllä joku muu ostaa" ei riitä selitykseksi sille että vanhempi ostaisi viinat lapselleen. Minusta alaikäistä voi opastaa oikealle tielle omalle esimerkillä ja jos sitä omaa esimerkkiä ei ole antaa, niin ainakin sillä että vaikeuttaa sitä viinansaantia eli ei ainakaan itse omilleen eikä naapurin lapsille osta.
Ai että siitä vaan. Raha ei ole ikinä ongelma kun on alkoholista kyse.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No niin. Kyllä asia on niin että en viitti ostaa lapselleni alkoholia.
Joskus perheaterialla saavat viiniä maistaa ja irvistelevät.
Sanon vain että jos on ylimääräistä rahaa jolla haluaa ongelmia, niin siitä vaan.
Itse olen alkoholi-ongelmaisesta perheestä ja itsellenikin maistuu liian hyvin.
Eix tää ollu just toisinpäin... et ei osta...Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:Ai että siitä vaan. Raha ei ole ikinä ongelma kun on alkoholista kyse.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No niin. Kyllä asia on niin että en viitti ostaa lapselleni alkoholia.
Joskus perheaterialla saavat viiniä maistaa ja irvistelevät.
Sanon vain että jos on ylimääräistä rahaa jolla haluaa ongelmia, niin siitä vaan.
Itse olen alkoholi-ongelmaisesta perheestä ja itsellenikin maistuu liian hyvin.