saunakalja
Jos on sakot tullakseen niin sitten tulee. Ylitän myös kadun silloin tällöin muualta kuin suojatien kohdalta ja olen jopa kävellyt päin punaisia.
Tällä asenteellasi et opeta lapsia ainakaan kunnioittamaan itseäsi, sääntöjäsi, tai sääntöjä ylipäätään.Alkuperäinen kirjoittaja saunakalja:Jos on sakot tullakseen niin sitten tulee. Ylitän myös kadun silloin tällöin muualta kuin suojatien kohdalta ja olen jopa kävellyt päin punaisia.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tällä asenteellasi et opeta lapsia ainakaan kunnioittamaan itseäsi, sääntöjäsi, tai sääntöjä ylipäätään.Alkuperäinen kirjoittaja saunakalja:Jos on sakot tullakseen niin sitten tulee. Ylitän myös kadun silloin tällöin muualta kuin suojatien kohdalta ja olen jopa kävellyt päin punaisia.
Kyllä meillä säännöt on. Joissain kohtaa ne vain saattavat poiketa muiden noudattamista säännöistä. Löysätkää vähän pipoa ja ottakaa rennosti.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tällä asenteellasi et opeta lapsia ainakaan kunnioittamaan itseäsi, sääntöjäsi, tai sääntöjä ylipäätään.Alkuperäinen kirjoittaja saunakalja:Jos on sakot tullakseen niin sitten tulee. Ylitän myös kadun silloin tällöin muualta kuin suojatien kohdalta ja olen jopa kävellyt päin punaisia.
Ja juokaa viinaaAlkuperäinen kirjoittaja saunakalja:Kyllä meillä säännöt on. Joissain kohtaa ne vain saattavat poiketa muiden noudattamista säännöistä. Löysätkää vähän pipoa ja ottakaa rennosti.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tällä asenteellasi et opeta lapsia ainakaan kunnioittamaan itseäsi, sääntöjäsi, tai sääntöjä ylipäätään.Alkuperäinen kirjoittaja saunakalja:Jos on sakot tullakseen niin sitten tulee. Ylitän myös kadun silloin tällöin muualta kuin suojatien kohdalta ja olen jopa kävellyt päin punaisia.
Teillä voi olla säännöt, mutta ihmettelen suuresti, miksi lapset kunnioittaisivat niitä. Kun et sinäkään kunnioita niitä sääntöjä, joita sinun pitäisi.Alkuperäinen kirjoittaja saunakalja:Kyllä meillä säännöt on. Joissain kohtaa ne vain saattavat poiketa muiden noudattamista säännöistä. Löysätkää vähän pipoa ja ottakaa rennosti.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tällä asenteellasi et opeta lapsia ainakaan kunnioittamaan itseäsi, sääntöjäsi, tai sääntöjä ylipäätään.Alkuperäinen kirjoittaja saunakalja:Jos on sakot tullakseen niin sitten tulee. Ylitän myös kadun silloin tällöin muualta kuin suojatien kohdalta ja olen jopa kävellyt päin punaisia.
Rennosti.Alkuperäinen kirjoittaja saunakalja:Kyllä meillä säännöt on. Joissain kohtaa ne vain saattavat poiketa muiden noudattamista säännöistä. Löysätkää vähän pipoa ja ottakaa rennosti.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tällä asenteellasi et opeta lapsia ainakaan kunnioittamaan itseäsi, sääntöjäsi, tai sääntöjä ylipäätään.Alkuperäinen kirjoittaja saunakalja:Jos on sakot tullakseen niin sitten tulee. Ylitän myös kadun silloin tällöin muualta kuin suojatien kohdalta ja olen jopa kävellyt päin punaisia.
Miksi olis??Alkuperäinen kirjoittaja lol:Buahahhahahhahahah!!Onks huono omatunto?Voi pahvi tosiaan näitä ääliöitä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja sä vissiin oot niin helvetin täydellinen ja sarjassamme niitä äitejä,joitten kultamurut ei ainakaa tee mitää pahaa,kun kielletään???!!Haloo,herää jo stanan pahvi!!Kyllä ne sunkin kultamurut siinä mukana menee..ja ainakin silloin aikoinaan pahimpia kännääjiä oli ne jotka salaa sitä tekivät!!!!!!!!! ja tuskin maailma niin paljoo ehtii muuttua..ainakaan parempaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näkyy tosiaan se järjenköyhyys vanhemmissa jo tässäki ketjussa
En minä niin sanonut, mutta kyllä sekin on välillä paikallaan. Viinaa en tosin suosittele kenellekään, mutta miedompia alkoholijuomia kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja just:Ja juokaa viinaaAlkuperäinen kirjoittaja saunakalja:Kyllä meillä säännöt on. Joissain kohtaa ne vain saattavat poiketa muiden noudattamista säännöistä. Löysätkää vähän pipoa ja ottakaa rennosti.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tällä asenteellasi et opeta lapsia ainakaan kunnioittamaan itseäsi, sääntöjäsi, tai sääntöjä ylipäätään.Alkuperäinen kirjoittaja saunakalja:Jos on sakot tullakseen niin sitten tulee. Ylitän myös kadun silloin tällöin muualta kuin suojatien kohdalta ja olen jopa kävellyt päin punaisia.
Ulkomailla se viini on lastenki juoma...Alkuperäinen kirjoittaja saunakalja:En minä niin sanonut, mutta kyllä sekin on välillä paikallaan. Viinaa en tosin suosittele kenellekään, mutta miedompia alkoholijuomia kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja just:Ja juokaa viinaaAlkuperäinen kirjoittaja saunakalja:Kyllä meillä säännöt on. Joissain kohtaa ne vain saattavat poiketa muiden noudattamista säännöistä. Löysätkää vähän pipoa ja ottakaa rennosti.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tällä asenteellasi et opeta lapsia ainakaan kunnioittamaan itseäsi, sääntöjäsi, tai sääntöjä ylipäätään.Alkuperäinen kirjoittaja saunakalja:Jos on sakot tullakseen niin sitten tulee. Ylitän myös kadun silloin tällöin muualta kuin suojatien kohdalta ja olen jopa kävellyt päin punaisia.
Ei toimi meillä noin. Et tunne määrätietoisuuttani ja peräänantamattomuuttani.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Lapset ei ole niin tyhmiä kun luulette!Tottakai pistävät merkille että ette itsekkään noudata sääntöjä,niin miks heidän pitäs?Lait sucks! Ja huomaavat senki ettei teissä oo selkärankaa,joten eivät kunnioita teitäkään siis!