Hei olipas kiva huomata että täällä oli viestejä!
Yölliset orgasmit? Mä voisin kyllä tollaset ottaa
Mä kans mietin ihan samaa enkä tosiaan usko et se pelattavuus häviää useampien yrityskertojen myötä, ehkä se täst alkujärkytyksestä vähän laantuu aluks mut sit varmasti taas sama.
Mä en kyl oikeestaan osannu "pelätä" menkkoja koska olin jostain ihmeen syystä ihan varma et oltais onnistuttu, sit ku lämmöt romahti nii putosin aika korkealta. Nyt tässä kierrossa oon vähän yrittäny rauhoittua tän asian kans, saa nähä mitä käy nyt parin päivän päästä. Miehelle sanoin et mulle saa antaa raskaustestin vast kahen viikon päästä perjantai-iltana
annoin sille mun testit piilotettavaks kun en halua enää jännitellä ja pettyä heti dpo10:llä ja sit miettiä et kyllähän se plussa sielt vielä ehtii tulla.
Millos meinasit
saannuska testailla? Noita oireita kuulostelee kyl ihan eri tavalla nyt, huomaa kaikki pienetkin muljahdukset ja pistot, nyt oon yrittäny vakuutella et ilmavaivoja ne vaan on eikä mitään vauvajuttuihin liittyvää
Miten usein teillä muuten harrastetaan seksiä muuten ku ovulaation ympärillä? Meil oli kierukan kans ehkä pari kertaa viikossa kun sattu jos oli vähänkin ilmaa mahassa tai ruokaa tai jotain, nyt ku se lähti niin vähintään joka toinen päivä ja on kyl aika ihanaa