Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

@Aloha86 eiköhän siel kaikki mene hyvin!

En kun täällä odotellaan nyt ovista, ekalla ei tärpänny mut nyt alkaa olla sellanen olo et ei haittaa, kyllä mulle kesä/syksylapsi kelpaa ihan yhtä hyvin :) ja jos ei tästäkään kuusta tule nii sit ehdin valmistua eka ja sen jälkeen äitiyslomalle, eli huonoa aikaa täällä ei oikeestaan edes ole, en vaan malttaisi odottaa.
Pelottaa vaan ne uudet menkat, se pettymys on jotain ihan kamalaa.
 
Tänään päiväpissasta parin tunnin pidätyksellä tämmöinen <3 Nyt mieskin uskoo, ei oo todellista!! :) Huomenna sit digitesti ohjeen mukaan aamupissasta :) Mulla nyt kai viikkoja 4+4 ja la 15.5 ehkä. Huomenna soittelen sit neuvolaan!!!! On tää jännää, kunpa vaan pysyis matkassa lopouun saakka.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Nano89
Ei mulle toukovauvaa tuu missään tapauksessa, parin päivän päästä ovulaatio nii menee kesäkuulle jos siis onnistuu, mut katellaan, en nyt jaksa stressata sitä :)

Onnea nyt vielä kerran Aloha!:love:

tää keskustelu taitaa jäädäkin nyt sit tähän kun jäin tosiaan ainoaksi joka ei päässyt tästä ihan niin helpolla :LOL: mut enköhän mäkin tästä muutaman kuukauden päästä viimestään plussaa :rolleyes:
 
Minä täällä. Kp23/30 tai siinä paikkeilla.
En oikein usko raskauteen mutta olishan se kiva yllätys.
Oireita? No. Niitä tavallisia... Rinnat tuli eilen kipeeksi, repäisee muniksista ku liikahtaa nopeasti.
Oudointa on ollut kauheat himottelut ja öiset orgasmit... Ja viime yönä näin unta että olin raskaana; unessa oli muutenkin paljon vauvoja.
Nyt heräsin 6 jälkeen eikä unta. Toki voi olla luonnollista koska joudun arkisin heräämään 5.30-6, ja eilenkin menin nukkumaan ajoissa.
 
Onnittelut plussanneille!!!

Minulla meneillään kp 22/25-29. Oireista vaikea sanoa, kun aikaisemmin ei ole tullut kroppaa läheskään tällä tavalla kuunneltua. Nyt rekisteröi joka vatsan väänteen :) Mieleen hiipinyt jopa ajatus, että kumpi olisi pelottavampaa: olla raskaana vai ei olla raskaana?! Ensimmäinen luomukierto vasta menossa, joten mieli ei ole vielä oikein tottunut ajatukseen... Tunnistatteko itsessänne samaa?
 
Ihan on samat pähkäilyt täälläkin. Varmaan joka YK, vaikka kuinka ajattelis ettei ajattelis. :D

Jännityksellä seurannut muiden plussailua. ;) toivon että pääsette maaliin asti ettei tarvikaan tänne enää hetkiin tulla.
 
Hei olipas kiva huomata että täällä oli viestejä! :)

Yölliset orgasmit? Mä voisin kyllä tollaset ottaa :LOL:

Mä kans mietin ihan samaa enkä tosiaan usko et se pelattavuus häviää useampien yrityskertojen myötä, ehkä se täst alkujärkytyksestä vähän laantuu aluks mut sit varmasti taas sama.

Mä en kyl oikeestaan osannu "pelätä" menkkoja koska olin jostain ihmeen syystä ihan varma et oltais onnistuttu, sit ku lämmöt romahti nii putosin aika korkealta. Nyt tässä kierrossa oon vähän yrittäny rauhoittua tän asian kans, saa nähä mitä käy nyt parin päivän päästä. Miehelle sanoin et mulle saa antaa raskaustestin vast kahen viikon päästä perjantai-iltana :LOL: annoin sille mun testit piilotettavaks kun en halua enää jännitellä ja pettyä heti dpo10:llä ja sit miettiä et kyllähän se plussa sielt vielä ehtii tulla.

Millos meinasit saannuska testailla? Noita oireita kuulostelee kyl ihan eri tavalla nyt, huomaa kaikki pienetkin muljahdukset ja pistot, nyt oon yrittäny vakuutella et ilmavaivoja ne vaan on eikä mitään vauvajuttuihin liittyvää :ROFLMAO:

Miten usein teillä muuten harrastetaan seksiä muuten ku ovulaation ympärillä? Meil oli kierukan kans ehkä pari kertaa viikossa kun sattu jos oli vähänkin ilmaa mahassa tai ruokaa tai jotain, nyt ku se lähti niin vähintään joka toinen päivä ja on kyl aika ihanaa :oops:
 
Minä oon viettänyt päivää kaupungilla maleksien ja päädyin hypistelemään vauvan vaatteita. Tunnustan tämän teille, mutta en varmasti miehelle :whistle:

Seksiä meillä harrastetaan n 2 krt viikossa, ovulaation aikoihin joka toinen tai kolmas päivä. Kummasti tekee ovulaation aikaan paljo enempi mieli... Latasin tabletille sellasen ovulaatio/sekstailu -kalenterinkin (mikälie). Onko teillä? :rolleyes:

Ajattelin, että jos ens viikonloppuun mennessä ei oo menkat alkanu, teen testin. Odotukset raskaudesta ei kyllä ole korkealla. Oletteko muuten pidättäytyny täysin alkoholista näinä epävarmoina aikoina? Mä en oo ottanu ensimmäistäkään.... Mutta jos ens viikonlopuksi tulee menkat, korjaan tilanteen:cautious:
 
Oon juonut lasin punaviiniä melkein joka pv. Koko ajan. En muuta alkoholia.
Tämän kierron olen ollut sokerittomalla ja muutenkin syönyt tarkasti ja harkitusti.
 
Helou ! Tää ties monesko testi minkä teen, ku oon ollu niin resseis sen viivan vahvistumisen kans :D Ensimmäinen minkä tein, oli tosi haalea mut selvästi erotettavissa. Ja tällä hetkel olis 4+5 :) Kutsutaanko tätä ny vielä haamuksi, kun ei ole täysin saman värinen ku toinen viiva?
 

Yhteistyössä