Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

Nyt on lupaavat oireet @Aloha86 !!! :) Peukutan teille!

Mulla huomenna 17dpo eli pitäisi kyllä selkeästi näkyä! Toivottavasti.... Ainakaan oireisto ei oo muuttunut niin uskon kyllä nyt parempaan viivaan ja viikkoja olis kai sitten huomenna jo 4+2 :) Äsken kun tulin reissusta kotiin niin mies "muka vaivihkaa" silitteli myös mun masua, ja mun sydän suli, ihana mies :)
 
Mä tilasin niitä digitestejä raskauskeijusta kun oon vähän pihi ja sain alennusta :) Ne pitäis tulla huomenna ja se näyttää todellisen tuloksen kun malttaa tehdä aamupissasta niin oottelen siihen tiistai aamuun :) Se todellinen tulos kiinnostaa, sen tuplaoviksen vuoksi, kun siinä testissä pitäis mulla näkyä se 2-3viikkoa mun oviksesta laskettuna mut jos lukee 3+ niin se vois kieliä että siellä vois sit olla enemmän kun se yksi..... Varmaan yhden liuskatestin joka tuli kaupanpäälle niin teen huomenna ihan päiväpissasta :) Tikutteluun näköjään jää helposti koukkuun...
 
Mähän nyt säädän! Yritin muokata viestiä ja poistin sen, ensi onnistuin vastaamaan itelleni ja sit tämä, en oo kyllä tietotekniikan ihmelapsi.

Mut nyt, jos tägit tulis mukaan nii olis hyvä!

@Aloha89, Meil tosiaan on kans vasta yks yrityskerta takana eli toisella kuulla vasta mennään :LOL: Mut huolestuttaa nii kauheesti toi vuoto ja kivut et pelkään automaattisesti et tää venyy vähän pidemmälle meijän kohalla. Mut sit samalla on sellanen olo et kyllähän tää kuu vois olla meidän kuu, en vaan uskalla kauheesti toivoa ennen sitä gynekäyntiä

@Sandelinos Joo tohon tikutteluun jää kyl ihan koukkuun, teinköhän vissiin 4 testii viime kuussa ku olin nii satavarma et se plussa sielt viel tulis :ROFLMAO:
 
Ei oo ku tota ellotusta ja vatsakipua pääasiassa. Välillä repäsykipuja ja niitä sukkapuikkotuntemuksia kanssa. Vatsa toimii hyvin mikä on siis mulle ihana asia ku normaalisti ei oo ollu näin helppoa :D Välillä mua huimaa, pissattaa vähä useammin ja hikoillen ja mulla on lämpimät sormet mitkä on kanssa uutta mulle :D

Tuossa tuo miekkonen tyhjentelee mulle pari tölkkiä että voin viikonloppuna feikata ottavani muutaman, kaikkea sitä tekeekään xD
 
  • Tykkää
Reactions: Nano89
Hehe, aika juoni teillä @Sandelinos :ROFLMAO: Myydäänks alkossa jotain alkoholittomia siidereitä? Mä joskus ostin kun en tykkää muutenkaa juoda nii kukaan ei ees huomannu et oli alkoholitonta.

Tääl nippailee taas oikeelta puolelta ja nyt vast kp5 eli tuskinpa on muuta ku luulosairaus. Mun täytyy varmaan pitää täält pieni tauko kohta jos en rauhotu tän raskaaks tulon kanssa, katotaan nyt ku hormonitasot taas nousee jospa tää olotila tasaantuis. En ajatellu et musta tulis ilman ehkäsyä tällanen hormonihirviö :eek:

Päivällä puhuttiin miehen kanssa meidän tulevasta perheestä ja siitä, et miten kaikki tulee muuttumaan. Toi mies on niin ihana kun se ei stressaa tätä, sano et kyllä se meille tarkotettu lapsi sielt tulee kun on sen aika ja et tuskin siihen ihan kamalan kauan menee, mut eiköhän me muutama kuukaus vielä jouduta yrittämään. Mut jos tästä kuusta nappais niin olis kuulemma periaattees ekalla koska alunperin oli tarkotus alottaa vasta nyt syyskuussa, miesten logiikkaa...:LOL: Mut onneks on tuo ihanuus :love:

En nyt muista oliks täst jo puhetta mut onks teil muuten jo nimiä mietitty?
 
@Nano89 kyllä mä meinasin jotai holitontakin ostaa tölkissä ja toivoa ettei kukaan tajua x) Loppukuusta isot bileet niin harkitsen holitonta viiniäkin, enpä oo sellastakaan koskaan ostanut :D Oiskohan nuo sun kivut niitä muniksen kasvukipuja? Vois tietää hyvää ovulaatiota :))

Me ollaan nimiä joo mietitty kyllä, mä tykkään tosi vanhoista ja perinteisistä kotimaisista nimistä, mies tykkää lyhyistä ja erikoisista että voi tulla hieman vääntöä sitten :D Mahdolliselle tytölle ollaan päätetty toinen nimi ja vähän pohdittu tytön nimiä enemmänkin (miehen suvussa syntyy eniten tyttöjä, ovat kuulemma suuria rakastajia kaikki :D) ja poika jos tulisi niin mulla olis mielessä jotain mistä en oo vielä puhunut kun sen verran tuore ajatus :)

Kävin tässä illalla koiran kanssa lenkillä ja purskahdin onnenitkuun kun tajusin että musta tulee ens vuonna äiti, huh huh :'D
 
@Sandelinos mä niim tiedän mistä sä puhut! Esikoista ko odotin ni ei millään meinannu päähän upota se et hei oikeesti, musta tulee äiti! Sittenku se maha pyöristyy ja ultras näkee pienen ni voi sitä tunnetta! Parempaa en tiedä.. :love:

Asiasta moottorisahaan, voiks kylmyys olla oire? Siis mulla on koko aja kylmä! Nytkin täälä päivä vaatteiden päällä lämmin aamutakki ja silti kylmä :D Tänään on väsyttänykki ihan sikana.. Onneks esikko otti parin tunnin päikkärit ni sai itekki nukuttua :D
 
@Sandelinos, ihana noin päin toi itku ja varmasti aivan ihana tunne kun on raskaana, en voi edes kuvitella :)


Noi nimet on vaikeita, meillä on ainoona vaatimuksena et on kansainvälinen mut suomalainen, ku ei tosiaan tiedetä mihin päin maailmaa me tästä seuraavaksi lähetään. Pojan nimi on keksitty mut tyttö on vielä vähän mietinnän alla. Itse oon ollut tosi tyytyväinen että mun nimi on helppo sanoa missä päin maailmaa tahansa kun on tullu asuttua vähän siellä sun täällä, niin haluaisin antaa saman mahiksen omille lapsilleni.
 
@Aloha86 eikös kaikki voi olla oireita? Toisaalta voi myös olla ihan pelkkää progesteronitasojen nousua mikä tapahtuu aina ovulaation jälkeen. Tosin aika hyvältä kyllä kuulostaa, odota vaan nii sulla on plussa tikussa viikon päästä :)
 
Mun loppuviikosta raskauskeijulta tilaamat testit ei tulleetkaan tänään eli siirtyy keskiviikkoon testailu, odottavan aika on niin pitkä :( Tänään tuli myös vatsakivun yhteydessä hieman rusehtavaa vuotoa, onneksi etovaa oloa ja vatsakipua kyllä edelleen niin pysyy toivo yllä...

@Aloha86 liuskatestien herkkyyn on yleensä 10mmol ja digin 25mmol niin se voi johtua ihan tästä, no worries :) Onnea haamulaisesta! <3
 
Hei!

Täällä uusi jäsen kirjoittelee! Olen 30-vuotias ja ensimmäinen lapsi on varovaisesti haaveissa. E-pillereiden lopetuksen jälkeen ensimmäinen "luomukierto" meneillään. Kroppa käynnistyikin 15 vuoden yhtäjaksoisen hormonaalisen ehkäisyn jälkeen toimimaan hyvin - tosin ei varmaan vielä voi huokaista helpotuksesta... Miehen kanssa sovittiin, ettei varsinaisesti yrittämällä yritetä vaan "annetaan tulla jos on tullakseen". Tosin huomaankin laskevani heti ensimmäisessä kierrossa päiviä ja kuulostelevan kroppaa ihan eri tavalla kuin ennen. Jännällä odotan ensi viikolla odotettavissa olevia kuukautisia... Vähän ristiriitaiset ajatukset tällä hetkellä, kun ei vaan tiedä mitä tässä odottaa - vai odottaako mitään :)

Tätä ryhmää olen taustalla seuraillut jo monta viikkoa ja nyt päädyin liittyä keskusteluun. Kaipailen kanssasisaria :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sandelinos
Tervetuloa @Saannuska! Tiedätkö missä vaiheessa kiertoa nyt suunnilleen oot? Huomasin kans et alotin jo kropan kuulostelun kuukaus ennen kun kierukka lähti, nyt viime kuu meni harakoille mut jospa se kroppa täst pikkuhiljaa heräilis takasin hormonittomaan elämään :)
 

Yhteistyössä