@Sandelinos Oiskohan kiinnittymis vuotoa? Ei siis tuon vessareissun jälkeen oo yhtään tullut? Ja tuo limaisuus viittaisi siihen hyvinkin!
Meillä toi on ihan mukana mut ei vielä suunnittele tai muuta. Ehkä siks että mä oon aika kova keräämään kierroksia millon mistäki nii tarviin tasapainoks jonku joka vähän jarruttelee.Ja miten muiden miehet on mukana?
Tuo jomotus on hyvä @Aloha86 !! Mulla on ollu sitä oviksesta lähtien ja nyt viikon verran ollut lantionalue ja alavatsa kipeä. Aluksi tuntui vähän nipistelyltä eikä ollut epämiellyttävää, mutta tämä nykyinen juilinta yhdistettynä ilmavaivoihin ja täyteen rakkoon on pirullinen vaiva@Nano89 ensviikonloppuna pitäs menkkojen tulla jos on tullakseen, jos oikeen itteeni hillitten ni saatan vaa oottaa et alkaako ne vaiko eikö, jännittävää! Ja meillä kyl harrasteltiin useesti, ennen ovista ja jälkeen
@Sandelinos, muita oireita ei oo muutaku tää jatkuva menkkajomotus jota ollut nyt jo 3-pvä ja runsas valkovuoto Vuoto ei niinkään ihmetytä mut jomotukset kyllä. Niinkun oon aikasemmin kertonutkin, et yleensä jomotukset alkaa max 2 päivää ennen menkkoja.. No, toivotaan parasta! Enkä mä tiä koska mun kannattas tikuttaa et näkiski jotain?