Viiltävä kipu niskassa+selässä ja niskat jäykkänä :( ??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua....

Vieras
Eli mulla kipeyty tän päivän aikana ihan yhtäkkiä niska ja selkä. Sitten otin lihasrentouttajan ja pienet päiväunet ja olo oli parempi, mutta niskaa yhä särki. Sitten olo taas paheni eli pian oli selkä alaselkään asti kipeänä enkä voi enää kääntää päätä. Otin toisen lihasrentouttajan, josta ei mitään apua.
Mikä vois auttaa? Mun pitäis aamulla lähteä asioille, mutta jos selkä on tässä kunnossa niin en kykene. Koska ajoittain tän takia mua pyörryttää ja en voi kävellä ryhdissä muutenkaan (eli nättäsin hullulta :D) Ja lisäks niska ja selkä on kuitenki KIPEITÄ, niin en viittis.
Apuva :(
 
Joo, mulla on ollut tällasta aijemminkin (monta kuukautta sain jo olla rauhassa) ja nyt otin jäljelle jääneitä eikä minkäänlaista tehoa. Sirdalud on lääke nimeltään
 
1. Tarkasta lääkkeen päiväys
2. Oireen ollessa samankaltainen, aiheuttaja ei välttämättä ole sama
3. Mikäli et tunne riittävästi ihmisen fysiologiaa, farmakokinetiikkaa ja -dynamiikkaa, suosittelen lääkärin vastaanotolla käyntiä.
 
Lääke on kyllä ihan syötävissä vielä. Ja jos niska menee jäykäks niin halusi todellakin edes kokeilla tätä lihasrentouttajaa.
Ja en tunne, ilmeisesti pakko mennä huomenna vaan lekuriin ja jättää muut asioinnit sikseen :(
 

Yhteistyössä