A
Apua....
Vieras
Eli mulla kipeyty tän päivän aikana ihan yhtäkkiä niska ja selkä. Sitten otin lihasrentouttajan ja pienet päiväunet ja olo oli parempi, mutta niskaa yhä särki. Sitten olo taas paheni eli pian oli selkä alaselkään asti kipeänä enkä voi enää kääntää päätä. Otin toisen lihasrentouttajan, josta ei mitään apua.
Mikä vois auttaa? Mun pitäis aamulla lähteä asioille, mutta jos selkä on tässä kunnossa niin en kykene. Koska ajoittain tän takia mua pyörryttää ja en voi kävellä ryhdissä muutenkaan (eli nättäsin hullulta
) Ja lisäks niska ja selkä on kuitenki KIPEITÄ, niin en viittis.
Apuva
Mikä vois auttaa? Mun pitäis aamulla lähteä asioille, mutta jos selkä on tässä kunnossa niin en kykene. Koska ajoittain tän takia mua pyörryttää ja en voi kävellä ryhdissä muutenkaan (eli nättäsin hullulta
Apuva