mua pelottaa että on joku vakavakin sairaus kun elohiiri nykii selässä ja niskassa jatkuvasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nykiinykii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nykiinykii

Vieras
tätä ollut jo yli puolivuotta mutta en uskalla lääkäriin:( selässä ja niskassa nyttenkin nykinyt jo montapäivää putkeen. välillä nykii reisilihaksissa.
alkoi joskus viime syksynä tämä nykinä. ei nyi kuitenkaan niin että raaja liikkuisi ja näyttäisi pakkoliikkeiltä.
selkä on kyllä jumissa ja selkälihakset kuten muutkin lihakset huonossa kunnossa.
pitikin mennä als sairaudesta googlettamaan juttua. se vain ei taida olla kovinkaan yleinen minun ikäisellä 27v

nestehukka voi tehdä tuota, lisäksi magnesiumin puute. jos tuo on ainoa oire niin hoitaisin oiretta muutaman viikon/kuukauden ja tarkkailisin että vaikuttaako esimerkiksi helteet mitenkään. lisäksi rauhallinen liikunta, esimerkiksi uinti.

no leukemiaa en nyt heti lähtis epäilemään:) veriarvot otettu juur jokunen aika sitten ja niissä kaikki ok. fysioterapeutilla olen käynyt viime talvena ja saanut jännitysniskaan jumppaus ohjeet mutta ei ne tuota niskaa pidä oikein kurissa. salille se on varmaan mentävä jotta saa nuo lihakset kuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
No useimmitenhan se on vakavaa... lihasten vakavaa väsymistä.

Ja itehän sä sanoit, lihakset huonossa kunnossa. Pidä nuori ihminen itestäs huoli

vakavaa lihasten väsymistä? ilman että tekee mitään sen kummempaa kun hoitaa lapset,kodin ja käy töissä.

mitä vitamiinia olet syönyt, ja miten paljon? voit käydä apteekista kysymässä huomenna että mikä voisi auttaa. itsessään tuo oire ei ole erityisen huolestuttava.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
No useimmitenhan se on vakavaa... lihasten vakavaa väsymistä.

Ja itehän sä sanoit, lihakset huonossa kunnossa. Pidä nuori ihminen itestäs huoli

vakavaa lihasten väsymistä? ilman että tekee mitään sen kummempaa kun hoitaa lapset,kodin ja käy töissä.

Jos sulla on heikko kunto niin ihan normi elämä rasittaa

Kärsin elohiirestä leuassa päivittäin toista vuotta, ja koitin kysellä apua. Lääkäri ja fysioterapeutti vaan totes että ei ole vaarallista. Leuan elohiiri kuitenkin oli kamalaa kun koko leuka nyki jatkuvasti. Löysin jostain sitten artikkelin jossa puhuttiin elohiiri ongelmasta ja mainittiin, että mm. kahvi aiheuttaa sitä, ja niin kummalliselta kun kuulostaakin jos juon kahvia "hiiri" palaa, muuten nyt jatkuva nykiminen on loppu :-)

Joko sulla ap on nykiminen helpottanu. Mulla on nyt reisiä nykiny muutamana iltana kun yritän nukahtaa. Todella inhottavaa, ei kuitenkaan satu. Pohdin tässä jo että pitäisikö lekurille mennä, ehkä soitan maanantaina työterveyshuoltoon ja kyselen lisää.

Yhteistyössä