VIILAAJAT 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minerva77.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
(.) Lopetin pillerit kax vuotta sitten niitten kaikkien sivuoireiden takia... Joten ei enään niistäkään johdu kun söin terojakin joskus että ne saatiin säännöllisix ja niin ne on ollukkin jo 1 1/2 vuotta. Noh ei hätiä mitiä, varailen lääkärille aikaa jos taas venyy jonnekki, se on hyvä keino saada ne alkamaan, heh. Se tuli silloin joskus testattua ku lopetin pillerit tosiaan. Kun kuukautiset veny niin varas ajan lääkärille niin ei mennyt kauaa kun täti kurvasi paikalle. Mutta siis saatiin kuukautiset säännöllisix noilla teroilla mut nyt taas on alkannu heittämään. Tämän hetken oireiluista vielä, että iltaisin meinaa yrjö lentää. Juu se tästä omasta navasta...

dbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb

Prinressa 36/34?????????????????

Prinressa: voihan se olla, että Terot tasaannuttaisi nytkin kierron… Mutta toisaalta nuo oireet kuulostaa musta vieläkin tosi lupaavilta :-D Mä jaksan edelleen uskoa, että lokakuun junassa on sulle paikka!

Alkuperäinen kirjoittaja Ilona -79:
Oliko sulla Kirppuli muuten mitään aavistusta siitä koska ovis olisi ollut? Tikkuja sulla ei kai ollut käytössä, vai oliko?

Aavistelin ovista kp15, tikkuja ei kuitenkaan ollut käytössä (okei, oli muutamana päivänä vasta kp 20-23 jotka negoja) Arvelisin että menkkoja tää enteilee, tänään tai viim. huomenna alkavaksi.

Olin myös malttamaton. *ripittäytyy*
Vaikka olen sata kertaa luvannut että en varmana testaa ennenku menkat on OIKEESTI myöhässä, niin tänään pissin tikkuun aamulla negan ja nyt ottaa päähän niin vietävästi. Kp kuitenkin vasta 27, eli juu ei vaarinhousut.. Ei voi sanoa kai tuloksesta mitään jos kierto onkin normaali 30-31 ja menkkojen alkuun vielä monta päivää? On tää niin vaikeeta, tekis mieli viskata kirves niin kauas kun jaksaa.. Varaan ajan gynelle heti kun tää kierto selviää. Seitsemäs kierto yritystä alkaa olla paketissa ja v***ttaa.

Prinressalla jännät paikat.. :) *pitää peukkuja*

Kirppulille halilla hyväämieltä..... Mehän mennään sitten molemmat lääkärin pakeille, kohta puoliin. Tietenkin sinä testaat eka plussaa ja niin meet sitten neuvolalääkäriin... =) Mä ovista odottelen, tää on tää typerä suvantovaihe kun taas odotellaan, täti vois kyläillä vaikka kaksi kertaa kuussa niin ei tarvitsisi odotella, mä oon maailman huonoin odottaja.. Mitähän sitten kun on raskaana...

Nyt kaikille paljon plussaa eli liput lokakuuhun on myyty teille... Etenkin tehis toivotaan et nyt on natsannut....

-Joppuli-

Joppuli, varataan yhteisaika lääkärille, säästetään pitkä penni. ;) Mennään jollekin yksityiselle gurulle jonka ei tarvi kattoa kun meihin päin ja kaikki vaivat poistuu iäksi..

*alkaa vissiin seota pikkuhiljaa ja tarvii ennemmin psykiatria*

Ei kai auta kun odotella, onneks on tämmönen tuulettumispaikka olemassa. Kiitos kaikille kun jaksatte aina lukea ja lohdutella. :)

Huomenia!

Mä olen aivan fiilareissa,kun menkat ei ole -ainakaan vielä- alkanut!!(Mähän siis edelleenkin toivon niiden alkavan mahd.myöhään,että ehdin ovikseksi takas matkalta!)
Aamulämpö oli tuo samainen 36,8C,joten vois jopa todella toivoa,ettei ne tänään alakaan!
Eilen rupes tulemaan sellasta kummaa ihan vesimäistä valkkaria.Ei mulla normaalia ennen menkkoja.Mistähän tuokin johtuu?Vatsa toimii edelleenkin tosi liukkaasti,ja heti aamusta tuntuikin siltä,että menkat alkaa NYT,mutta se meni sitten ohi.

Nyt taas pikkuonnittelut Tehikselle :-D Olihan tuo askel oikeaan suuntaan!Rupes vaan muakin mietityttämään,kun sanoit,ettei sunkaan lämpö ollut kuin 36,8C ja silti saat viivoja tikkuun...hmmm...

Kirppuli ja Prinressa kirveet käteen !!!

Ootteko koskaan käynyt tuolla "tiukkapipojen jutut"-ketjussa?Jos ottaa yhtään päähän,niin suosittelen!Kävin eilen lukemassa ja nauroin ääneen!

Jalat ristissä ajan kulua odotteleva Fanny kp 31/30

dbdbdbd ettei täti löydä Fannynkaan luokse! Kyllä mulla on edelleen vahvasti sellainen tunne, että tästä porukasta useampi lähtee pitämään Tehiselle seuraa lokakuun junaan! :-D

(.) Kirkasta vetistä limaa havaittu jo muutamana aamuna (alkaen kp 9). Eilen jomotteli alavatsaa, tänään ei niinkään. Tikkuja en oo vielä kaivanu kaapista. Mutta ei se oviskaan kyllä taida olla kuin aikaisintaan viikonloppuna…

Ilona, kp 11/26-31

heissan viilaajat,

Fanny, mulla ainakin alkoi tulla valkkaria heti todettuani olevani raskaana! Joten nyt vaan mars vessaan, testi kauniiseen käteen ja plussaviivoja tekemään!

Tehiskin näyttää olevan selvä tapaus, hienoa!

Me tuolla odottajien puolella Monskun kanssa odotetaan väenryntäystä meidän kanssa kirjoittelemaan!

Joanna rv 13+3

Voi Minerva :( Lämmin lohtuhali lähtee täältäkin. Minä niin toivoin, että olisi sinulla tärpännyt. Käyhän kunnon vuodatus kirjoittamassa täällä, jos se vähän helpottaisi paskaa oloa.

Voi minervaa... No sitten soitto gurulle, että täältä tuli kirppuli, joppuli ja minervali hoitoo... Eka varmaan kannattaa hoitaa toi psyykkinen puoli kuntoo, et tulee täyspäisiä lapsi.... Uskoisin, että joku bongomies meidät "hoitelee....".

Nyt öitä kaikille, jutun taso on sitä luokkaa et moro

Lohtu hali Minervalle.

Ilonalle: Niistä mun terojen syömisestä on jo yli vuos aikaa oikeestaan tuo puol toista vuotta kun niitä söin, siitä asti on kierto ollu säännöllinen mut nyt on heittänny ihan sekasin... Aaaargh...

(.) Täällä ei edelleenkään merkkiä tädistä. En tiiä mitä tää on...

Voiko joillain mennä pitkälle ennen kuin plussa näkyy tai?? Voiko olla että ovis on ollu odotettua myöhemmin tai... Harmittaa kun en tikutellu tässä kierrossa...
Prinressa kp 36/???

Prinressa: voi venyä pitkällekin ennen kuin plussa näkyy! Entuhan oli elävä esimerkki tästä, vai kuinka? Ei saas siis vielä luovuttaa! :-) Jospa ovis on tosiaan ollut oletettua myöhemmin... dbdbdbdb

(.) Ilmoittaudun mukaan gurun vastaanotolle ;-) Myös sinne psyykkisen puolen hoitoon… On taas iskenyt kauhea ”ei me mitään lasta kuitenkaan saada” –paniikki. :-/ Alkoi nuo tuhrut taas huolettaa hirmusti, kun niistä koitti joku muukin kysellä. Munhan piti viime torstaina soitella sille gynelle, mutta arvatkaapa kuka UNOHTI! Papa:n tuloksista lääkäri sanoi automaattisesti ilmoittavansa, jos ”jotain on”, mutta oli mun kyllä tarkoitus varmuuden vuoksi vielä soittaa ja samalla olisin tosiaan päässyt kysymään tuosta tuhruttelusta… Kyllä v:tutti, kun perjantaina tajusin, että eilenhän olis pitänyt soittaa... :-/ Tän viikon se lääkäri on lomalla, joten ens viikon to kai seuraava puhelinaika. Täytynee sit yrittää sillion tavoitella…

Ilona, kp 11/26-31