VIILAAJAT 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minerva77.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heti kaarsin paikalle kun töistä kotiin pääsin...

(.) Tilanne ennallaan... Ei merkkiä tädistä mutta ei muustakaan. Paitsi jos vatsan nippailut lasketaan... Laskin uudestaan niin huomennahan vasta kp 34 jos kierto siis se niin vasta keskiviikkona aikaisintaan testailen jos on syytä. Nyt meen päiväkerrallaan.

Nyt saunaan...

Prinressa kp 33/?

Onpa täällä monella jännät paikat... Miten olis ryhmälippu plussajunaan? :)

Täällä ei mitään oireita kumpaankaan suuntaan, normaalisti tähän aikaan kierrosta on jo rinnat kipeet kuten aina oviksen jälkeen, vatsanippailujakin yleensä alkaa olla näinä päivinä jne. Nyt ei mitään. Olenkohan ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan kun kerran kaikki oireetkin ovat tiessään..? Ota tästä nyt sitten selvää. *epätoivoinen*

-Kirppuli 24/~30-32

Huomenta!
Olipa kahlaamista,mutta sainpas selvyyden tilanteesta!Siis Tehiksellä toinen roskiskummitus,muut panttaa :-D

(.)Epäilen,että m... on matkalla tänne päin.Eilenaamulla lämpö 37C,nyt 36,8C.Tosin tänäaamuna mittasin 2 tuntia aikasemmin kuin eilen...Silti oon kyllä aika lannistuneen varma .Nyt mun ainoa toiveeni on,että m... alkais mahdollisimman MYÖHÄÄN!Katsokaas kun muuten en ehdi matkalta takas kotiin ovikseen mennessä!!Siis aikaisin m...päivä sais olla torstai(1.2.),koska tuun kotiin 16.2. ja sillon vielä voisin ehtiä apajille... ;-)

Katellaan...Tsemppiä kaikille!

Fanny kp 29/30

Hei!

Täällä ollaan edelleen varmoja siitä, että en ole raskaana. Tein testinkin tänään ja nega oli, mutta siihen testiin tuli kylläkin jotain ihme juovia testialueen ympärille, eli en ole ihan varma oliko testi nyt jotenkin viallinen. Olotila on muuten ihan sama kuin tähänkin asti. Ei kai tässä auta kuin olla kärsivällinen.... Ajattelin parin viikon välein testailla, jos menkkoja ei kuulu.

Tällä viikolla minua ei varmaan täällä hirveästi näy, kun tulee kaveri kylään tuolta vähän kauempaa. Hänellä on viikon nuorempi tyttö kuin minulla ja myös kakkonen haaveissa, eli yhteistä jutun aihetta riittää :). Käyn kyllä varmasti sen verran kurkkimassa, että pääsen onnittelemaan kun teillä plussaputki alkaa!

Omanapainen Entu kp ketäkiinnostaa :/

Vapaapäivää täällä viettelen ja taas oli pakko tulla kurkkaamaan uutisia :-) Ja jännitys sen kuin tiivistyy! +++++ toivottelen kaikille!

Vein äsken matot ja petivaatteet ulos tuulettumaan ja kohta pitäisi kai mennä itsekin perässä… Iltapäivällä olis sitten vuorossa kampaajalla käynti. Muuten ei mitään uutta.

Ilona, kp 9/26-31

No, meinaakos se Fanny nyt kirveestä irrottaa ja Entukin.
Hesan suunnalla oli joku heilunutkin kirveen kanssa, hih :-)
Voi tytöt, nyt kirvestä kouraan ja äkkiä!

Minä pidän täällä kirveen jykevässä otteessa, nimittäin kyllä siinä launtain Clearbluessa niin selvä plussa seisoo. Tuo testi reagoikin vasta 50 yksikköön, joten ei tosiaankaan ole herkimmästä päästä. Vaalea ja testiajan ulkopuolella tuo viiva on, mutta varovasti uskallan jo aavistella, että se jotain edes merkkaisi. Muidenkin kokemusten mukaan nega on nega, vaikka sitä tiirailisi milloin. Mutta, odottelen ajan kulumista ja vahvaa plussaa! Siihen saakka ollaan vielä haaveilijaa...

Onnea Tehikselle!Toivotaan,että kummitus muuttuu todelliseksi!!

Kyllähän minä kirveestä vielä kiinni pidän,mutta kun toi lämpöasia aina mut lannistaa!Huomenna voin nukkua vähän pitempään( ja siis mitata myöhemmin),ja jos sillon lämpö on sama kuin tänään tai alempi,on peli kyllä pelattu...Sitten vaan täytyy toivoa,että m... lykkääntyis mahdollisimman pitkälle...
Tosin "poikkeusolosuhteet" eli aikaero,alkoholi yms. usein myöhästyttää ovista,joten se vois edesauttaa mun ajoissa kotiin "ehtimistä"!

Toivottavasti te muut olette vielä täydessä terässä!Kyllä niitä lokakuun matkustajia kaivattais!!

Nyt kuntosalille...

fanny 29/30

Minäkin tänään pitkästä aikaa mittasin päivällä lämmöt. Mittari näytti vaan jotain 36,8 astetta. Eli tuon puolesta vois kyllä päätellä, etten raskaan ole. Vai onko sitten kääntynyt päälaelleen toikin... Niissä kierroissa, kun lämmöt huidellu siellä 37,2-37,4 en ole raskaana ollu. :-)
Eilen illallakin kyllä palelin kovasti, vaikka ne lämmöt ei siis ton korkeammat ole.
Tämän päivän ollu riesana paha olo :-/ Saattaa olla mielikuvistuksen tuotetta vain!
Onnitteluja ei oteta vielä vastaan noiden haamujen perusteella. Vahvasta plussasta vasta suostun olemaan raskaana. Noi edelleenkin voi olla mitä vaan, mutta toiveita herättäviä kyllä ovat :-)

Toivottavasti lokakuun juna on pyssännyt myös tähän ketjuun <3
Kermiteissä se ainakin on just nyt parkissa...

Pitää kiitää, moiks.

(.) tänään sain varmistuksen ettei mua ainakaan mikään pissatulehdus vaivaa vaikka koko ajan onkin. Ois pitäny pyytää aamulla labraa tekemään raskaus testi samalla kun katto tulehdusarvot pissasta. Hölmö ku en tajunnu. Noh ehkä on parempi odottaa keskiviikko aamuun ettei tuu kauheeta tiputusta. Tänään töissäki huomasin että täytyy useammin käydä pissalla ku ennen oon saattannu olla koko työpäivän käymättä vessassa. Huomenna odotan tätiä saapuvax jos on saapuakseen, keskiviikkona ajattelin testata jos ei saavu täti. Tällästä täällä.

Nyt lähen laittamaan pyykin äkkiä kuivumaan ja sitte pehkuihin.
Palailen huomenna paremmalla ajalla.
Prinressa kp34/34??? toivottavasti kierto ei ainakaan veny.

Huomenta!
Harvinaista olla ekana täällä !

Hassuja tosiaan noi lämmöt.Mulla oli(taas) 36,8C aamuyhdeksältä.Kyllä musta tuntuu,että menkat on mun kohtalo kaikesta huolimatta.Oireetkin on ollut vähenemään päin jo monta päivää.Vielä perjantaina rintoja SÄRKI töissä,nyt ne on vaan vähän kipeet jos "puristaa".
Mutta lämmöstä vielä on todettava,että paleltaa kyllä kamalasti!Yölläkin nukuin pitkähihaisessa kolmen peiton alla :-D
Hartain toiveeni siis olisi,ettei ne alkais vielä huomenna vaan aikasintaan torstaina...
Tietenkin se,ettei ne ala ollenkaan kelpaa myös mainiosti :-D :-D

Ihan lupaavalta kuulostaa toi Prinressan "pissaralli" ;-) Oletko sä mitannut sun lämpöä?Siitä saa hyvää osviittaa mihin suuntaan ollaan menossa...

Eli ei auta kuin ootella!

Fanny kp30/30

Nopeasti täällä... Me odotellaan ovista saapuvaksi, nyt sitten aloin mittailemaan niitä aamulämpöjä ja vaihtelu on ollu kahden asteen paikkeilla, mitä oon mitannu, eli ota nyt sitten selvää... voihan se olla että mittari ollut huonosti kainalossa.

Äitini oli nähnyt unta, että olen raskaana, joten toivotaan, et oli enne uni. Toivottavasti, Nyt on pettymysten sarja mun osalta ohitse, voikun osaisi laittaa aivot kiinni tän aiheen osalta niin saattaisi olla henkisesti iisimpää. Mutta toisaalta sitä omaa vaavia varmaan rakastaa mielettömästi, kun sen vuoksi on petytty ja itketty usein, niin voi olla aikamoinen lotto voitto kun vihdoin sen nyytin saa kouraan. (kuulostaapa aika raadolliselta, ihanko sitä ei muuten rakastaisi mielettömästi), ehkä tajuutte.

Niin siis mulla on kahden viikon päästä se lääkäri, pitää varmaan vähän huijata, yrittämisen aloittamisaikaa, jos vaikka laittais johonkin testeihin. Nyt tää menee niin sekavaksi tää juttu, että lähen syömään....

T: Joppuli kp 6/28-30

Minervaaaaa!!!Kuuulumisiaaaaa!!!

Joppulille tsempit ovisajankohtaan!!

Itse olen jo vähän siirtynyt tähän jalat ristissä-osioon,eli kunhan NE ei ihan vielä alakais...kun ne kumminkin alkaa...

fannis 30/30

Ymmärrän kyllä ihan täysin, mitä tarkoitit Joppuli. Totta kai lasta rakastaa valtavasti tärppää sitten heti tai vuosien yrityksen jälkeen, mutta ainakaan sen oman nyytin olemassa oloa ei pettymysten jälkeen pidä itsestään selvänä. Ehkä tässä matkan varrella on jo jotain opittukin… Mähän lykkäsin tätä yrityksen aloittamista moneen otteeseen sen takia, että mua huolittivat mm. työ- ja raha-asiat, se osataanko olla hyviä vanhempia jne. jne.. Toki edelleenkin silloin tällöin mielessä vilisee peikkoja, mutta lähinnä olen viime aikoina keskittynyt pelkäämään sitä, että emme koskaan lasta saa :-/ Jotenkin on ne muut huolet kaikonneet taka-alalle ja asiat löytäneet tärkeysjärjestyksensä. Nyt vain toivon, että en pelkojeni takia odottanut liian kauaa…

Mun siskon mies oli jo joskus ennen joulua nähnyt unta, että olen raskaana. Oli vaan kysellyt siskoltani, että onko se Ilona oikeasti raskaana vai oonko mä nähnyt unta…? (Eivät siis tiedä tästä yrityksestä mitään) Valitettavasti ei ole vielä osoittautunut enneuneksi… ;-)

Piti kirjoittaa muutakin, mutta työt häiritsee… Palailen!

Ilona, kp 10/26-31

Piu pau tytskät!!
Täällä odotellaan m... alkavaksi :( tänään on tuntunut tosi kurjalta ja mussua sattuu, niin tyypilliseen tapaan. Lugethan voi pitkittää kiertoa, joten ei tässä mihinkään voi luottaa. Pahus sentään!
Minä tyttö se vilkuttelin Tehikselle varmuuden vuoksi jo Karjaalta asti, Halikon kohdilla alkoi olla jo käsi vähän väsynyt, mutta sitkeesti Kupittaalle asti vilkuttelin :)
Ostin tajuttoman läjän kaikkia uusia sisustusjuttuja (mattoa, pöytiä, lamppuja jne.)
joo, ihan oikeesti kävin Turussa ostoksilla :D ja ne pöntöt Turkulaiset käy sitten täällä Helsingissä, hih
Kuka aikoo nyt testata ja koska??
Itsellä on niin varma olo m:n alkamisesta etten vielä lähipäivinä viitsi testiä kuluttaa.

minsku kp 30/ ??

Minerva, sille välille osui meitin kotipaikka :-) Näkyy muuten meitin talokin, jos istuu mantereen puolella.

Vai meinaatte te nyt muka ruveta tätöselle kahveita keittelemään, höh. Älkääs nyt! Nyt kirvestä kouraan, jookos???

Tehis kp 31/31?

Siis mä olen varmaan joku friikki,mutta tällähetkellä mulla on ihan mukava olo.Jos menkat tulee,niin sitten tulee.Kyllä se lapsi meille vielä saadaan tavalla tahi toisella!
Mun pahin paniikkikausi tuntuu siis olevan ohi.
(tosin vois ovelana sanoa,että jos ei v...ta,niin ei ehkä ole menkatkaan alkamassa... ;-) )
Itseasiassa mulla olis sitäpaitsi TOSI paljon helpompaa siellä matkalla,jos en olisi raskaana.Mulla on muutenkin vaikea siellä löytää syötävää(allergiat),sen lisäksi sitten olis listalla levä,raaka kala ja tietty se alkoholi...No,se on sitten niinkun on.Kunhan vaaaaan ei alkais huomenna!!

F 30/30(?)

Kyllä se Tehiksellä taitaa nyt olla lippu lokakuun junaan kourassa :). Varovaiset onnittelut jo nyt. Onnitellaan kunnolla sitten perjantaina. Täällä ei mitään uutta..... Minsku on mun veljellekin siellä sitten vilkutellu :)

Täällä varmaan odotetaan kovasti että tulisi jostain plussa-uutisia.

(.) Ei tätiä kuulu vieläkään, mutta tein äsken negan ja nyt harmittaa. Kirvestä en luovuta ennen kuin se täti tulee. aijon varata lääkärille ajan jos se täti viipyy pitkälle, on menny kierrot ihan sekasin sitte sen jälkeen ku ollaan yritys alotettu. Sori tää kovin negatiivinen juttu... Ón vaan mieli alhaalla. Voi olla myös ettei sitä hormonia ollu virtsassa kauheesti ku äsken sen tein.. Koitan vaan ittelleni selitellä, heh... Nyt painun syvälle maan alle murehtimaan, ja odottamaan tätiä... Jos tätiä ei lauantaihin mennessä kuulu niin teen ens viikolla uutta testiä..

Puhaltelen kovasti plussatuulia.

Kp 35/?????????????????

Juttelen täällä yksinäni kun kaikki on jossain illanvietossa... Heh...

(.) On ollu koko illan kurja olo.. En tiiä mikä tätä omaa ruumista vaivaa... Niin ja tosiaan mun pissavaivat ei oo mitään kuviteltuja juttuja... Niin ja tosiaan bakteeriviljelyt on kahteen kertaan tehty ja molemmilla kerroilla negoja... Kai sitä vaan täytyy lääkäriin mennä jos tää ei lopu...

Toivottavasti tehiksen plussa vahvistuu... dbdbdbdbdbdbdb peukut pystyssä...

Nyt lähen kirveen viilailuun ja sitte pehkuihin... Hyviä öitä kaikille

Täällä tapahtuu kummia.. Ensin ei ollut mitään oireita mihinkään suuntaan, ei kertakaikkiaan mitään. Nyt sitten yhtäkkiä eilen (kp 25) tuli rinnat kipeeks ja tänään alko jomottelut alavatsalla ja -selässä. Lisäksi ilmaantu jo hieman punertavaa valkkaria, joka yleensä enteilee menkkoja alkavaksi seuraavana päivänä.

Kuitenkin kiertopäiviä vasta 26?!?

-Kirppuli ymmyrkäisenä-

Tehikselle varovaiset onnen toivotukset ja ennen kaikkea valtavasti peukutuksia, että viiva tummuu lähipäivinä ja kaikki menee hyvin! dbdbdbdb

Äkkiseltään Kirppulin oireet kuulostaa aikas lupaavilta… Toivotaan, että enteilevät plussaa sinnekin!dbdbdb

Minerva & Fanny, mikä tilanne? Entäpä Entu?

Prinressalle hali! Mulla on kans joskus ollut tuollaista vaivaa, että on joutunut käymään pissalla ihan jatkuvasti, mutta tulehdusta ei kuitenkaan ole ollut. Omia aikojaan se sitten jossain vaiheessa helpotti, joten en yhtään tiedä mistä johtui… Äläkä lannistu siitä negasta. Kyllä se vielä voi plussaksi muuttua (ja muuttuukin, ajan kysymys vain koska…)! Söitkö sä muuten pillereitä ennen kuin aloititte yrityksen? Voisko kierto olla vielä ”sekaisin” niiden takia?

Ilona, kp 11/26-31

Oliko sulla Kirppuli muuten mitään aavistusta siitä koska ovis olisi ollut? Tikkuja sulla ei kai ollut käytössä, vai oliko? Mä en näköjään tänään muista mitään, enkä ehdi nyt selailla vanhoja viestejä…