VIILAAJAT 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minerva77.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan samalta tuntuu kuin Fannystakin.
En ole viitsinyt edes kuumemittariin koskea, ettei rupee liikoja toivomaan.

Toisaalta tää on "rennoin" yrityskierto :)
Päätä särkee vaan :( taidan mennä unille kohta.

Voi hitsin hitsi! Eikö kukaan suostuis testaamaan jo :)
Pliis. Eiks kukaan harrasta Tehiksen tapaan kierron varmistus negoja? Ei kestä tätä jännitystä alkuunkaan. Noh.... odottelemme plussanneissa viilaajissa. Nähdään siellä pian!

T. Monsku & Villi-vaavi 14+5

Nopeesti tulin piipahtamaan kun töistä tulin oli pitkä päivä 13h työpäivä nyt oon ihan poikki... Valmis untenmaille...

(.) Ei erikoisempaa... Oon vaan tosi väsy ja pissahätä juttu ei oo menny ohi... Eikä kuulemma oikein pisatulehdustakaan ollu... Paitsi maanantaina uus näyte... Niin sano terveydenhoitaja tänään. Myös mainitsi mahdollisesta raskaudesta... Muuten täällä on nippaillu alavatsasta vasemmalta puolelta.. Oottelen tiistaihin jolloin testailen varmaan ekan kerran ja sit sunnuntaina vciikon päästä jne... Ne on oletut tätin vierailu päivät... Mutta nyt lähden kirveen viilailuun...

Huomenta viilaajiin!
Täällä päätä vieläkin jomottelee pikkasen, enteilisikö menkkoja?
Ei ole aikaisemmissa kierroissa ollut. No massuukin pikkasen on aamusta jomotellut.
Johan tää on nyt yhtä jomotusta.
Ei kun töihin.

minerva kp 27/28-30

Pakko käydä kurkkaamassa, vaikka pitäis olla rätti kourassa.
Ei siis mitään uutta auringon alla näköjään...
Testatkaa nyt joku ;-)
Ei taida olla kellään muulla tarvetta kierronvarmistustestauksiin.

En ole vielä päättänyt testaanko maanantaina vai en. Sillähän sitä selvyyden sais taas, mikä se kierto sitten olikaan.

Tehis kp 28/29 tai 37???

Kyllä oli testaaminen aamulla jo mielessä, mutta ei kai sitä vielä.
Oviksen ajankohdasta vois olettaa että max kierto on se 28 päivää, mutta tiedä häntä.
Minunkaan työnteosta ei tuu mitään, koko ajan pitää käydä painamassa F5:sta :D
Mietin tossa aamulla että miten erottaa suolistovaivat/oireet näistä odotetuista oireista? No joo vatsa tuntuu toimivan ainakin täällä yllättävän hyvin.

m taas täällä

Sekaisin on vatsa ollut täälläkin enemmän tai vähemmän koko viikon.
Ja tosiaan sellanen olo, että vatsatauti iskee, äklöttää. Mutta se todella voi olla just sitä lievää tautia.
Mutta enpä tiedä miten niitä erottaa...
Mites teillä toi limapuoli??? :-)
Mulla ainakin välillä tulee jotakin limaa, välillä juoksevaa valkkaria.
Just alko aikamoiset menkkakolotukset... Oisko sittenkin kierto se lyhyempi?
Mä olisin todella onnellinen, vaikka menkatkin alkais ja kierto olis 29pvää!
Kuumotus on pistävää. Iho on jotenkin hellänä, mutta se johtuu vaan varmaan tästä loppukierrosta???

Huuhuu Fanny, kuulumisia??
Entu se siellä lomailee, mitenköhän :) voi kun pitää meitä jännityksessä.
Mä ajattelin ottaa sunnuntaina iltajunan sinne varsinaiseen Suomeen,
joten voi olla että pitäisi sitten koittaa testata jo huomenna.
Tää oireettomuus hämää mua kyllä, ei tällasta kiertoa oo ennen ollutkaan.

ja taas m

Mä en limoista oikeen tiedä, valkkaria vissiin on tai sitten noita lugeja jotka valuu vaan ajallaan ulos en tosissaan tiedä.
Iltasin ollut kuumeinen olo ja aamulla nenä tukossa, johtuu varmaan tästä ilmasta.

joo ja sama taas :D

Testing testing.. kyllä odottavan aika on pitkä:) Mies ihmettelee että miten mä täällä "koko ajan" ramppaan, niin yritin puolustautua että tää on vähän niinkuin kauniit ja rohkeat, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu:)

Hoh. Lumitöihin siis.

Pikanen katsaus, ennen nukkumaan menoa...
Me käytiin pika visiitillä varsinais-suomea tänään...

(.) Tänään sitte iski kauhee nälkä kun ei oo viikkoon maistunu se ruoka, rupes vatsa oikein kurnimaan mutta jomotukset on kyllä säilyny ei oo aikasemmin ollu kyllä tollasia vatsa jomotuksia.. Että sellasta täällä... Nyt lähden untenmaille...

Ainiin onhan kaikilla nyt kirveet hyvässä terässä...

Kp 32/ ?

Huomenta!
Olen ihan kuoleman väsynyt, eilen meni töissä tosi myöhään ja tänäänkään ei ole mitään takeita että ajoissa pois pääsisi. Toivottavasti ei iltajuna jätä.
Voi kamala olin unohtanut että Prinressallakin on noin jännät paikat (anteeksi).
Oletko ajatellut koska uskaltautua testin varteen??
Kaikki on ihan tylsiä kun kukaan ei testaa :)
Itse suunnittelin testaavani aamulla, mutta olin sen verran tokkurassa että muistin vasta kun viimeiset aamupissin tipat oli tipahtanut pönttöön :( Enkä viitsinyt tehdä tieteellisiä kokeita vielä siihen aikaan (kastaa tikkua pöntössä:)).
Kai tämä oma testaus jää sitten vasta keskviikko aamuun jos jumalat ovat suotuisia. Pientä jomottelua havaittavissa.
No joops, aamukahvit on tässä ryystetty, töihin mars!

minsku kp 28/28-30

Huomenta tännekkin, vai onkohan nyt jo päivä.

(.) Oon miettinnyt että testailisin tiistaina tai keskiviikko ois ehkä kivempi ku ei tarttis istua koko päivää koulussa myhäilemässä yksinään jos tulos onkin positiivinen. Mutta oon varma että täti kuitenki kaartaa huomenna paikalle. Tänään on ollu vähän pirteempi päivä kun tuota väsymystä on ollu täällä myös havaittavisssa.

Ai niin näin eilen yhen kaverini joka on nyt 1kk ikäisen pojan äiti ja kyselin siltä oireita niin hänellä ei ollu yhtään mitään paitsi kuukautisten pois jäänti. Mutta taitaa nuo oireilut olla yksilöllisiä.

Nyt lähen kirvettä vielä vähän viilailemaan ja sitte töihin ahertamaan.

Prinressa kp33/34-39???

Höh, ei vieläkään positiivisia testituloksia :-( Mä olin ihan varma, että tänä aamuna on jo jotain tapahtunut… No, ensi viikolla sitten saadaankin iloisia uutisia lähestulkoon joka päivälle :-) dbdbdbdbdb

Tänne ei mitään uutta kuulu. Eilen tuli harjoiteltua lypsämistä (ettei vaan pääse tekniikka unohtumaan…) ja nyt sit pohdin, miten pitäisi edetä: pihtaamalla, joka-toinen-päivä –taktiikalla vai aina kun jaksaa ja ehtii…?? ;-D

Ilona, kp 8/26-31

Laskeskelin tässä kalenteristä äsken. Ensimmäinen ovisplussa oli 13/1 joten taitaa olla 15:sta päivä nyt sitten menossa. Massussa ei juurikaan tuntemuksia.
Mitäköhän tästäkin tulee. Hassua :)

Näyttäis siltä, että panttailu- (tai ainakin melkein)taktiikka puree tässä ketjussa :-)

Minä olen testaillut jo uudelleenkin. Eilen päätin, että otan sillä Clearbluella sen tyylipuhtaan negan, jotta voin rauhassa elellä pitkän kierron mukaan ja haistattelen pitkät tollasille roskishaamuille. Negalta se näyttikin tai ehkä jotain viivan paikka siinä vähän näkyi... Tänä aamuna kurkkasin testiin vielä ja siinä näkyikin ihan selvästi se pystyviivakin, vaaleana kyllä. Eli toinen roskishaamu. Luulin, ettei tolla hyvällä testillä sellasta edes tulisi. No, palasin tuossa myös päiväkirjalleni ja sen mukaan voisikin olla niin, että nyt olisi vasta 12 pvää oviksesta, jos sen aikasemman mukaan mentäs kuitenkin. Täytyy varmaan loppuviikolla testailla kuitenkin uudelleen. Eli se siitä tyylipuhtaasta negasta sitten :-)

Tehis kp 29/31???

Tehis: oliko se ensimmäin testi herkempi?
Ei kai niitä viivoja tai haamuja niihin testeihin tule ihan ilman syytä(??)
Uskon vahvasti että se plussa pärähtää sitten loppuviikosta vahvana!

m

Ai niin eihän se sitä tarkoita että ovis ois vielä silloin 13päivä ollut...
joten kai niintä päivä oikeesta oviksesta onkin sitten vähän vähempi.

Sananlasku: odottavan aika on pitkä
pitää kyllä varsin hyvin paikkansa :D

M

ps hyppään tänään iltajunaan, tiistaina takas
plussatkaahan kaikki sillä aikaan, jookosta joo!!

Juu, näyttäisi kyllä näin äkkiseltään tosi hyvin toimineen tuo ”melkein panttailu” :-D Ehkä sitä sitten pitäisi jotain sen suuntaista yrittää. Mutta jos en niitä tikkuja käytä, voi täsmäiskua olla aika mahdotonta ajoittaa oikein… Tuo mun oviksen bongailuni, kun on mitä on…

Kävin äsken vajaan tunnin kävelyllä ja kyllä oli ihana ilma! –8o pakkasta ja aurinko paistaa. Piristää kummasti.
Edelleen pitelen peukkuja kaikille Viilaajille. Raportoikaahan ahkerasti, missä mennään!

Juu, se eka testi oli herkempi.
Tässä ei nyt voi muuta kuin pitää pää kylmänä (onnistuu tällä pakkasella) ja odotella...

Odotellaan pikkumiehen heräämistä ja lähdetään pulkkamäkeen koko lössi :-)

No hei! On palauduttu kotiin reissusta. Kivaa oli, mutta kotiinkin on kiva tulla. Tytsy varsinkin iahn innoissaan kodin joka kolkan tutki :).

Täällä ei siis kukaan ole testannut (Tehiksen testiä ei lasketa oikeaksi)! Jännitys vaan tiivistyy.... Täälläkään ei mitään muutoksia tilanteessa. Limailu/ valkkari-tilanne on aika lailla samanlainen kuin Tehiksellä. Kaiken kaikkiaan on semmoinen olo, että mistä minä mitään tiedän. Voihan vaikka olla etten ole edes ovuloinut ollenkaan ja nyt vaan limis paksunee kunnes valuu pois. Täälläkin sellainen en minä kuitenkaan ole raskaana olo.... No ei auta kun odotella.......

Entu ei nyt muista kp:tä ja mitä väliä sillä on kun en kuitenkaan ole raskaana

Noh noh, jättikö se Entu sen kirveensä sinne kylpylään??? Höpö höpö, nyt kirves käteen ja kunnon terään. Nyt et luovuta, kun noin hyvät merkitkin ilmassa!

Minne on Fanny kadonnut??? Ei kai vaan hykertele plussatestin kanssa jossain ja odota, että huhuillaan :-) HUHUUUUUUUU...

Ja mikähän se Prinressan tilanne on? Toivottavasti ennallaan! Testausta odotellaan ;-)

Minerva suhahtikin sillä junalla meitin ohi. En jaksanut koko iltaa istuskella tuolla radanvarressa, joten näkemättä jäi. Vilkuttelen täältä nyt perään!

Terkut kaikille muillekin ja erityisesti mukavia lypsyhetkiä niille, joilla on taas se vaihe menossa :-D Muistakaa kuitenkin panttailla ennen h-hetkeä!