VIILAAJAT 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minerva77.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minerva77.

Vieras
VIILAAJAT:

Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Miksu 29/29,y09/06 Hki
Tehotyttö 35/42,lapset -96,-98,05,y07/06,km 10/06 Varsinais-Suomi
Entu 25/31 lapsi-06 Itä-Suomi y12/06
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 27/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa
Kirppuli 26/28, yritystä 08/06, Uusimaa
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
antzi 23/27, enkelityttö 10/06, uutta yritystä 12/06, Nurmijärvi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku
Aikku
Mymmeli
Joanna
Ewa

Jatketaan sitten tätä :)
Nyt on allas siisti ja kalat ihan innoissaan.
Mun pää on jotenkin ihan sekasin, pyörryttää, poskia kuumottaa ja on kuumeinen olo :(
Nyt suihkuttelemaan!

Jaahas, täällä on sekä Minerva että Prinressa päättäneet varmistaa plussan aloittamalla ketjun :-D Toivottavasti toimii!

Joppulille iso hali! Mutta älä nyt vielä luovuta, eihän ne tuhrut vielä mitään ratkaise...

(.) Tilaamani ovistikut tuli eilen postissa. Mutta ehtivät varmaan jäätyä pilalle postilaatikossa… :-/ Eli en tiedä onko niistä mitään hyötyä.. Sitä paitsi en oikein keksi, kuinka onnistuisin testailemaan niin, että mies ei sitä huomaisi (Tuo kun ei kauheasti ajatuksesta innostunut ja tarkoitukseni oli ainakin näin alkusi ihan omaksi ilokseni testata kuinka ne toimii…) Aamulla onnistuisi helpoiten, mutta ohjeissa ei suositeltu aamuvirtsaa… Että saas nähdä kuinka käy mun tikuttelujeni… Greippimehua on joka tapauksessa jo litkitty ja vitamiineja popsittu!

Tsemppiä vielä tasapuolisesti kaikille jännäjille!

Ilona, kp 5/26-31

Mä kyllä ehkä Ilonana kertoisin vaan miehelle ihan avoimesti!
Meillä ainakin puhutaan kaikesta! Helppo suhde sen puolesta :)
Mies on ainakin ihan innoissaan kaikesta testaamisesta ja muusta.

Hmm, olet kyllä ihan oikeassa, Minerva. Eipä meilläkään ole tapana mitään toisen selän takana puuhastella… Tää tikuttelu nyt vaan on vähän hankala juttu… Osaisinpa selittää! Kysyin siis avoimesti mieheltä joskus viime kierrossa, mitä olis mieltä tikuttelusta. Vastaus oli, että menee liikaa ”ajojahdiksi”. Pelkää ilmeisesti tikuttelun tuovan liikaa paineita hommaan. Joten kai se on parasta kunnioittaa toisen mielipidettä ja jättää ne tikut rauhaan. Jotenkin vaan ajattelin, että mulle itselleni tulisi parempi mieli (kun on tosiaan ollut hiukan alavireistä viime päivinä…), jos pääsisi ottamaan uusia konsteja käyttöön…

Joo,on nuo miehet vaan kummia!Meillä mies itse alunperin ehdotti tikuttamista clearblue-mainoksen nähtyään,mutta nyt kun aikaa on jo kulunut(8kk...)ei hän enää haluakaan tietää millon just on se "tärppipäivä",tulee kuulemma paineita.Itse olen siis nyt pari kertaa tehnyt testin aamulla vessassa salaa (tosin mun testissä suorastaan suositellaan aamupissaa!)

Mä en sitten olekaan ainoa jolla on aina hihat märkänä kerran viikossa:) Hauska kuulla että täällä on toinenkin läträäjä! Mulla olis tänään kanssa siivous, mutta taidan jättää huomiselle.

Meillä kanssa mies otti sen kannan, että ei viitsi tietää varsinkaan etukäteen mitään ajankohtia- menkatkin kun alkaa niin ne alkaa joskus sitten kun alkaa, ei häntä kiinnosta mille päivälle niitä odotetaan. samoin ovulaation mitaksi riittää se minä päivinä minä kiehnään eniten:) Ja kuitenkin olen vähän miettinyt, josko keräisi pikkuisen tietoa siitä ajoituksesta, ihan vaan omaan käyttöön... mutta taidan jättää keräämättä, voihan se minullekin paineita kasata, ja mun ovis kun siirtyy aina jos esim lähtee matkalle, niin ties minkä maailmanympärimatkan se tekisi ennen meille saapumista jos alkaisin sitä oikein jahdata.

No mutta, aivan varmasti täällä pari plussaa vähintään nähdään lähiaikoina, eli nyt vaan peukut pystyyn bdbddbd!

Ai niin Minerva, meillä sain miehen houkuteltua akvaarioiden hoitoon mukaan kun huomasi miten kivaa on leikkiä kemistiä ph-testien sun muiden kanssa:) Ei sitä tiedä jos se samalla tekniikalla lämpenisi sitten ovistesteillekin aikanaan..

Mun pitää tunnustaa miehen puolesta että se tilasi ne ekat testit tähän talouteen :)

Elviira kyllä me yhdessä tuota tankkia hoidetaan. Muuton jälkeen ei olla jaksettu tai saatu aikaseksi käydä letkukaupassa että sais vedet suoraan viemäriin ja hanasta takas altaaseen, raa'alla lihasvoimalla jyllätty! On se melkonen urakka, mutta kiva katella kun kalat saa "hepuleita" tuolla altaassa kun ovat niin fiiliksissä :D

Täällä ollaan taas koko päivä kummasteltu tätä oloa... On kyllä nyt oma keho ihan hukassa. Ei tosiaan oo ollu nälkä nyt muutamaan päivään no maanantaista lähtien ei oo tehny mieli ruokaa syödä.. Yleensä töissäkin on jo nälkä kymmeneltä aamulla kun en kauheesti syö aamupalaa mutta ei sitäkään. Sitte tänään ku oli ruoka tunti ni ei tehny mieli ruokaa... Aargh. En tiiä yhtään mitä tekis... Testata aijon vasta ens viikolla kun menkat vasta myöhässä kun en usko että vielä näyttäis niin ne sano terppa keskuksessa... Moni voi ajatella että kuvittelen nää mutta en todellakaan... On suoraan aika inhottava olo ku ei tiedä mitä odottaa...

Prinressa kp 29/ ?

No voihan pöh.. Kirjoitin pitkät pätkät ja sitten tapahtu jotain ihmeellistä ja olinki jossain haaveilijat 17 ketjussa!?! Nyt en sit ehdi ku ihan pikaraportin, eli lämmöt 37.8 tänä aamuna, ei korkeella mennään. Prinressan tilanne kuulostaa tosi lupaavalle! Joppulilta tahtoisin kuulla kuulumisia toivottavasti täti on käynyt vaan kolkuttamassa ja kääntyny sit takaisin, kun on huomannu että ei ole tilaa tulla peremmälle...

Entu kp 35

Voi kuule entu, tuli kylään viime yönä sellaisella tohinalla, että. Ainoa poikkeus on että ei oo kummemmin toi maha kipeenä... Onneksi täällä voi purkaa tuntojaan ja nyt myös yhen työkaverin kanssa juttelin tossa hetki sitten, se vaan totes että mun naamasta näkee milloin on täti kylässä. Nyt tuli koneelle kun ajattelin gyne aikaa tilailla...

Mun miehen suurin huvitus on nykyisin tää meidän ketjuilu.... se lopettaa aina hommat koneella kun mä tuun kotiin että pääsen ketjuilemaan, mikä on niin mukavaa. se on varmaan vain onnelinen kun mä en sen kanssa vauhkoo...

mistä tilasitte tikkuja.???? apteekin on niin tyyriitä....

Niin ja nyt selkeentyy toi lämpöjen mittailu... mulla tänään aamulla 34,7 eli ei taida vaavia olla mun mahassa. Nyt aloitetaan sellainen terotus ja viilaus ja kaikki mahollinen, että saadaan marraskuun vauva, olen ite ja sisarukset kanssa syntynyt marraskuussa. Eli tärppiä sinne.

ja Nyt kun omat jännäykset on hoidettu akan siirtyä teihin rakkaat toverit, kuka testaa eka?

T: Joppuli KP2/ iäisyys

Voi Joppuli :(. Lohtuhali ja pahoittelut lähtee täältä sinulle! Vielä pikaisesti tässä pyörähdän, kun kaikki on lähtövalmista ja nyt vaan odotellaan, että tyttö hyytyy. Ajoitetaan ajomatka tytskyn päikyille. Vielä olen kahden vaiheilla otanko läppiksen mukaan. Ukkokin tuossa kyllä jotain puhui että vois ottaa koneen mukaan hän jotain auto hommaa netistä katselisi nyt loman aikaan, kun ei muullon oikeen kerkiä. Nyt vielä puuron syöntiin ja kohta kyllä lähdetään alkaa pienen simmut olla semmosessa asennossa, että kohta hyytyy :)

Pahoittelut Joppulille! :-( Tuli tosi paha mieli sun puolesta… On tää niin ”#¤#¤*!! Mutta koitetaan yhdessä nousta täältä aallon pohjalta. Viilaillaan kirveet sellaiseen terään, ettei oo ennen nähty! Mä tilasin nuo ovistestit Mamaksilta. Mutta taisi tosiaan käydä huonosti niiden kanssa, kun joutuivat useamman tunnin odottamaan tuolla postilaatikossa –10 asteen pakkasessa :-( Jos tilailet sitä lääkäriaikaa kannattaa ehkä koittaa ajoittaa se hiukan ennen ovista (sikäli kuin mahdollista). Mulle lääkäri sanoi, että silloin saadaan heti ultralla katsottua, että munasolut on ok ja ovis tapahtuu. (Antoi siis ohjeita siltä varalta, että mitään ei tapahdu vielä moneen kuukauteen. Normaalina yritysaikana hän piti vuotta ja keskimäärin hänenkin mukaansa menee se viisi kuukautta. Jos ootte muut saaneet erilaisia/tarkempia ohjeita, niin korjatkaa ihmeessä).

Entulle kivaa reissua ja muillekin dbdbdbd! Eiköhän niitä positiivisikin uutisia ala pian ropista!

Ja sit vielä vähän omaa napaa, tikuttelua yms. Eli mullekin tää ketju on toiminut paikkana purkaa pahaa oloa viime päivinä. Miehelle en ole näyttänyt kuinka koville menkkojen alkaminen otti (on toki silti saattanut aavistaa). Olen koittanut olla näyttämättä pahinta pelkoani ja paniikkiani hänelle, jotta se ei tarttuisi… Sillä eihän tästä hermoilusta todellakaan ole mitään apua tässä projektissa, päinvastoin! Muutenkin meillä tosiaan mies on paljon maltillisempi ja hermostuu joskus mun hötkyilyyni :-D Eli siksi olen yrittänyt esittää hänelle vähän coolimpaa kuin olenkaan… Mutta kai se olis paras puhua tuosta tikuttelusta uudelleen hänen kanssaan ja selittää, miksi mä sittenkin haluaisin sitä kokeilla…. Tällä viikolla mies on vaan ollut taas niin väsynyt ja stressaantunut töistään, että sopivaa juttelu hetkeä ei ole vielä tullut. Mutta täytyy tosiaan katsoa tilannetta uudelleen ensi viikolla.

Ilona, kp 6/26-31

Tilasin ihan tavallisen gyne ajan, ja siellä sitten vähän liioittelen totuutta ja katsellaan mitä tapahtuu.... Kuulostaa ilonan mies ihan samanlaiselat kun mun oma... Nyt ryhdyn pokemoneja metsästämään täältä netistä... Jos yrittäisi vähän töitä tehdä... Pitää varmaan antaa bookavenuen seksikirja tulla vaan oli kuukauden kirjana, jos sais vaikka uutta potku petiin.....

Hip hei, Joppuli

Voi himpula mikä ilma!! Täällä on kamalan hiljaista??
Päätä särkee :(
Viikonloppuna on töitä, ei jaksais yhtään. Mutta bonuksena on sitten ensi viikko lomaa, sen voimalla pitää jaksaa!
minerva kp 26/28

Moikkis!
Siis toi ilma on pelottava!!Ihan oikeesti pelkäsin,kun jouduin jääkokkarelumituuli-puuskan uhriksi!!

Voihan Joppuli minkä teki!Suuret pahoittelut ja kirveen terän viilauspuikon lähettää hän!!

Minerva toi huimaushan ON oire!Eli siltä pohjalta siis!Sullahan on kohta jännäys LOPPU!!

(.)Mun rinnat on tänään tullut ratkaisevasti kipeemmiksi.Niitä särkee vaikka mulla on mun kaikkein pehmeimmät liivit päällä.Mahakipuja taas ei sitten olekaan...

Mullakin huomenna töitä :( mutta sitten ensviikolla vapaapäiviä ennen matkaa-just sopivasti m.../testailuhysteriaa varten ;-)

Kyllä nää päivät tästä vajuu,eli

Fanny kp 26/30

Siis mulle tuli nyt just sellanen olo,että turhaa mä taas täällä keuhkoon,en ole raskaana kumminkaan!Jotenkin vaan sitä taas siis pelkää pettyvänsä niin rankasti,kun toivo on taas nostanut päätään...Voihan kökkö!!!En tiiä enää mistään mitään!!!