VIILAAJAT 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta huomenta!

Joko palleja kivistää??? :-D

Himputti, hokasin just, että ei kait vaan käy sillai, että meillä se kauan odotettu sekstailupäivä osuu just tuohon pikkusiskoni täällä "vierailuun". Hän tulee tänne su-ti tai ma-ti ja nukkuu tuossa meidän makkarin alapuolella :-) Ei parane kauheesti kyllä rymistää. No, hälle voin kyllä antaa korvatulpat ja sanoa mikä on homman nimi ;-)

Päivän jatkoja ja palaillaan.

Tehis kp 12/?

Huomenta!
Mua väsyttää taas älyttömästi… Mistähän sitä saisi lisää energiaa? Liikunnan pitäisi kai auttaa… Olen kyllä tänään taas menossa jumppaan, mutta kun tuntuu, että sit kotihommissa menee vaan myöhempään enkä pääse ajoissa nukkumaan ja olen taas entistä väsyneempi. No, onneksi huomenna on jo perjantai ja sit on edessä kolmen päivän vapaa!

Eilen illalla kuulin taas yhdestä tutusta, joka saa vauvan kesäkuussa. Ja kaupassa oli toinen toistaan suloisempia pikkuisia sekä pari vauvamahaa. Tuli aika voimakas ”mä tahdon kans” -fiilis! Enpä olisi jokin aika sitten uskonut, että muhun todella iskee näin paha vauvakuume! Olenhan mä toki jo kauan tiennyt haluavani lapsen/lapsia, mutta jotenkin sitä on aina vaan jänistänyt… Ja lähinnä mä patistin itseäni tämän projektin aloitukseen sillä, että en tästä ainakaan nuorru ja mitä kauemmin odotan sitä varmemmin tulee ongelmia… Toisaalta mä olen kyllä tarkoituksellisesti ruokkinut tätä vauvakuumetta mm. roikkumalla tällä palstalla. Eli tavallaan mä olen ihan tahallani koittanut hankkia itselleni sellaista kaikki pelot ja epäilykset voittavaa halua saada lapsi. Mutta enpä kyllä olisi uskonut, että siitä kehittyy näin äkkiä pakkomielle: mä haluan raskaaksi NYT HETI! Toki vieläkin tulee välillä sellaisia hetkiä, jolloin murehdin mm. raha-asioita, mutta paaaljon vähemmän ja harvemmin kuin vielä pari kuukautta sitten…

Piti muuten kysymäni Eetulta, että mistä kävit niitä lämpöjuttuja tarkistelemassa. Tai onko jollakulla muulla kertoa mulle osoite, josta löytyy kunnon tietopaketti? Voisin toki etsiä ihan itsekin, mutta kun täällä töissä en viitsi ihan kaikilla mahdollisilla sivuilla pyöriä ja kotona taas on iltaisin niin kypsynyt koneen ääressä istumiseen, ettei jaksa/viitsi hirveästi surffata…

Ilona, kp 21/26-31

ps. Eikä muuten kivistä munkaan pallejani! :-D

Hupsis, Entusta tuli Eetu... :-D Suo anteeksi... (Toki saa kaikki Eetutkin vastailla, jos tietoa asiasta löytyy...) Tuollaista se teettää, kun kirjoittaa romaania heti aamusta :-D

Vai oikein karmivan kovaa vauvakuumetta täällä podetaan? :-)
Muistan kyllä itsekin jotenkin hämärästi sieltä kaukaisuudesta tuon fiiliksen.
Sen jälkeen ei olekaan sellaista ollut. Ainoastaan siinä vaiheessa, kun se oma vauva alkaa olla n. puolivuotias, eikä enää pieni nyytti, alkaa vauvakuume nostaa päätään. Mennyt kyllä nopsasti ohi :-)
Tuon ekan jälkeen oikein todellinen vauvakuume on noussut vasta synnärillä :-D Noita lapsia ei ole meillä hankitty siis äidin vauvakuumehuurujen takia, vaan lähinnä järkiperustein. No, joku voisi todeta, että eihän siinä nyt ole järjen hiventäkään hankkia niitä noin paljon. Me vaan yksinkertaisesti halutaan iso perhe!
Eli tunnustan, ei mulla nytkään varsinaisesti ole yhtään vauvakuume, mutta neljäs lapsukainen silti haluttaisiin :-)
No, tunnustan, että lasten vauvakuvia katsoessa vähän alan hehkua :-D On ne kyllä aika ihania. Mutta niin on myös tuo taaperoikäinen <3

Tehis kp 12/? (ovistikussa edelleen vaalea viiva, jomottelee kyllä kovin)

Huomentapäivää!

Luntaluntalunta!!!VIHDOIN täälläkin on havaittavissa jotain valkoista maankamaralla!!Ihanaa!!

Mittasin lämmön hetken mielijohteesta aamulla ja mittari näytti 36.6C!Tosi kummaa,se on ihan "liikaa"!Nyt on siis vasta kp 11,joten mun ovis ei MITENKÄÄN ole voinut olla.Tosin eihän toi nyt niin paljon ole,ainoastaan enemmän kuin yleensä tähän aikaan...

Taas sai yksi kaveri lapsen viimeyönä!Poika tälläkertaa.Ilona olen taas sun fiiliksissä mukana!Näitä tuppaa syntymään sellasella tahdilla,että "mulle kans"-fiilis on väistämätön!!

Vai meinaa se Tehis hajottaa sängyn sellasella voimalla,ettei edes alakerrassa voi korvatulpitta nukkua :-D :-D Aika hurjaa meininkiä!!

Kunnon limoja ei ole vielä näkynyt,lisääntynyttä valkkaria kylläkin(yök!)!Eli edelleen ovista odotellessa!

Fanny kp11/n.32

Pankkiin menossa, mutta Ilonalle äkkiväkkiä vastaus etten unohda. Eli http://metku.net/~pesu/, on osoite josta lueskelin noita ovisasioita. Nyt laskuja maksamaan ennen kun tytsy herää.

Moikkista vaan,
Mulla on kanssa mennyt niin lujaa viimeaikoina ettei oo ehtinyt paljoa kirjoittelemaan, eli täältä tulee. Nyt on kp13 ja ovista odotellaan. Ajattelin jo hetkenmieli jouhteesta lähteä tikkuja ostamaan, mutta jos kivut on taas samaa luokkaa kun edelliset kuut niin siitä ei voi erehtyä, no enhän tiedä että onko ne kivut edes ovulaatio. Mutta olin ajatellut itse ottaa rauhallisesti tän kuukauden ja toisaalta ei meillä nyt hirveää kiirettä pitäis sen vauvan tulon kanssa olla, koska mies ei ole edes töissä tällä hetkellä, mutta minkäs teet kun olen tääläinen mulle kaikki heti ihminen. Pitäisi varmaan varata gyne aika ja kysellä siltä että missä mennään ja mikä mättää.... No nyt on kaamea nälkä, joten omaan navan ympärillä pyörittiin ja ovista odotellaan.... Palalaillaan

Juu, minut tää vauva/lapsikuumeilu on todella yllättänyt. Mä kun en uskonut sen koskaan (ainakaan ennen sitä omaa vauvaa) muhun iskevän. En vaikka olen jo pari vuotta toivonutkin, että niin kävisi… Eli toisaalta olen ihan tyytyväinen nykytilanteeseen, kunhan tuo tauti ei nyt paljon pahemmaksi ylly :-)

Niin, ja kyllä ne taaperoikäiset ovat myöskin suloisia! Viikonloppuna tapasin miehen 2,5-vuotiaan sukulaistytön, joka oli aivan vastustamattoman ihana… :-) Meillä mies taitaakin odottaa enemmän juuri sitä leikki-ikäistä kuin vauvaa. Hän kun suunnittelee jo kovasti mitä pikkuinen ja isi sitten yhdessä puuhaavat :-) Hänestä tulee kyllä aivan loistava isä!

Eipä kummempaa,tässä vaan vähän nostelen.

Onpa harmi,ettei tärpännyt viimekuussa-nyt on niin paljon mammavaattettakin alennuksessa!Mutta senverran taikauskonen olen,etten kyllä ilkeä vielä varastoon ostaa,vaikka muutaman viikon päästä kuinka harmittaisi ;-)

Voihan nyt v…! Meillä on lauantaina 20.1. töistä koulutuspäivä. No, sen mä toki tiesin aikaisemminkin, mutta kuvittelin, että se olis joku muutaman tunnin juttu ja heti sen jälkeen pääsis kotiin. No, opiskelu-osuus päättyy klo 17.00, mutta viidestä eteenpäin ohjemassa lukee ”päivällinen ja illanvietto”. Ei siinä muuten mitään, mutta tuo ajankohta ei todellakaan oo mulle mitenkään kovin hyvä, osuu meinaan just noille mun jännäyspäiville. Eli joko menkat alkaa juuri silloin (=olen tosi kipeä) tai ovat alkamassa parin päivän kuluessa (=kärsin pahoista PMS oireista) tai sitten… :-) Alkoholia on tarjolla 100 %:n varmuudella ja jos siinä vaiheessa on olemassa pienikin mahdollisuus, että olisi tärpännyt en haluaisi mitään alkoholipitoista juoda… Ja jos en juo pomo & työkaverit osaa kyllä päätellä, mistä on kysymys. Enkä missään tapauksessa haluaisi, että kukaan töissä saisi selville asiaa siinä vaiheessa! :-/ Onhan tää tietysti tosi tyhmää ja ennenaikaista miettiä tällaista tässä vaiheessa. Kyllähän ne menkat sieltä melko varmasta alkaa… varsinkin kun on tiedossa tuollaista ohjelmaa, jonka aikana ei oo kovin kiva niistä kärsiä. Mutta silti, ei nyt vaan jaksais mitään ”illanviettoja” tähän väliin! Pitäisiköhän keksiä joku tekosyy, jolla voisin häipyä jo ennen tuota päivällista…?

Ilona, kp 21-26/31

Ilona ainahan voit jättäytyä pois,jos siltä tuntuu!Mutta itse olen siinä kuvitelmassa(korjatkaa,jos olen väärässä),ettei vauva saa sulta tuossa vaiheessa vielä mitään,koska istukkakaan ei ole vielä muodostunut.Vasta viikon 5 lopussa.En tietenkään tarkoita,että jos plussaa,voi vielä viikon kännätä :-D Mutta periaatteessa tossa tilanteessa et aiheuta mahdolliselle vauvalle haittaa.
Itsekin olen asiaa senverran ajatellut,että koska mun menkkojen pitäis alkaa umpiviimeistään 3.2. (ja se on just sama päivä kun lähden 2 viikon työmatkalle!),niin jos plussa tulee,on mun PAKKO kertoa siitä parille lähimmälle työkaverille.Ihan vaan siksi,että me lähdetään Japaniin ja ollaan niin kaukana kotoa,että kaiken varalta on oltava tukea ja turvaa.Ja myös siksi,että meidän työpaikkakulttuuriin kuuluu tuo alkoholi aika tiiviisti,eli jäisin kiinni jo lentokoneesa :-D Eli ihan salaliittolaisiakin tarvitaan!
Tietty tää kaikki on ennenaikaista,mutta silti...

Nyt täytyy tunnustaa,että me livettiin pihtailusta :-D Mutta koska ovis on varmaan taas ensviikon puolessavälissä,tässä kerkii uudestaan muodostamaan aika hyvät varastot!!Siis sellaset 5-6 päivää.Täytynee tikuttaa.

F-vanukas 11/n.32

Täälläkin isäntä ehdotti, että jos taas tämän päivän jälkeen pantaittais ;-)
No, kattotaan nyt.
Ei oo kyllä vielä hajua millon se ovis sitten on. Kivut on jo melkoiset. Molemmin puolin vihloo ja jomottaa. Limat ei vielä kunnolla tule eli ei kai se sitten ihan vielä lähipäivien juttu oo. Eikä tikutkaan näytä kuin haaleeta viivaa.

Pitää kiitää, morjenstus!

Tehis kp 12/?

Ilona meillä on kanssa saman tyylisiä koulutuspäiviä mitkä venyy pitkälle aamuun. Olen käyttänyt tekosyitä vaikka kuinka :) esimerkiksi päänsärky, sukulaisten vierailut ym.
Tää kaikki vaan johtuu nykyään siitä ettei tuo alkomahooli enää maistu! Ennen juhlin siinä missä muutkin, mutta sitten jossain vaiheessa muutama vuosi sitten joku tai naksahtaa päässä :) Enkä ole enää itseeni humalaan juonut, enkä liiemmin humalaisia viitsi katsella... joskus muutama siideri tai lasi viiniä.

Täällä ovistesti näytti vielä aavistuksen omaista haamua, tänään limaa tuli taas kamalasti, eiköhän viikonloppuna päästä piinaamaan naapureita :D

minerva kp 11/28-30

Huomenta!
Tosi ihanaa, että perjantai. Minervakin taitaa olla aika hilpeissä tunnelmissa :-) Onnea tuleviin lypsyihin!

Juu, ihan tottahan se on, että viikon päästä lauantaina voisin mitä ilmeisemmin syödä ja juoda mitä vaan ihan rauhassa. Jotenkin mulle on vaan tullut samanlainen olo kuin Minervalle, että ei vaan tee mieli enää…No, täytyy vaan odotella ja katsoa, miltä tilanne näyttää ja mikä on olotila lauantaina. Mutta kertokaapas nyt kertauksen vuoksi tyhmälle, että missä vaiheessa herkimpien raskaustestien pitäisi näyttää oikea tulos? Mä kun en ole vielä päässyt testailemaan ollenkaan (tai jos tarkkoja ollaan niin olen kerran, seitsemän vuotta sitten, tehnyt yhden testin…). Mä menen nyt koko ajan asioiden edelle, mutta aloin tuossa jo miettiä, että missä vaiheessa testaan, jos ei menkat ole alkaneet… Jotenkin on sellainen aavistus, että seuraavasta viikosta tulee piiitkä :-)

Ilona, kp 22/26-31

Piti vielä lisätä tuohon illanvietto juttuun, että on oikeasti todella ärsyttävää, kun tuntuu että tuollaisissa tilanteissa täytyy jotakin alkoholipitoista nauttia ihan vain todistaakseni, että en ole raskaana… Viime keväänä menin ”kesäkauden aloittajaisiin” autolla, kun ei huvittanut ryypätä. Ja eiköhän mahaani kytätty sitten todella intensiivisesti :-) Niin, ja pomoni tarjoili mulle heti oikein varta vasten homejuustoa! Yritti ihan selvästi selvittää, missä mennään. Se olis varmaan suunnilleen saman tien alkanut etsiä äitiyslomasijaista, jos olisin kieltäytynyt siitä juustosta :-)

Heh, vai joutui Tehis ja Fanny tinkimään panttauksesta… :-) Mutta parempi varmaan niin, eihän sitä nyt liiallisuuksiin voi mennä…

Tsemppiä lypsyihin!

Ilona, kp 22/26-31

VIILAAJAT 14
Täällä kirveitään viilailevat:

Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Miksu 29/29,y09/06 Hki
Tehotyttö 35/42,lapset -96,-98,05,y07/06,km 10/06 Varsinais-Suomi
entu 24/32 lapsi-06 Itä-Suomi
Ewa 34/33, yritystä 06/06, Kbh-DK
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 27/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa
Kirppuli 26/28, yritystä 08/06, Uusimaa
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
antzi 23/27, enkelityttö 10/06, uutta yritystä 12/06, Nurmijärvi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku
Aikku
Mymmeli
Joanna

perjantaihuomenet viilaajille!

kommentoin omakohtaisen kokemukseni tohon alkoholi & mahdollinen raskautuminen -aiheeseen. Mähän olin marraskuun lopulla Levillä erittäin kosteissa pikkujouluissa perjantaista sunnuntaihin. Menkkojen piti alkaa sunnuntaina ja maanantaina sain ekan haalean plussan tikkuun. En ole ottanut mitään tunnontuskia tapahtuneesta, enhän olisi vielä paria päivää aikaisemmin (kesken pahimman juhlinnan) saanut tikkuun plussaa eli en voinut tietää tilastani. Jos haluaa välttää kaikkea alkoholia koko raskauden ajan, pitäisi olla kuivin suin jo heti oviksen jälkeen ennen menkkoja tai plussausta.

Nytkään en ole ollut ihan absolutisti-linjalla, vaan viime lauantaina join jopa yhden kokonaisen keskiolutpullollisen. Ja tänään ajattelin tehdä samoin duunikaverin läksiäisissä.

Viikonloppuja ja mukavia lypsyjä!

Joanna & Jaska rv 10+5

Kiva, Joanna ja Jaskakin pyörähtäneet :-)

Juu, samaa mieltä alkoholista. Olen siitä aikaisemmin muutaman romaanin tainnut kirjoittaakin. Ennen testausta ei tarvitse olla huolissaan. Tietenkin, jos testailee vasta rv 10, niin vähän eri juttu :-)

Niin, täällä tosiaan lipsahti. Aateltiin, että pitää kummiskin vähän huonoja siittiöitä tyhjentää ;-)

Jokos se uusi ketju alkaa?

Tehis kp 12/?