VIILAAJAT 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi!

Kirppuli suuret pahoittelut!!
Viimepäivinä täällä on ollut ihan samanlaisia aatoksia kuin sulla.Seittemän kiertoa mennyt-joista tosin jokunen on mennyt "hukkaan"miehen sairastelun takia.Mutta kumminkin.Kyllähän se välillä mielessä käy,että josko kaikki ihan kunnossa on!Se(varhainen)km:kin oli niin kauan sitten...
Mutta tänään just päätettiin,ettei ruveta nyt hermoomaan.Oli vaan aallonpohja,ja siitä on hyvä nousta ylöspäin!Jätetään testaamisetkin tuonnemmaksi,koska loogisuuden nimissä sitten olis testattava molemmat.Ja kuten sanoin,tiedän vaikka kuinka monta pariskuntaa,joilla on ekan kanssa mennyt vuosi tai kauemmin!Nyt äkkisiltään tulee mieleen neljä!!

Eli eikun häntä pystyyn ja heilumaan vaan!

Prosenteista puheenollen,muistelisin,että kuulemma 80% pareista raskaus alkaa ensimmäisen vuoden aikana ja 90% kolmen vuoden sisällä!Ja niissä alkupään kuukausissa oli tosi surkeet prosentit,eli tässä valossa...

Valoisaa loppiaista toivotteleepi Fanny (kp5/n.32)

Kiitos lohdutuksista, kyllä tästä taas noustaan.

Vähän helpotti kun laskeskelin, että ovis on ollut juuri sellaiseen aikaan että taisi isäntä olla reissussa tärppipäivät. Hymyilytti kun ajattelin että olisi huolestuttavampaa jos OLISIN raskaana... *virnistää* Ehkä meissä ei välttämättä vikaa ole, ei vaan ajoitukset täsmää. Jossain vaiheessa varmaan sitten osuu kohdalleen.. Toivossa eletään, ja olen tosi onnellinen että mulla on mies jolta saan tukea ja rajattomasti rakkautta. :)

-Kirppuli jo paljon positiivisempana-

Pyhäpäivää ketjuun!
Meinattiin jo sivun alalaitaa lähestyä :-)

Meilläpä lähti iskä ja isot lapset hiihtämään! Juu, asuinpaikkamme on Varsinais-Suomi... Ovat siis hiihtoputkessa. Minä odottelen nuorimmaisen heräämistä, niin lähdetään lenkille. Ihanan näköinen ilma :-)

Täällä vaan tätiä yritetään häätää. Mutta niin harvinainen vieras viipyy pitkään, mur.

Kukas onkaan seuraava jännättävä?

Tehis kp 7/?

Jaahas jotain tänne, ettei tiputa. Ei vaan ole mitään muutoksia tilassa.......Odotamme ovista varmaan sinne maailman tappiin asti ärrinmurrin....Ihme kiukku mulla on tänään ollut päällä saanut kuulla yksi jos toinenkin :/. No välillä pitää paineita purkaa. Ääliö yritin hoitovapaa lippua kelalle täyttää tässä kiukku tilassa, ei ihan onnistunut. Pitää ostaa jostain kourallinen kärsivällisyyttä ja kilo suklaata ja yrittää viikolla uudestaan.

Viikonloppua toivotellen Entu kp mikäpaskalieikinätuumitäänovista/ärrrrrrrrrr

Täällä mitään erikoista. Nopealla vierailulla vaan käväsin kun juuri töistä kotiuduin ja nyt saunaan lähden ku aamulla takas töihin.. Paremmalla ajalla palailen

Prinressa kp jotain..

Onkos kaikki pyhä päivän vietossa kun on niin hiljaista täällä... No nostelen vaan ylöspäin ettei tiputa toiselle sivulle... Nyt ruuan tekoon kun töistä taas kotiuduin...

Voi prinressa rukka ootko ollut täällä ihan yksin ja töissäkin vielä :(

Oviksen odottelut senkun jatkuu. Täällä tänään kp 7 /28-30.
Mitäs tässä nyt sitten keksisi että saataisiin kulumaan seuraavat päivät???
Entu on jo keksinyt mitä kuuluu puuhata :) onko sänky jo korjattu?
Täälläkin jo päästiin lypsämisen makuun kun täti ja muut sukulaiset tajusivat lähteä kotiin. Oli kyllä ihanaa kun oli lapsia vieraina, vähän menoa ja melskettä!
Huomiseksi ainakin oon ottanut itselleni sellasen "juoksuprokkiksen" eli en ole koneella vasta kuin iltasella. Lupasin kyllä tuolle mieskullalle että mennään tiirailemaan huomenna uusia huonekaluja, jos energiaa siihen riittää.

Meidän onnelliset ovat aloittaneet tuolla toisella puolen meille jo uuden ketjun!! Oisko meidän aika jo lähteä pikkuhiljaa sinne päin? Mä olen ainakin ihan valmis muuttamaan.

Mietin ovistestejä tuossa aamulla kun en vielä muille tunnustanut hereillä oloani.
Olen itse tyytynyt 1-2 testin tekoon per kierto. Vahvaan viivaan olen aina lopettanut.

Miten sellainen tapaus jos nyt lupaan itselleni tikuttaa vielä ensimmäisen vahvan viivan jälkeen. Oviksen pitäisi olla kahden päivän sisällä. Mitä jos testi näyttää pidemmän ajan plussaa? Tapahtuisiko se ovis ensimmäisenä vai viimeisenä vahvana viivapäivänä vai vasta pari päivää sen jälkeen?

Juu oon ihan yksikseni yrittänny pitää pystyssä tätä keskustelua.. Töissä on juu viikonloppu vierähtänny kun vuorotyötä tekee niin on nuo viikonloputkin aina välillä töitä...

(.) Täällä mennään kp12 joten täytyy laittaa peitot heilumaan ahkeraan jos vaikka pääsis sitte siirtymään tuonne toiselle puolelle kun se ketjukin on nyt sinne jo perustettu. Greippi mehujakin on tullut juotua ahkeraan...

Mutta kaikille nyt ahkeria peitonheilutus talkoita ja "koitetaan pitää sängyt ehjinä".

Täältäkin korsi kekoon :-)

Minerva, eikös se mahda olla niin, että viimeinen vahva viiva on se huippu ja siitä sitten 24h:n sisällä pitäisi irrota. Eli kannattaisi kyllä varmaan sen vahvan viivan jälkeen vielä tikutella.
Mulla on vielä tikut tilaamatta. En nyt oikein osaa päättää, että tilaanko vai en. Eipä varmaan kiirettä vielä ole, joten harkitaan nyt hetki. Tosin jotain jomotteluja taas alkanut tänään jo tuntua ja tissitkin heräävät eloon. Mutta se nyt ei vielä takaa yhtikäs mitään.

Juu pitäkää sängyt ehjinä :-D Meillä ei vielä ole harjoitukset alkaneet. Olen uhannut pitää kunnon panttaukset ennen ovista ;-) Vaan kyllähän tuo vonkailee jo melko kiimaisena :-D

Tehis kp 8/?

Hello!
Oltiin anoppilassa viikonlopun vietossa enkä siksi siis ole kököttänyt koneen ääressä. Kohta täytyisi vissiin painua pehkuihin, huomenna taas reilun yhdeksän tunnin työpäivä ja jumppaankin olisi tarkoitus jaksaa mennä illalla… Saa nähdä kuinka käy.

Kirppulille pahoittelut… :-( Kiva, että olet kuitenkin jo piristynyt! Niinhän se on, että ajoitus voi olla kovin pienestä kiinni. Kyllä se ennemmin tai myöhemmin varmasti osuu kohdelleenkin!

Aikas monilla taitaa olla ovis-ajat vähitellen käsillä. Pistäkäähän ne sängyt koville ;-) Täällä otolliset hetket alkaa luullakseni olla ohi. Välillä olin jo ihan varma, että se ovis oli torstaina, perjantaina kun ei tosiaan tuntunut minkäänlaisia nippauksia. Mutta eilen iltapäivällä olikin sitten taas pientä kipuilua vasemmalla puolella. Eli ota tästä nyt sitten selvää…

Ilona, kp 17/26-31

Hihkasenpa täältä pikaiset huomenet ketjuun!

En ole näköjään yksin ovisbongaushankaluuksien kanssa. Ilona, kipuiluahan on kuulemma ennen ovista, oviksen aikana ja oviksen jälkeen. Että siitä sitten bongaamaan, heh :-)

Täällä alkoi ihmeellisen kovat jomottelut jo, mitäh häh??
No, eipä niitä lasketa.

Tuossa illalla isännälle mainitsin, että jos tästä kierrosta nyt natsais, niin asia paljastuu hänen vanhemmilleen sitten samantien, joka ei ole hyvä juttu! Ollaan menossa siis pohjoiseen anoppilaan hiihtolomaviikolla. Siellä kuitenkin aina viiniä nautiskellaan ruoan kanssa jne. Eikä mitään lääkekuuritarinoitakaan viitsi keksiä. No, sen ajan murhe. Mutta päätettiin, ettei kuitenkaan tuon asian takia jätetä ovista hyödyntämättä. On niitä sen verran harvoin :-) Eli jos natsaa, niin kehitellään sitten peitetarinoita tms.

Lähdetään tästä 1,5-vuotisneuvolaan jo valmiiksi väsyneen pikkumiehen kanssa. Hereillä ollaan oltu taas kuudesta, kuten tavallista :-D
Molskis ja palaillaan!

Tehis kp 9/?

Ai, sitä kipuilua siis ”kuuluu” olla oviksen jälkeenkin…? Hmm, siinä tapauksessahan se ovis olisi todellakin voinut olla torstaina (kp 14) ja nuo lauantain tuntemukset olisivat sitten olleet niitä jälkituntemuksia. Toisaalta tuo kp 16 olisi viimeisten kiertojen pituuden ja niissä tuntemieni oireiden perusteella todennäköisempi päivä. Vaan kun tuo kierto on kuitenkin välillä ollut selvästi lyhyempikin. No, oli miten oli, ahkerasti on koitettu lypsää! ;-D Aikanaan nähdään sitten tuottaako tulosta …

Ilona, kp 18/26-31

Pikainen visiitti enne salille ja kouluun lähtöä...

Onpas tänne eilen illalla vielä tullu kirjoituksia... Itse istuin telkkarin ääressä kattomassa idolsia, on siellä taas osallistujia joka sorttia...

(.) Eilen testailtu sänkyä ja hyvin kesti... Tässä kierrosa oon huomannu kyllä että limat on sitkeempiä kun normaalisti onkohan sitten tuon greippi mehun vaikutuksesta... En sitte tiiä.

Mut nyt täytyy lähteä...

Prinressa kp. 13/34-?

Huomen kovin harmaa,
ollaan palattu maailmalta ja lomatkin on nyt pidetty, pitäis taas jaksaa kesään asti... No onneksi on jotain tekemistä tälle keväälle suunniteltu, peittojen heilutusta illasta toiseen... Mä kanssa oottelen ovista nyt on siin kp11 ja mullahan on ollut ne hillittömät kylkikivut aina siin kp17-18 eli saadaan vielä odotella, pitää varmaan viikolla heilutella kertaalleen ja viikonloppuna enempi. Kuulin kyllä tossa jutun yhdeltä tutulta, et sen kaveri on raskautunut 2 päivää kuukautisten jälkeen, ja kahteen kertaan, eli mihin pitäisi uskoa... no nyt töihin ja illalla pitää mennä tuplajumppaa, kun on laiskotellut koko viikonlopun...
-Joppuli-

Hyvää viikonalkua! Juu on sänky korjattu ja kestäväksi todettu :D! Ja ihmetyksen ihmetys...oviskin on ilmeisesti ollut???? Aamulämmöt ovat nimittäin pompsahtaneet pari pykälää ylöspäin ja onhan niitä nippailuja ja jomotuksia ollut ja vähän jotain liman tapaistakin. Googlettelin tuossa tarkemmin noita lämmönmittaus menetelmia ja opin että lämpö laskee ennen ovista vain pari pykälää. Minulla on normaali lämpö ollut ennen sängystä nousua 36.6-36.7, mutta tiistaina ja keskiviikkona oli 36.5 eli kai se ovis on ollut sitten niillä main??? Sen jälkeen on lämpö noussut normaaliin ja nyt eilen oli 37.1 ja tänään 36.8. No oli miten oli, lypsetty ainakin on, eli siitä kiinni se tärppi ei ainakaan jää. Kp on nyt 17, eli silloin oletetun oviksen aikaan olisi ollut jotain kp12 odotellaan siis tätiä ensi viikon loppupuolella. Testaamaan en kyllä ala ennen helmikuun vaihdetta, en niin varmaksi tuhon ovisbongaukseeni luota. Sitä seksiäkin pitää varmaan varuilta vielä harrastaa ;D;D;

Nyt tuli pelkkää omaa napaa, mutta antanette anteeksi???

Entu kp 17/++++++ (eletään toivossa)

Lämmöistä... Mulla notkahtaa ennen ovista kyllä paljon rajummin. Olen monet kerrat meinannut heittää mittarin mäkeen, kun luullut sen olevan rikki. Lämmöt nimittäin alle 36 siinä oviksen aattopäivinä.

Täällä ihan oudon kovaa jomottelua. Mutta tämä täti ottaa nyt coolin asenteen myös ton oviksen suhteen. Ei se nyt vielä kummiskaan voi olla tulollaan ihan hetkeen...
Jos mulla tulee ovis, sanotaan nyt vaikka ennen kp 17, niin mitähän mä lupaisin tehdä??? Söisinkö vaikka kilo p****a :-D En kuitenkaan lehmän ;-)

Tehis kp 9/?

No, onpas hiljaista!

Täällä ilmeisesti taas todella outo kierto tulossa. Nyt kun pitäisi alavatsalla olla olo kuin menkkojen jälkeen, niin onkin aivan kuin ennen menkkoja, mitä ihmettä? Menispä nyt nopsaan tää kierto, niin tilailen kyllä sitä gyneä seuraavan kierron jonnekin vaiheeseen. Eihän tää ole enää ihmisen elämää :-)

Jahkailin niiden tikkujen kanssa, mutta kyllä niitä nyt ison satsin tilasin.

Tulkaahan muutkin alkuviikon kuulumisia rupattelemaan!

Tehis kp 9/?

Heissan!
Täällä ei uutisia,harmaata vaan!
Mies aikaa vähän stressaantua koko vauvajutusta,kun kokoajan on varpajaisia!!En oikeen vielä tiedä olisko tikuttaminen hyvä vai huono juttu.Mies haluais,että tikutan...Kyllähän se mulla sopii,mutten ole varma hänen hermoistaan!

No,ovista odotellessa!

Fanny kp8/n.32

Rauhallista on juu… Pitäisiköhän keksiä taas jotakin galluppia? Jos vaikka keskustelu vilkastuisi. Vaikka kohtapuoleenhan täältä saa lukea toinen toistaan hurjempia lypsytarinoita, kun suurimmalla osalla porukasta koittaa otolliset ajat ;-D

Tehiksen kierto kuulostaa kyllä oudolta… Kuinkahan se nyt noin….?? Mistäs muuten tilasit niitä tikkuja? Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen, kun on ollut tarkoitus niitä itsekin hommata, mutta en ole osannut päättää mistä…

Nyt sitten vaan loikataan samaan plussa-junan vaunuun, Entu! Kun kerran ollaan molemmat ehkä mahdollisesti ovuloitu samoihin aikoihin… ;-) Munkin piti kyllä noita lämpöjä koittaa tässä kierrossa mittailla, mutta jotenkin se sitten vaan jäi… Mutta ehkäpä ensi kerralla (jota toivottavasti ei tule)…

Ilona, kp 18/26-31

Nyt se oikea arki taas täälläkin koitti kun koulu alkoi taas. Opiskelen siis aikuispuolella sairaanhoitajaksi ja käyn samaan aikaan työssä (teen kyllä vaan osa-aikaisuutta). Ei oo taas keväällä vapaa ajan puutetta kun päivät töissä ja illat koulussa. No onnex enään vaan 2 ja puol vuotta koulua.

Joku vois kyllä joo keksiä jonkun gallupin tänne niin saatais sataviestiä nopeesti täyteen ja joku onnellinen pääsis aloittamaan uuden ketjun...

Prinressa kp 13/34-39?

Mä tilasin Mammaksin tikkuja.

Täällähän osalla on taas tämän kierron lypsyjäiset lypsetty ja jännäilypuolelle sitten taas! Peukkua heiluu taas tuhannesti!

Juu, aika oudolta tuntuu kierron alku. Lämmötkin oli pompsannu taas sinne 36,9 asteeseen. Hitto. Jos huomenna tulee tikut, niin aion heti pissiä. Haluaisin nimittäin nähdä joskus valkoisen ruudun ovistikussa. Sitä en ole nähnyt, enkä myöskään vahvaa viivaa. Tällä kertaa bongaan ne molemmat! :-)

Tehis kp 9/?