VIILAAJAT 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minerva77.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minerva77.

Vieras
VIILAAJAT (ent. Vasta-alkajat)
Täällä kirveitään viilailevat:

Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Miksu 29/29,y09/06 Hki
Tehotyttö 35/42,lapset -96,-98,05,y07/06,km 10/06 Varsinais-Suomi
entu 24/32 lapsi-06 Itä-Suomi
Ewa 34/33, yritystä 06/06, Kbh-DK
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 27/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa
Kirppuli 26/28, yritystä 08/06, Uusimaa
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku
Aikku
Mymmeli
Joanna

Tsot tsot Minerva, eipäs nyt hötkyillä :-D
Minä en ole raskaana ennen kuin testissä on vahva viiva!
Kauppareissulla meinasin ykätä&pyörtyä, tuli aikas kaamee olo. Oisko noi menkat nyt just sit alkamassa, ku tommosta oloa heittää.

Tehis kp 43/40?

Hahhah Tehis,vai menkat alkamassa kun on paha olo!!Luulisi vanhan ketun tietävän paremmin... ;-)

Mua ei kyllä saa vielä minnekään odottajien listaan lisätä.Meillä on vieläkin se vaara,ettei mies ole kunnolla toipunut ja tavara vielä vähän laimeeta.Tuo 3 kuukautta kuumeestahan ei ole vielä täynnä...Mutta eihän sitä tiedä kumminkaan...
Mutta ihanahan sitä olis mennä rytinällä odottajiin!Minäkään en kyllä usko kuin vahvaa viivaa!!

Tehis.. Hyviä selityksiä ja tekosyitä. ;)

Mutta ihan tosissaan olen minäkin sitä mieltä että mieluummin sitä katselee selvää plussaa kuin arvailee että onko tossa oikeesti viiva vai kuvittelenko mä vaan, tai että negan tullen elättelee vaan toiveita että ehkä mä testasin vaan liian aikasin tms.. Mutta minkäs teet kun tämä malttamaton mieli on tämmönen, kaikissa edellisissä neljässä kierrossa olen sortunut testaamaan negan jo ennen kun menkkojen olisi edes pitänyt alkaa.. Ja uskotellut itselleni että noi herkät testit kyllä näyttäis jo..

Nyt olen selvinnyt kp 26:een asti edes paljon ajattelematta koko asiaa, ja nyt vakaalla päätöskellä myös päättänyt olla testaamatta liian aikasin. Kunnioitan suuresti Tehis sun maltillista mieltä! ;)

Tänään on ollut pientä paineen tunnetta ja kiristystä alavatsalla sekä pientä heikotusta joka yleensä ilmaantuu muutamaa päivää ennen menkkojen alkua, joten helppo pitää itsensä maan kamaralla tämän aiheen kanssa kun kroppa huutaa että "älä siellä elättele toiveita, kyllä täältä tulee tädit rytinällä niinkun ennenkin.." Pientä huimausta ollut myös, mutta sekään ei ole uutta, usein kireät hartiat saa sitä aikaan.. Ja pissalla olen ravannut myös normaalia tiuhempaan.. Mutta sekin voi olla psyykkistä. *Yrittää pitää tiukasti jalat maassa...*

Fannyn kanssa mennään suunilleen samoilla jännäyspäivillä? Mä odottelen nyt suunnilleen 30 päivän kiertoa, en tiedä tarkkaan kun en tässä kierrossa tikutellut.. Pidetään peukkuja toisillemme kaikki niin eiköhän se ainakin jollekin tärppi käy.. Laittaisin kyllä vahvasti pelimerkkejä ainakin Tehikselle. :)

Oon kyllä kanssa samaa mieltä että ennemmin kattelee vahvaa plussaa kun sitä haaleeta. Ittelle kanssa käynny useesti niin että testannu sen negan ja sit ajattelee toiveita et ehkä se ei viel näytä ku kuukautiset tullu myöhässä.

Täällä pidetään peikkuja kaikille viilajille plussien puolesta dbdbdbdb ja plussa tuulia täytyy myös puhaltaa...

Omaa napaa sen verran vaan että täti on poistumassa ja jäädään odotelemaan ovista että pääsis taas työntouhuun (siihen on aikaa vielä n.2viikkoa) no toivotaan että aika menis nopsaa eteen päin..

Oon kyllä kanssa samaa mieltä että ennemmin kattelee vahvaa plussaa kun sitä haaleeta. Ittelle kanssa käynny useesti niin että testannu sen negan ja sit ajattelee toiveita et ehkä se ei viel näytä ku kuukautiset tullu myöhässä.

Täällä pidetään peikkuja kaikille viilajille plussien puolesta dbdbdbdb ja plussa tuulia täytyy myös puhaltaa...

Omaa napaa sen verran vaan että täti on poistumassa ja jäädään odotelemaan ovista että pääsis taas työntouhuun (siihen on aikaa vielä n.2viikkoa) no toivotaan että aika menis nopsaa eteen päin..

Minä urvelo en tainnut muistaa Joppulille viestiä pahoitteluja rasittavasta vieraasta :/. Ajatuksissa kyllä oli, mutta on tää pää yhtä hattaraa, kun tytsy tekee hampeja ja valvottaa...Nyt siis pahoittelut laitan ja lähetän lämpimän villapaitatakkatulikaakao-halin :).

Minervan peli ei siis olekaan menetetty vielä! Nyt kirves kouraan tyttö eikä mitään pessimismiä vielä aleta potemaan! Fannya, Tehistä ja Kirppulia jännätään ihan tosissaan nyt vuodenvaihteelle Voi kun saataisiin nyt se plussa-aalto vyörymään! Minä, Ilona, Joppuli ja Prinressa voitaisiin siihen sitten kuun lopulla liittyä. Eikö vain?

Greippimehusta vielä, ei ole mitään hajua miten sitä kuuluu "käyttää". Mä olen nyt aamupalalla appelsiinimehun tilalla sitä juonut. Välillä päivää en osaa ollenkaan mitään mehuja juoda. Lämpöjä olen nyt mittaillu heti aamusta ja tasaisesti 36,3-36,4 on ollut. Jospa mä sen oviksen sitten hoksaisin ja sitä odotellessa jännäilen täällä teitä jännättäviä....

Entu kp8/???

Pikamuistutus, että älkää sitten ihmetelkö, jos ei kuulu ennen maanantai-iltaa. En tee mitään kertomatta teille HETI :-D
Eipä tullut tätsky tänäänkään siis tänne. Pienet tuuletukset uskaltaa ottaa! Vaan eipä ole vasta kuin korkeintaan puoli voittoa.

Mukavaa uutta vuotta kaikille!

Tehis kp 43/40?

Kuuluupa kuitenkin pikaisesti tässä tukankuivauksen lomassa:-)
Näyttäis vahvasti siltä, että tästä päivästä tulossa kp 1. Pientä veristä eritettä vessareissulla. Onhan tietysti pieni toivonkipinä, ettei ole sitä itseänsä, mutta siihen nyt varaudutaan kummiskin.
Tää kroppa on kyllä nyt tosi kumma. Lämmöt on huidellu siis siellä päälle 37:n koko ajan ja viikko sitten oli melko selviä kiinnittymiskipuja. Eipä tainnu kiinnittyminen onnata :-(

Jaa, onkos Minervalla testipäivä???
Entäs Fanny, Kirppuli, kuis menee? ;-)
Hiukan tekis itselläkin just nyt mieli pissiä tikkuun, mutta eipä taida oikein kannattaa.

Huomisiltaan siis, moikkelis!

Tehis kp ?/??????????????

Tehis, nyt kyllä pidät tiukasti vaan siitä kirveen varresta kiinni! Luovuteta ei ennenkun puna-armeija hyökkää täydellä teholla. Ja siihenhän me ei uskota, eihän? Toivotaan parasta.

Täällä ei mitään uutta, kp 27 (miten nää menee näin hitaasti?!) Eilen illalla heikotus muuttui ajoittain ihan huonoksi oloksi, ei tehnyt mitään mieli ja hitusen yököttikin. Jugurtti ja klementiinit oli ainoota ok syömistä.. Laitan kuitenkin kireiden hartioiden piikkiin senkin, en elättele ylimääräisiä toiveita kun muuten sitä alkaa niin malttamattomaksi. Yön nukuin järkyttävän levottomasti ja näin ihmeellisiä unia, aamulla ei olis jaksanut millään nousta..

Kirppuli päättää raportin ja toivottaa kaikille oikein hyvää uudenvuoden aattoa!

Odottavaa uutta vuotta 2007

Täällä nollattiin kierto tänä aamuna, eli kp 1.
Ei auta toivoa, tuhru kuin tuhru sieltä se täti tulee aina. Miksi en opi mitään näiden kuukausien myötä. Mökötän sängyssä vielä, itkettää. Pitäs tästä piristyä ja lähteä iltapäivällä appiukon 60vuotis synttäreille... voi kakka!

Fanny, pidän sulle peukkuja niiiiiiiin kovasti!!

Kirppulillekin tietty peukut !!
Tehiksestä ei ota selvää ikinä :) mutta sinnekkin peukkuja.

1 peukku jäi käyttämättä, pistetään se vaikka entulle oviksen tuloa varten

Voihan nenä, minerva. Toivottavasti uusi vuosi tuo paljon tätä vuotta enemmän plussia. Olisko vuosikerta 2007 simpat ja munikset parempia kuin vuosikerta 2006? Niinku viineissäkin laatu vaihtelee? Toivotaan alkavalle vuodelle parempaa onnea.

Minerva: Mä laskin ja laskin.. enkä vieläkään päässyt selvyyteen että kuinka paljon sulla niitä peukaloita siellä on kun pariton määrä jäi yli.. *nauraa*

Ehdinpäs vieläkin, kun piti pankkireissu vielä tehdä ennen lähtöä.

Pahoittelut Minerva, hitsi!
Peukut vielä (siis ne kaikki tusina, mitä mulla on) kaikille :-D

Ei oo hanat auennu, mutta siltä vaan tuntuu, että vielä aukee.
Taitaa äitit ottaa tänään muutaman kupin, kun iskät katsoo lapsia. Meillä iskä lääkekuurilla hampaan takia, joten hällä kuivaa kuitenkin :-D

Tehiskp kp ?/????????????????????????

Onnellista uutta vuotta ja plussa rikasta sellaista toivottelen ennen kun lähdemme uuden vuoden viettoon... Paitsi taitaa tulla kuiva uus vuos kun on antibiiotti kuuri päällä kun on iskenny keuhkoputken tulehdus...

PLUSSARIKASTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE VIILAAJILLE!!!!!

Voi harmin harmi Minerva :(. Mä niin toivoin ja uskoin sun plussaavan. Olikos sulla nyt muuten eka kierto nyt sokerittomalla dietillä, vai milloinkas sinä sen aloitit? Kiitti peukuista :)! Mä olenkin nyt ihan täpinöissäni, kun olen odottanut niin hartaasti että pääsis edes kunnolla yrittämään.

Tehiksen suhteen en vielä heitä toivoa, vaikka vähän keljulle kuulostaakin. Niitä vaarattomia alkuraskauden vuotaja kun voi ihan hyvin olla.

Kirppulia nyt jännätään kovasti ja missä luuraa Fanny!? Kuulumisia missä mennään!?!?

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA TOIVOTTAA!!! entu kp 9/???? (ei nuo kp:t oikeesti kulu ollenkaan!)

Hedelmällistä uutta vuotta kaikille viilaajille!

Meille on tulossa muutamia vieraita illalla uutta vuotta vastaanottamaan ja pitäisi kai vähitellen alkaa valmistella tarjottavia… Mutta pika visiitti oli pakko tulla tekemään kun en eilenkään ehtinyt.

Pahoitteluni Minervalle Tosi kurjaa…:-(
Tehiksen kohdalla en suostu vielä luopumaan toivosta… :-) Ja kovasti peukutan Fannya, Kirppulia ja kaikkia muitakin!

Täälläkin tuntuvat päivät kuluvan kovin hitaasti :-/ Nyt siis kp 10 ja ovikseen vielä suunnilleen viikko (????) Varmuuden vuoksi olen kyllä jo eilen ja tänään kellistänyt tuon ukon :-D Ajattelin, että aina kannattaa varmuuden vuoksi harjoitella ;-)

Hip hei ja hauskaa uutta vuotta!!
Ei ne m... sitten alkaneetkaan vielä, voi turhuus... tulis nyt jos ovat tullakseen, ei tällästä odotusta kestä hullukaan.

No niin TEHIS ja FANNY?!?!?! Missä me oikein mennään?

Ihanaa entu, mä aistin ton sun innostuksen!
Ilona kyllä se lypsäminen on niin hankalaa että kannattaa harjoitella, ettei pääse taidot ruostumaan :)
Kirppuli näkisit vaan miten paljon mulla on peukkuja yöpöydän laatikossa!

Minerva kp 29/30

Tere!

Täällä kotiuduttiin jo aikaisin kyläreissulta, kun oltiin niin väsyjä.
Kyllä se epämieluisa tätönen tänne kurvasi. Eilen tuli ihan muutama tippa vain, mutta tänään aukes hanat.
Mulla nyt vähän huolestuttaa, että onko mun kohtu päättäny ruveta hylkimään raskauksia :-/
Onneksi en sitä testiä tehnyt, jos siinä olis kuitenkin joku haamu ollut. Outoa, ne lämmöt oli niiden oletettujen kiinnittymiskipujen jälkeen koko ajan 37,1-37,5. Ja ilmeisesti ei ole vieläkään taas laskenu tälläkään kertaa. Toivottavasti nyt laskis pian, koska viimeksi ainakin taisi sitä ovista viivästyttää. Kierron pituudeksi tuli siis ruhtinaalliset 43, argh.
Täällä jo innoissani kyllä suunnittelen lypsyastioiden kiillottamista :-D Se on niin mukava vaihe. Piinapäivät kaikkein ärsyttävin. Tää menkkojen alkaminenkaan ei mulla oo mitenkään kaameeta. Vissiin on taas vähän pidempi kaava vuorossa.
Meillähän ekaa tehtiin yli vuosi, toinen tuli toisesta kierrosta, kolmatta taas yli vuosi ja se neljäs km:on päätynyt lähti toisesta. Nyt siis sen jälkeen kaksi kiertoa takana. Ei auta kuin jatkaa treenejä :-)

Niin, siis Minervalla ei menkat alkaneetkaan vai???
Mitähän Fanny ja Kirppuli???
Tsemppiä oviksen odottajille :-) Jakkarat valmiiksi!

Perhana, mulla oli taas joku sähköposti-ihailija ilmaantunut. Onkohan sama??? MUR!

Tehis kp 2/34-43

Voi hitsi, tehis! Onneksi sä osaat suhtautua kaikkeen tolleen ammattilaisen tavoin. Meillä muilla on sulta paljon opittavaa.

Niin tästä kummituskierrostani vielä.
Eilen aamulla tuli muutama ihan punainen tippa pyyhkiessä ja olin varma että siitä se vuoto alkaa, mutta ei sitten alkanutkaan. Eilisen aamun jälkeen ei ole taas tullut mitään. Paitsi hysterisia itkukohtauksia :D
Tehiksen pitää antaa läjä uusia mail-osoitteita sille ihailijalle ja pyytää että nää muutkin kaverit haluu samalaisia viestejä tai jotain.

Nyt oottelen tässä pizzaa ja meen suihkuun sillä välin.

Kylläpäs Minervalla nyt kierto tekee kiusaa, siis jos ne menkat nyt sitten kuitenkin alkaa… Ja Tehiksestä mä olin jo niin varma :-(
Toivottavasti Fannylla ja Kirppulilla on pian kertoa parempia uutisia!

Omaan napaa ei mitään uutta. Ovista odotellaan, tikutkin on tosin edelleen ostamatta. Kyselin varovasti tuolta ukolta eilen, mitä olis mieltä noista tikuttelemisista yms. Ja kuten aavistelinkin ei kauheesti ihastunut ajatuksesta. Taidan siis jättää vielä tässä kuussa väliin, palataan asiaan sitten myöhemmin (jos siis tarvetta on, toivottavasti ei ole!). Eli nyt mennään sitten tyylillä lypsetään aina kun ehditään ja jaksetaan, ihan vaan varmuuden vuoksi ja omaksi iloksi ;-)

Ilona, kp 11/26-31