Onko teidän miehillä viiksiä? Itse en voisi kuvitellakaan eteneväni minkään sortin romanttiseen suhteeseen viiksekkään miehen kanssa :$
No tota Tom of Finlandia miekin myös ajattelin...kaikenlaisia mielleyhtymiä sitä tuleekin!Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 21:16 Tulipeikko harmaana kirjoitti:Minäkään en tykkää viiksistä, viiksekkäistä miehistä tulee mielikuva, että ovat epäluotettavia ja sellaisia sutkeja "niljakkeita".
Tai toinen mikä viiksistä tulee mieleen, on Tom of Finland B)
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 20:49 Footballers Wife kirjoitti:Onko teidän miehillä viiksiä? Itse en voisi kuvitellakaan eteneväni minkään sortin romanttiseen suhteeseen viiksekkään miehen kanssa :$
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 13:00 roadmaster kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 20:49 Footballers Wife kirjoitti:Onko teidän miehillä viiksiä? Itse en voisi kuvitellakaan eteneväni minkään sortin romanttiseen suhteeseen viiksekkään miehen kanssa :$
Mun miehellä viikset ja tulee aina olemaankin mikäli se musta riippuu....
Mä en voisi kuvitellakkaan eteneväni minkään sortin romanttiseen suhteeseen viiksettömän miehen kanssa
Tulipeikolla on taas sana hallussa! Ja mun ajatukset! =)Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 21:16 Tulipeikko harmaana kirjoitti:Minäkään en tykkää viiksistä, viiksekkäistä miehistä tulee mielikuva, että ovat epäluotettavia ja sellaisia sutkeja "niljakkeita".
Tai toinen mikä viiksistä tulee mieleen, on Tom of Finland B)