Viikset

Viiksetön ja parraton on ukkeli. Johtuu kyllä paljolti hänen työstään. Eipä ole tullut kyseltyä ilmestyykö viikset sitten eläkeiässä :LOL: Mulle kyllä kelpaisi partainen mies, mutta pelkät viikset on vähän kummia.

Meidän isännällä on parrankasvu ihan hurjaa, mutta viiksiä sillä ei ole ollut ikinä. Ja se olis ihan hassun näköinenkin viiksissä....
Ei miulla siis ole mitään viiksiä vastaan, mutta ei ne kyllä meidän isännälle sopis yhtään!

Juu, meillä taas sellainen koominen tilanne, että ukolla on ollut viikset joskus ennen yhteistä aikaa :eek: Mulle viikset symboloi tiettyä henkistä tilaa, siis miehessäni asuu pieni viiksimies :kieh: yäk. Voin sanoa ihan rehellisesti, että jos sillä olisi ollut viikset kun tavattiin, ei oltais ikinä tässä nyt. Sorry, mutta niin kapeakatsantoinen olen :ashamed:

Tulipeikko harmaana
Minäkään en tykkää viiksistä, viiksekkäistä miehistä tulee mielikuva, että ovat epäluotettavia ja sellaisia sutkeja "niljakkeita".
Tai toinen mikä viiksistä tulee mieleen, on Tom of Finland B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 21:16 Tulipeikko harmaana kirjoitti:
Minäkään en tykkää viiksistä, viiksekkäistä miehistä tulee mielikuva, että ovat epäluotettavia ja sellaisia sutkeja "niljakkeita".
No tota Tom of Finlandia miekin myös ajattelin...kaikenlaisia mielleyhtymiä sitä tuleekin!

Minun miehellä on parta,ollut niin kauan kuin on tunnettu.Partakausi alkoi hänellä joskus vähän sattumalta opiskeluaikoina,jolloin me ei vielä edes tunnettu.Mies on ajanut naamansa parrattomaksi pari kertaa meidän yhteisen elämän aikana,kummallakin kertaa mulla on ollut outo tunne kun oon katsonut miestä..vähän vieraalta tuntunut koko mies ilman partaa.Ja niinpä parta on taas kasvatettu uudestaan. :) <br><br>

ei ole viiksiä eikä partaa. Joitain vuosia sitten kasvattelivat kavereineen MM- jääkiekko -kisapartaa, mut sekin aina lähti kun "tie nousi pystyyn"

0on kyllä nähny valokuvia nuoruudesta missä on viikset :eek:

Sopiva sänki on puolestaan seksikäs :)

Sänki on kiva =) Meidän ukkeli kasvattaa sellaista usein loman ajan. Se on sitten makee, kun tietyn mittaisena se muuttuu pehmeäksi.
Onko kellään pitkähiuksista miestä? Olen joskus sanonut ukolleni, että kasvattais eläkkeellä pitkän letin ja parran. Ja sitten tietysti hiukset ponnarille :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 20:49 Footballers Wife kirjoitti:
Onko teidän miehillä viiksiä? Itse en voisi kuvitellakaan eteneväni minkään sortin romanttiseen suhteeseen viiksekkään miehen kanssa :$

Mun miehellä viikset ja tulee aina olemaankin mikäli se musta riippuu....
Mä en voisi kuvitellakkaan eteneväni minkään sortin romanttiseen suhteeseen viiksettömän miehen kanssa :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 13:00 roadmaster kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 20:49 Footballers Wife kirjoitti:
Onko teidän miehillä viiksiä? Itse en voisi kuvitellakaan eteneväni minkään sortin romanttiseen suhteeseen viiksekkään miehen kanssa :$

Mun miehellä viikset ja tulee aina olemaankin mikäli se musta riippuu....
Mä en voisi kuvitellakkaan eteneväni minkään sortin romanttiseen suhteeseen viiksettömän miehen kanssa :LOL:
:LOL:

Ei ollut kun alettiin seurustelemaan, mutta hetikohta mä kasvatin :LOL: siihen suun ympärille jonkinlaisen kasvuton. Ja monesti on melko pitkä sänki koko naamassa, kun ei ehdi (uskomatonta, mutta totta) sitä ajaan.
On jonku kerran meinannut ajaa kokonaan pois, mutta olen vastustanut. Se taitaa tuntua niin kivalle ;)

Ei ole eikä onneksi vielä itsellänikään...
Joskus mies ajaessaan parransänkeä jättää viimeiseksi viikset ja kiusaa mua ja sanoo, että kasvattaa kunnon räkäjarrut, mutta onneks se on sen mielestä yhtä koominen ajatus kuin munkin mielestä.
Meidän molempien isillä kyllä on viikset ja kai se kuus-seitsemänkymppisillä miehillä onkin ihan ok.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 21:16 Tulipeikko harmaana kirjoitti:
Tulipeikolla on taas sana hallussa! Ja mun ajatukset! =) :p

Ei ole enää, onneksi. En muuten ymmärrä miten alkuaikoina "kestin" niitä. Nyt huomautan heti, jos näyttää tulevan merkkejä että meinaa kasvattaa viikset uudelleen :x En ole myöskään partafani, eikä sitä ole onneksi koskaan yrittänytkään kasvattaa.

Yhteistyössä