Viikset

Meidän isännällä on viikset, ja pysyy, maanitteluistani huolimatta. Melkein kaikkeen pystyn vaikuttamaan, mutta viiksien suhteen on ehdoton. Itse suosin tässä tapauksessa sänkeä, ei sitten törötä ne viikset niin näkyvästi. Sit kun ajaa sängen pois näyttää ihan amislaiselta teinipojalta, ja ikäähän on jo yli 40-vee. Mut pitäähän se jokin vika olla, eipä tässä itsekään ihan täydellisiä olla. :D

Tittamaari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 22:09 Mindre kirjoitti:
Ei ole eikä onneksi vielä itsellänikään...
Joskus mies ajaessaan parransänkeä jättää viimeiseksi viikset ja kiusaa mua ja sanoo, että kasvattaa kunnon räkäjarrut, mutta onneks se on sen mielestä yhtä koominen ajatus kuin munkin mielestä.
Meidän molempien isillä kyllä on viikset ja kai se kuus-seitsemänkymppisillä miehillä onkin ihan ok.
:LOL: :LOL: Räkäjarrut!! :LOL:

Beard
Oon pari kertaa nyt tapaillut miestä, jolla viikset ja henk-kohtasesti EN tykkää viiksistä ollenkaan ja hänelle ne ei sovi. Olen usein miettinyt, että minkänäköinen hän olisi ilman viiksiä ja luulen, että parempi olis. Mutta miten ehdottaa nätisti, että ajaisi moiset pois?? ..ajatuskin suutelemisesta ei innosta niin kauan kuin hänellä ne on, vaikka muuten mukava tyyppi onkin. :\|

Yhteistyössä