VIIKOT 13 JA 14 JÄNNÄYKSESSÄ :)

onpas täällä jännittävä tunnelma!! porukka iha sekasin hormooneista ja muuten... :) ElinaMaria mul on kans tota et en yhtää tie mis mennää ku vasta jätin pillerit pois. Ovisoireita on ja ei oo ja on ja häviää ja raskausoireita ja sit ei taas. ÄÄÄÄHH :headwall: jos tossa heti vko13 alussa testais kuha ei tätiä vaan tulis!!!!!

Huomenta vaan kaikille!! Tämä jännääjä tulee hulluksi... Menossa vasta viides päivä oviksen jälkeen ja jo on oireita... Ihan ilman tarkkailemista oon kaks kertaa havahtunu siihen että tissien sivusta tuolta kainalosta särkee, ja eilen illalla ne oli ihan tulikuumat, oikeen pakotti.

Vatsatuntemuksia kieltäydyn ajattelemasta oireina, kun mun masu nyt kuitenki kuplii vähän väliä ja pakottaa ja kaikkea muutaki... Mut noi tissit vähä häiritsee, ku eihän oireet nyt käytännössä vielä oo ees mahdollisia, mikäli oon oikein ymmärtäny.. Nii, ja kaks päivää on ollu nenän limakalvot niin kuivat että aivastuttaa koko ajan ja täytyy rasvata nokkaa sisäpuolelta...

Vielä pitäis malttaa AINAKI kuun loppuu ennenku alkaa jännäämään... ARGH!!

mä tilasin jo mammaksilta testejä :ashamed: No eihän ne tuu kun aikasintaan tiistaina ja voin silloin testata. Kyllähän niitä sit joka tapauksessa tarvii myöhemmin vaikka nyt ei tärppäis B) Noista oireista niin mulla on ollut pahempia oireita kun koskaan raskaana ollessa mutta en tiä voiko ne alkaa niin aikasin joten en tiä mistä sitten johtuu mutta nää ei kyllä oo mitään kuvitelmaa koska viimeset 2 viikkoo ollut aamusta iltaan niin huono olo että pitää vähän väliä istua alas ja silmissä ihan pimenee kun huippaa niin paljon. Se on kyllä vähän pelottavaa koska jos se ei johdu raskaudesta niin se ei voi olla ihan normaalia :(

Daizy ja Odelia hauskaa kun muilakin oireita pukkaa :D miulle tuli ekat oireet 5pv oviksen jälkee:semmoi viiltävä repäsy kipu kohdussa muutamia sekuntteja. Eilen koko päivän nipisteli masua.Miustahan ne oireet tulee heti kun/jos alkio on kiinnittynyt eli 5-7pv oviksen jälkeen :whistle: et toivotaan et meijän oireet on ihan oikeita.
Ootteko tota napukkaa tutkinu? Minulla viime kierrossa(eli siis nega kierto)napukka rohotti oviksen jälkee tätiin saakka puoliks auki ja pehmeenä..no nyt 6pv oviksen jälkeen(eli eilen)napukka ampas ylös,on visusti kiinni ja pötkylän mallinen.
Toieet on niin korkeel :heart: viikko viel ni pääsee testailee..eilen ku kävin nukkuu ni tuli vere/raudan maku suuhun..yleensä ei ikin tuu..ei edes nenä vuoda verta et ois nieluu voinu mennä..noh..voihan se olla mitä vaan mut toivotaan et liittys tulevan plussaa..muutahan me ei huolita tässä pinossa vai mitä naiset B) :wave: :whistle: !!!!

TORSTAI 20.3 TULEVAT PLUSSAAJAT

kointypy ..................kp32/?................yk1......neljäs(yksi enkelivauva taivaassa)
Mimmukka81................kp29/30-40.........yk?......esikoinen
Kaa...............................kp25/32..............yk3.......esikoinen
Odelia...........................kp25/28..............yk1.......3.lapsi
aini...............................kp24/28...............yk12.....pikkukakk onen
frizzante ......................kp23/27-29..........yk1.......esikoinen
tyty86...........................kp23/30...............yk1.......esikoinen
Talvimamma08-09........kp21/30-31...........yk.1.....esikoinen
Milla Migliore.................kp21/29...............yk1..... .esikoine
amaya..........................kp20/28................yk1......7 lapsi
Daizy............................kp20/28-32...........yk5......esikoinen
Minni-07.......................kp19/28.................yk2......pikkukakkon en
ElinaMaria....................kp 19/31 ................yk1..... esikoinen
Mammutti-Mamma........kp18/26-29............yk4......3lapsi,ensimmäine n yhteinen
Pauna..........................kp18/28-29.............yk1......pikkukakkone n(yksi enkelivauva)
Veena..........................kp 12/24-28..............yk10...esikoinen
kassu...........................kp12/31..................yk1......5 lapsi
Karpalo67....................kp11/27....................yk.yli 4 v....kuopus haaveissa.

Plussanneet:

:heart: **** :heart: **** :heart: **** :heart: **** :heart: **** :heart: **** :heart: ****

Plussatuulet puhaltaa niin et tukka hulmuaa +++++ :whistle: :whistle:
Meillä ei tässä pinossa kuin plussata :wave:

tyty86: Sulla on todella hyvät oireet!

Mulla kanssa tuon napukan kanssa samat jutut yleensä kierroissa, mutta viime kierrossa mulla kanssa napukka meni todella ylös, oli kova pötkylä ja aukko kiinni ja yläviistossa. Se vaan sitten palautui, kun pikkuinen ei halunutkaan vielä tulla masuasukiksi. Mutta jospa se tässä kierrossa muuttaisi mieltään =)

Aini! ISo :hug:

Daizy Odelia ja Tyty! Meil on kaikilla oireita!!! Mulla ainaki on.... kohtu nippailee edelleen ja nyt mun vasen nänni on alkanu elää omaa elämäänsä!! se kovettuu pienestäkin vilunväreestä!!! :LOL:

Mut nyt huilaamaan! Hauskaa pääsiäisen alkua! Tulen kertomaan jos oireet muuttuu! JÄNSKÄTTÄÄ! mut testaan vasta kuun vaihteessa.... :kieh:

ainille paljon voimia.. :hug: älä siltikään vaivu synkkyyteen..millon sulla oli ovis? Jos se oliskii jotai raskautee liittyvää..aina on toivoo jos ei ala kunnon vuoto..monilla tulee tuhruu mut silti ollu raskaana.

Täällä on koko päivän mahaa nippaillu,viillelly tai jomotellu jotekii oudosti. Aamul olin niin pahalla tuulella jo valmiiks ilman mitää syytä :kieh:

karpalo67 menin sitte taas ronkalailee tota nipukkaa :snotty: ja se on raottanu huuliaan..tai..en tiiä..aamul se oli visusti kii mut nyt pari millii ehkä auki.. :| en sit tiiä et vaihteleeks sen napukan olomuoto mitekii paljo pitki päivää..kahotaas onko aamulla taas millä mielellä..ovet auki vai kii :D

ElinaMariahyvältä kuulostaa vaan kun on paljo oireita..ne vaa sekottaa pään..hehe =)

täytyypi tänneki hiukan skrivailla että sais pinoa nostettu ylöspäin *hiii-opp*

[/b]Pitkän pitkä perjantai... 21.3.2008

kointypy ..................kp33/?................yk1......neljäs(yksi enkelivauva taivaassa)
Mimmukka81................kp30/30-40.........yk?......esikoinen
Kaa...............................kp26/32..............yk3.......esikoinen
Odelia...........................kp26/28..............yk1.......3.lapsi
aini...............................kp25/28...............yk12.....pikkukakk onen
frizzante ......................kp24/27-29..........yk1.......esikoinen
tyty86...........................kp24/30...............yk1.......esikoinen
Talvimamma08-09........kp22/30-31...........yk.1.....esikoinen
Milla Migliore.................kp22/29...............yk1..... .esikoine
amaya..........................kp21/28................yk1......7 lapsi
Daizy............................kp21/28-32...........yk5......esikoinen
Minni-07.......................kp20/28.................yk2......pikkukakkon en
ElinaMaria....................kp 20/31 ................yk1..... esikoinen
Mammutti-Mamma........kp19/26-29............yk4......3lapsi,ensimmäine n yhteinen
Pauna..........................kp19/28-29.............yk1......pikkukakkone n(yksi enkelivauva)
Veena..........................kp 13/24-28..............yk10...esikoinen
kassu...........................kp13/31..................yk1......5 lapsi
Karpalo67....................kp12/27....................yk.yli 4 v....kuopus haaveissa.

Plussanneet:

Plussatuulet puhaltaa niin et tukka hulmuaa +++++
Meillä ei tässä pinossa kuin plussata :whistle: :whistle:

Talvimamma, perässä tullaan, meinaakko testata jo ens viikon lopulla?? Tossa toisessa pinossa (esikoinen haaveissa vol 5.) kirjoitinkin jo että kun oma synttäripäivä on 30. päivä, jolloin myös kiertopäivä 30/28-32, ni mikäs sen parempi päivä testailuun... :D Tulee joko TOSI hyvä synttäripäivä tai sitten maaailman huonoin sellainen, riippuen lopputuloksesta, niin ja siitä että poukkaako täti ennen sitä....

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
ainille paljon voimia.. :hug: älä siltikään vaivu synkkyyteen..millon sulla oli ovis? Jos se oliskii jotai raskautee liittyvää..aina on toivoo jos ei ala kunnon vuoto..monilla tulee tuhruu mut silti ollu raskaana.

Täällä on koko päivän mahaa nippaillu,viillelly tai jomotellu jotekii oudosti. Aamul olin niin pahalla tuulella jo valmiiks ilman mitää syytä :kieh:

karpalo67 menin sitte taas ronkalailee tota nipukkaa :snotty: ja se on raottanu huuliaan..tai..en tiiä..aamul se oli visusti kii mut nyt pari millii ehkä auki.. :| en sit tiiä et vaihteleeks sen napukan olomuoto mitekii paljo pitki päivää..kahotaas onko aamulla taas millä mielellä..ovet auki vai kii :D

ElinaMariahyvältä kuulostaa vaan kun on paljo oireita..ne vaa sekottaa pään..hehe =)

Ovulaatiotesti oli "vahvimmillaan" viikko sitten tiistaina. Vuoto on ollut TODELLA vähäistä, mutta keskenmenoja ja yhden normaalin raskauden eläneenä tiedän, että minkäänlainen vuoto ei minulla ole merkki mistään hyvästä... taitaa olla hormoonitasoissa heittelyä. meillä tutkimukset aloitettu. kunhan "iskän simpat" saadaan tutkittua, niin sitten alkavat vasta kartoittaa noita minun hormoonitasoja. mukavaa että on ihmisiä jotka elävät mukana =)

Kaa
Limatulppa tulee siis kohdunkaulaan kun nainen raskautuu, näin sikiötä suojataan "ulkopuolisilta" vaaroilta. Limatulppa irtoaa sitten kun nainen synnyttää. Ja itselläni tuo limatulppa irtosi kohdunsuuta pehmentävien lääkkeiden oton jälkeen ennen kaavintaa (minulla oli siis keskeytynyt keskenmeno). Joku enemmän tietävämpi voi korjata ja lisätä.

Kaa
Ja sitten omaa napaa-osio (anteeksi jo etukäteen);

oireita ei vielä ole mihinkään päin. Olo on hyvin, hyvin "kostea" tuolla alaosassa, mutta niin se oli viime kierrossakin ovulaation ja kuukautisten välillä. Nännit ovat kipeät (mitä ei aiemmin ole ollut), mutta muuten ei mitään. Kohdun seutua vihloo ja on sellainen "kuuma paineen tunne". En oikein tiedä miten sen sanoisi. Mutta siis mikään ei viittaa raskautumiseen, mutta ei myöskään kuukautisiin. Eli tässä vaan odotellaan kovasti. 27. päivä pitäisi sitten tapahtua jotain, saa nähdä tapahtuuko...

Hei mahtuuko mukaan? :wave:

Kp19 menossa ja yk1, ensi viikon lopulla meinasin testailla jossei täti yllätä ennen. Pillerit lopettettu (29.2) joten en tiiä ees kierron pituutta, eikä oviksesta tietookaan millo oli vai oliko ees.

Ja ilmeisesti hormoonit sekasin? Tissit kipeet ja alamahaa vihloo. Olo on karsee :(
Pupuiluki jääny vähiin ku mahast vihloo varsinki silloin :'(

*muoks* Ja yksi lapsi ennestään (tyttö 01/04)

Hyvvee pääsiistä eukot :D tosin en nyt tiiä onko sen mun kohal nii hyvä :/
Tänään nimittäin toi kn on pehmenny ja illal ku räplälin taas vaihteeks tota napukkaa niin normeen jäin punertavaa valkkarii :ashamed: ..oi voi..6pv pääst pitäs vasta alkaa menkat jos on alkaakseen..miksi jo nyt rupee pukkaa tuhruu..nyt meni toiveet ropisemalla alas..ei taida plussaa tulla..joten aini samassa veneessä ollaan :ashamed: minulla on tullu jo kahdessa kierrossa tuhruu viikko enne menkkoja..joten syön nyt terolutteja(alotin 2pv oviksen jälkee syömää ettei ovis esty) mut eipä taija terotkaa auttaa..keltarauhasessa vajetta..ollu jo monta vuotta riesana.Oli Monta vuotta et ei tuhruu olleskaa mut nyt tullu takas. huoh.. :snotty: mahaa ei kyl koske..tänään ollu muuten oireeton päivä jos ei lasketa tota punertavaa/rusertavaa tuhruu..

ZiiliZeija mahtuu mukaan..päivitän sut huomen :wave:

Kaa hyvä et olo kostee..eikös se oo vaa positiivista =) ainakii oon lukenu et se ois yks mahdollinen raskautumisen oire

.....pärähti sitten SELVÄ plussa ovistestiin.Laittaisin kuvaakin tuonne ovistestiketjuun,mutten osaa :ashamed: Eli aika tarkka on näköjään kroppani:eikös mulla ole tänään noin kp14?Se on helpottava tunne,kun tietää suunnilleen miten oma kierto toimii.Sitten kyssäri:mieheni lähti aamulla 24h:n työvuoroon (tietenkin!) ja siis ovistesti tänään plussaa.Missaanko nyt otolliset hedelmöittymishetket?Eilen iltapäivällä pöllyteltiin peittoja ja huomenna siis mahdollisuus seuraavan kerran pupuiluun.

ZiiliZeija:tervetuloa :flower:

LAUANTAI 22.3 **TULEVAT PLUSSAAJAT**

kointypy ..................kp34/?................yk1......neljäs(yksi enkelivauva taivaassa)
Mimmukka81................kp31/30-40.........yk?......esikoinen
Kaa...............................kp27/32..............yk3.......esikoinen
Odelia...........................kp27/28..............yk1.......3.lapsi
aini...............................kp26/28...............yk12.....pikkukakk onen
frizzante ......................kp25/27-29..........yk1.......esikoinen
tyty86...........................kp25/30...............yk1.......esikoinen
Talvimamma08-09........kp23/30-31...........yk.1.....esikoinen
Milla Migliore.................kp23/29...............yk1..... .esikoine
Nobody.........................kp23/30............... yk1......pikkukakkonen
amaya..........................kp22/28................yk1......7 lapsi
Daizy............................kp22/28-32...........yk5......esikoinen
Minni-07.......................kp21/28.................yk2......pikkukakkon en
ElinaMaria....................kp 21/31 ................yk1..... esikoinen
Mammutti-Mamma........kp20/26-29............yk4......3lapsi,ensimmäine n yhteinen
Pauna..........................kp20/28-29.............yk1......pikkukakkone n(yksi enkelivauva)
ZiiliZeija.......................KP19/?.....................YK1.....pikkukakkonen
Veena..........................kp 14/24-28..............yk10...esikoinen
kassu...........................kp14/31..................yk1......5 lapsi
Karpalo67....................kp13/27....................yk.yli 4 v....kuopus haaveissa.

Plussanneet:

Plussatuulet puhaltaa niin et tukka hulmuaa +++++
Meillä ei tässä pinossa kuin plussata :whistle: :whistle:

kassu kun testi näyttää plussaa ovis tulee 24-48h sisässä..joten hyvät mahkut on viel..ja sit se munasolu on hedelmöityskelponen n12h.Simpoilla kestää n6-7h kunnes ne on uinu munasolun luo.

om:Vessassa käydessä jäi ihan paperiin punertavaa valkkarii ku pyyhki :'( alamahaa jomotta ja tissit kipeet(ne on aina ennen menkkoja) joten täällä on peli jo menetetty jännäilyjen suhteen..ei tuu plussaa..napukka on kylläkin ylhääl ja kii mut silti tulee vuotoo.. :ashamed: paska fiilis ei voi muuta sanoa..menee toiseen kiertoon taas..on se perkele kumma että vaikka syö lääkkeitä siihen et ei tulis tuhruu ni siltikin sitä tulee ihan ku viime kierroskii..tosin viime kierros se oli tumman ruskeeta..nyt punertavaa..

Yhteistyössä