VIIKOT 13 JA 14 JÄNNÄYKSESSÄ :)

Ja tervetuloa kaikki uudet :wave: Taidan olla ehkä siinä rajalla kuulunko tähän pinoon ja muut ovat jo oviksenkin kaiketi ohittaneet.Mutta pysyttelen nyt teidän kanssa jos sopii? Mulla vasta eilettäin loppui edellinen vuoto kokonaan ja tänään huvikseni tein ovistestin ja aika tummia oli molemmat viivat muttei tasavahvoja kuitenkaan.Luulen että se ovis osuu tuonne perjantai-lauantai-akselille.Ystäväni muuten oli ilman kumia yhdynnässä tuossa joulukuussa juuri kuukautisten loppumisesta seuraavana päivänä, kun oli NIIN VARMA PÄIVÄ.Ja raskaaksi tuli :p Joten ei sitä aina tiedä milloin se tärppää sitten.Mutta kauankos se siimahännät voivatkaan elellä????Oliko peräti 4 päivää?

Daizy oliskohan se munki liittyny vaikka ovikseen... Jaiks :) ku meinaa oli just tollane, voin melkein kuvitella sen uusiks... Lähdin liikkeel ni vihlas älyttömän kovaa, sit pienempi vihlasu joka toisella askeleella, vasemmalla jalalla siis, kunnes helppas...

*kaikkimullehetinytsamantien* en kestä...

joo kyn ne simpat elelee 2-5vrk..riippuen eukon limoista :p ja tosiaan ei oo olemaskaa niit varmoi päivii ellei tiiä mis vaihees ovuloi..siullakin kassuaika nopee tulee toi ovis menkkojen jälkeen..hui..noh eipähä oo nii pitkä jännäys ja piinaus aika ku lyhyt kierto..

amaya: meillä edellinen raskaus pantiin alulle meidän toimesta 20 pvä ja lääkäri sanoi hedelmöittymisen tapahtuneen 25 pvä!!! Et on mahollista!!

ON: Mä kärvistelen ihan ihmeellisten tuntemusten kanssa... EIHÄN vielä mitään oireita voi tuntea? eihän? Mulla ei siis oviksesta ollu tässä kierrossa mitään hajua.... kipuja on ollu menkoista lähtien. sit ne loppu ja eilen alko taas! :eek: ja kamalasti tänään tullu valkovuotoa. ensin luulin et ovislimat, mut ei kyl oo limaa... tai mistä minä tiedän. vaikuttaa ihan normi valkkarilta. Masu turvoksissa ja nippailee. Mä toivon, että kyseessä olis joku muu kuin ovis. Koska mä omasta mielestäni oon sen jo ohittanu.... :headwall:

Ja toi mun kierto, ei oo ollenkaan varmaa et se olis toi 31. se oli viime kerralla... mut nyt voi olla mitä vaan. Noh, vähän on sellanen menkkamainen olo mut sehän on mahdotonta vielä. En tiiä! mä kuvittelen itselleni kaikenmaailman raskausoireita... KÄÄK. :headwall:

Hei, pääsisinkö minäkin mukaan? Olin viikon 11 pinossa ja täti yllätti saatuani ensin haaleen plussan. Plussan sain myös jouluaattona, mutta ei pysynyt pikkuinen mukana. Löin täällä jo ovet takanani lukkoon, mutta jos tämän kevään ajan vielä pyöris näissä merkeissä...
Nyt siis kp9/27.........yk yli 4 vuotta............kuopus haaveissa.
Esikoinen syntyi 2003 yhdeksän vuoden yrittämisen jälkeen... :heart: Nyt siis jälleen useampi vuosi mennyt odotteluun ja alkaa toivo hävitä.

Tuo päivityslistan otsikko TULEVAT PLUSSAAJAT herätti uutta toivoa :D
Jännäämiseni menee viikon 14 ihan loppuun........ B)

Tervetuloa Karpalo67 kyllä teillä on pitkään yritetty..plussa olis enemmän ku toivottu teille =) ja viel et pienokainen pysyis matkassa..saanko kysyy et syötkö jotai lääkkeitä avuksi kunootte jo noin pitkään yrittäny?selvästikin raskaudut,mut ei ole vauva pysyny matkassa.. :(

Meillä edellisen kerran miehelle ilmoitus meni suunnilleen niin, että en uskon silmiäni ja huusin miehen todistamaan näenkö oikein vai väärin :D Silloin oli melkein pari vuotta yritystä takana ja lopputulos surullinen :'(

kassu Miulla kans laskujen mukaan edellinen tärppi tullu heti kohta menkkojen loputtua, sillä la aikaistu n. viikolla ultrassa ja silloin todettiin että on ovis ollu todella nopeasti menkkojen loputtua.

Hei kaikki! :wave:
Mulla on koko päivän ollu tuo alamaha vähän kipeä ja sellanen paineen tuntu. Valkovuotoa on tullu niin että alkkarit ihan märkänä.... :eek: Mitä?!

Voiko tuntea tällaisia oireita oikeasti jo nyt? Mä en kyllä voi kuvitella näitä. Mut syy sitten voi olla jotain.. niin mitä? Kun ei nää oviskivuilta tunnu ollenkaan... vähän ehkä menkkakipumaisia, mut ei kyl voi viel niitä olla.... :eek: HUI!

Anteeksi suuresti omanapaisuus! Huomenna tulen lukemaan tarkemmin.... tervetuloa kaikille uusille!!!
:flower:

Terkuin oireita kehittelevä sekopää

Joko sinulla on nyt ElinaMariaovis tai ovis on ollu aikoja sitten ja tästä kierrosta tulee lyhyt..onko sun kierrot ollu aina yhtä pitkii..vilkasin äske ja tais olla 30pv koko kierto sulla..?Jos nyt se ovis olikii vasta..onko tuntunu ovis oireita jo aiemmin?Minulla tuli ovis 4pv oletettuu aiemmin täs kierros..noh minun kierrot onki vaihellu kokonaispituudeltaan 28-35pv

Tyty86: Meillä oli joskus ennen esikoista lääkitys vähän aikaa, lähinnä clomeja ja hormoonihoitoja. Meitä tutkittiin, mutta kummastakaan ei löytynyt mitään vikaa...
Lopetimme hoidot ja parin vuoden päästä siitä saatiin ihan luomusti esikoinen. Nytkin ollaan ihan luomulla koetettu, koska meissä ei kuulemma ole mitään hoitamista... :D

KESKIVIIKKO TULEVAT PLUSSAAJAT

kointypy ..................kp31/?................yk1......neljäs(yksi enkelivauva taivaassa)
Mimmukka81................kp28/30-40.........yk?......esikoinen
Kaa...............................kp24/32..............yk3.......esikoinen
Odelia...........................kp24/28..............yk1.......3.lapsi
aini...............................kp23/28...............yk12.....pikkukakk onen
frizzante ......................kp22/27-29..........yk1.......esikoinen
tyty86...........................kp22/30...............yk1.......esikoinen
Talvimamma08-09........kp20/30-31...........yk.1.....esikoinen
Milla Migliore.................kp20/29...............yk1..... .esikoine
amaya..........................kp19/28................yk1......7 lapsi
Daizy............................kp19/28-32...........yk5......esikoinen
Minni-07.......................kp18/28.................yk2......pikkukakkon en
ElinaMaria....................kp 18/31 ................yk1..... esikoinen
Mammutti-Mamma........kp17/26-29............yk4......3lapsi,ensimmäine n yhteinen
Pauna..........................kp17/28-29.............yk1......pikkukakkone n(yksi enkelivauva)
Veena..........................kp 11/24-28..............yk10...esikoinen
kassu...........................kp11/31..................yk1......5 lapsi
Karpalo67....................kp10/27....................yk.yli 4 v....kuopus haaveissa.

:heart: **** :heart: **** :heart: **** :heart: **** :heart: **** :heart: **** :heart: ****

Plussatuulet puhaltaa niin et tukka hulmuaa +++++ :whistle: :whistle:

Passaako ilmoittautua mukaan? :wave: Luulin että olin jo ilmoittautunut tänne, mutta enpäs sitten ollutkaan. Esikoista siis kuumeillaan kovasti ja tärppiä odotellaan kohdalle.

Veena......................kp 11/24-28...............................yk10

aini oloja ei oikeestan oo..tai eilen illal tuli sohval istuessa n.5sekunttii kestävä kiiltävä kipu kohdussa..piti ihan irvistää :kieh: sit pien nippasu uudestaa..nännit oli pari pv oviksen jälkee kipeet mut ei enää. Toivon tietty et jos se eilinen kipu ois vaik liittyny jotenkii kiinnittymiseen..oviksesta eilen 5pv..mut voihan se olla jotai muutaki kipua..oloja odotellaan :D

Karpalo67 aika erikoista et jos teissä ei ole mitää vikaa ni kestää kuitenkii aika pitkää kunnes raskautuu..mut hienoa et tärppi tuli luomuna =) toivotaan sitä plussaa nytkin..ei muuta hyväksytä :kieh: nyt jos tärppi kävis ni tulis jouluvauva :heart:

Tyty86: Niinpä. Sen takia tämä asia niin arka ja raskas on ollutkin, kun tuntuu välillä niin epäreilulle. Moni tuttuni on saanut lapsen ensimmäisellä yrityksellä, monet saavat lapsia vaikka eivät haluaisikaan jne... Miksi se meille on niin pe...leen vaikeaa??????

Sitä olen kyllä miettinyt monesti et minkä takii narkit ja juopot saa lapsia ja ne joilla olisi rakastava koti ja perhe, ei saa lasta :( kovin on epäreilua tää elämä..sit ihmetellää miks lapsilla ei oo kaikki hyvin ku juopot kasvattaa lapsia ja turmelee ne.Tää nyt oli ääripää esimerkki mut kuitenkii..niin paljon ois rakastavia koteja joihin lapset ois tervetulleita..mut haikara lentää aina ohi :ashamed:

Moikka kaikille! Meinasin eilen ostaa pääsiäisen varalle r-testin, muuta mies sai ylipuhuttua.. Sanoi, että jos sieltä plussa tulee, niin kyllä mä sen seuraavan yhdeksän kk aikana tuun huomaamaan. :LOL: Mulla on vähän menkkamaisia oloja välillä ja ehkä pientä nipistelyä ja painontunnetta vatsassa. Pistän ne kyllä ihan psyykeen piikkiin. Esim. rinnat ei tunnu miltään. Ihan samanlaiset kuin ennenkin.

Ajattelin testata ensi viikolla viimeistään 28. päivä. En tiedä oviksen ajankohdasta. Se oli ehkä 7-17. päivä! Kaikennäkösiä nipistelyjä ja kolotuksia pitkin kiertoa ollut, joten en voi siitäkään päätellä. Ja limoista en ota selvää. Sitä on joko vähän tai vähemmän. :kieh:

tyty86 On se kyllä epäreilua, että ihmiset joilla on vaikeuksia pitää itsestä huolta, saa lapsia ihan noin vaan. Itse mietin, että kyllähän suurin osa ihmisistä lapsia saa normaalisti ja miksen minäkin, jos vaan stressais sitä vähän vähemmän. Oon yrittänyt olla miettimättä liikoja lapsen saantia, mutta näin piinaviikoilla se ote taas taitaa lipsua. :)

KIITOS maan pinnalle palauttamisesta... :D se saattoi tosiaan olla myös ovis. Jos oli, meni hukkaan kun siippa sai jonkun mahainfluenssan ja siitä ei ollu eilen mihinkään... :kieh:

Mut toisaalta se sama olotila on nyt. Masu turvoksissa... nippailee ja kyllä - mulla on tissit kipeet. MUTTA nää saattaa kaikki olla niitä ovisoireita... :ashamed:

Tyty kun mulla ei oo mitään käsitystä minkälaisia kiertoja mulla on... söin pillereitä 5 vuotta. viime toukokuussa lopetin, lokakuussa tajusin ettei menkkoja ollu tullu sitten elokuun ja hups - olin raskaana. Se päättyi keskeytykseen tammikuussa 08, jonka jälkeen on ollut yksi täysi kierto, se oli 31 pv. (suoraan keskeytyksen jälkeen). Et saattaa kierto olla minkälainen vaan.... :eek:

Nyt takas töihin! (oli pakko poiketa täällä..... :ashamed: hitto kun ei malta pysyä pois!!!)

PLUSSAISIA OLOJA! :LOL: mulla ainakin on oireita!!!!

Varmuuden vuoksi laitettiin ekat siimahännät töihin tässä päivällä kun kaikki mukelot ovat päikkäreillä ja miehellä vapaapäivä :snotty: Eihän sen oviksen vielä pitäisi olla,mutta ko ei voi olla varma.Ja jos ne eläisivät sitten ovikseen asti.No joo.....ekaa kertaa elämässäni näitä asioita mietin näin miettimällä ja oikeastaan huomasin että rakastelukin oli vähän "suorittamista" nyt.Ei niin kivaa......jos ei tästä kierrosta tärppää niin yritän vähän hellittää tätä "ajoittamista".Rakastellaan aina kun hyvältä tuntuu ja sillä sipuli........ja saas nähä kuinkas se sitten onnistuukaan :kieh: itseni tuntien :ashamed:

Yhteistyössä