VIIKOT 13 JA 14 JÄNNÄYKSESSÄ :)

Tyty :hug: Voi kehveli. Jaksamista!

Kassu ja kyllähän ne simpat jaksaa päivän-,kahden verran siellä uiskennellakkin... ihan hyät mahkut on! Ja eikun vällyjen väliin!! :LOL:

ZiiliZeija tere tulemast! :wave:

ON: ei minkäänlaisia oireita... paitsi tuo kipuileva kohdunseutu ja sit tuntuu ihan ku munasarjoissa kipuilis... mitäköhän se meinaa? Ei tunnu ainakaan siltä että olisin raskaana. Mut voin olla. pitää ajatella positiivisesti - niin kauan kun menkkoja ei kuulu on toivoa. :p Sitäpaitsi, mullahan on vasta kp 21. Et kyllähän kaikki menkkaoireet tuleekin vasta viikon päästä...

Hauskaa lankalauantain jatkoa!

....kiitos faktoista ja sinulle suuri :hug: .Ottaa kyllä sun puolesta päähän ellei tärpännyt teillä tästä kierrosta.Mutta eikös tämä ollut eka yk? Joten ei vielä mitään paniikkia,kun uutta kiertoa sitten jännäilemään!!! Oikeasti haluaisin kyllä plussia ennemmin teille joilla ei ole vielä ennestään lapsia tai te joilla on vauvoja taivaassa :hug: :minullahan on jo neljä ja yksi vielä aivan vauva.Mutta pysykäähän vielä mukana:vielä ei verta tuu kellään:tuhru voi kertoa muustakin :heart:

kassu joo tää oli eka yk vasta mut odotukset oli vissii liian korkeel ku nyt on niin kova harmitus päällä :'( ..olishan se ollukii jo liian hyvin jos ois heti ekalla tärpänny.On vaan niin kateellinen olo kun kaks parasta kaverii on raskaana.toisella la ens kuussa ja toisella vasta alkaa kumpu kasvaa,oisko rv19. Sit ku sivusta saa seurata kamujen onnee niin se tekee kipeetä kun itellään on niin kova kuumeilu :ashamed: .Olishan tää helpompaa taas mennä uuteen kiertoon jos tietäs et mies ois mun luona joka pv.Muttta kun asutaa 130km pääs toisistamme ni se on aina nii arpa pelii et onko töitä kummalkii just ku ovis jne.et se vauvan teko ei oo meilä helppoo ku asutaa erillää.

Ymmärrän sua enemmän kuin uskotkaan,sillä mun mieheni on viikot töissä toisella paikkankunnalla 250km:n päässä ja vkl kotona.Minusta ei ole mihinkään sänkypuuhiin (muutakuin nukkumaan) iltaisin enää kun saan nuo 4 mukeloa peteihinsä.Joten rakastelumahdollisuudet ovat lasten päikkäriaikaan sitten vkl:sin :/ Siksi mullakin on aika hailakka fiilis täällä,kun tiedän että nyt juuri pääsiäisen aikoihin ovuloin ja mieskin sattuu olemaan paikkakunnalla (vaikkakin siis tänään työvuorossa) ja sitten tiistaista alkaakin sellainen jakso,että tuskin toisiamme tavataan ennen toukokuuta :(

No mutta jaksan iloita näistä mitä minulla on jo :heart: Ja sinä voit lohduttautua sillä,kun kavereitasi ajattelet,että sinulla tuo kaikki jännä ja ihana on vielä edessä:plussaa raskaustestissä,kasvava massu ja koko raskausaika! :hug:

kiitti kassu rohkasevista sanoista. Äsken kävin kaupassa ja tuntu et jokapuolel haisee joku..kauhee voimakkaana tuntu barfyymit ihmisil ja banaanit haisi oudolta :x en sit tiiä mistä tää johtuu mut vaikee kuvitella et hajuaisti ois herkistyny..ainakaa masuasukista :ashamed:

Meijän ois tarkotus muuttaa yhteen mihen kaa.Kämppä on miehen paikkakunnal,mut miula ei oo viel sielt duunia vaikka olen hoitoalal ja sanotaa et sil alal duunia riittää.En vaan haluis mennä osastolle hoitaa vanhuksii..oon erikoistunu mielenterveys-ja päihde potilaisii.

Kaa, kiitti limatulppainfosta. Mul vissiin oli sit väärä nimitys asialle, ku jossain puhuttiin jostaki limajutusta mikä liittyy jotenki raskautumiseen. Yritin eilen ettii sitä keskusteluu mut en löytäny.

tervetuloa uusille!! :)

omis: en taaskaan oireita viiti listailla. tai no yhden varmaan huomaatte musta ku mitään en jaksa, eli aavistuksen liikaa heilahtelevat mielialat. tai sit mä vaan tuun pahal mielel heti ku tuun tänne lukee muiden tekstejä jotka on ku omiani. hemmetin hormoonit.

Peesaan Talvimammaa, hemmetin hormoonit... :D Kolmatta päivää nyt poru kurkussa, ja itkun saanut aikaiseksi katsoessani Disneyn komediallista elokuvaa, ja American Idolssin tuloslähetystä ja tänään kollotin kun kuuntelin Queenin Who Wants To Live Forever... *huokaus*

Vielä viikko ennen kun pääsee testaamaan, tällä hetkellä oon varma, ettei siellä mtn oo... :headwall:

Voi kilin kutinat!!!

Nyt menin vauvapalstan sivuille kattelemaan alkuraskauden oireita (mitä nimenomaan kannattaa tehdä tässä vaiheessa kun muutenkin tutkailee jokaista nippausta ja kolotusta... :D ) ja löysin ketjun, jossa puhuttiin limakalvojen kuivumisesta raskausoireena... Tämä vaimo siitä sitten osasi laskea yhteen sen, että kaksi päivää on nenää kutittanut ja aivastuttanut, täytynyt Bevitalla rasvailla monta kertaa päivässä ja urakalla yötä vasten, eilen illalla huomasin saaneeni hiivan ja tänään on noiden lisäksi kutittanut kitalakea ja janottanut koko päivän... Kaikkihan noi on limakalvojen kuivuudesta aiheutuvaa, normaalistikin omaan heikot limikset, sekä alapäätä että yläpäätä täytyy välillä rasvalla kosteuttaa, mut nyt on todella tuskallista, varsinkin toi aivastuttaminen, kun ei sitä aivastusta kuitenkaan tule...

Eli uudestaa innostuneena täällä jännäillään ja koitetaan rapsuttaa samaan aikaan sekä ylä- että alapäätä.... :LOL:

Daizy "täällä jännäillään ja koitetaan rapsuttaa samaan aikaan sekä ylä- että alapäätä...." toi oli hyvä :LOL: :D se on muutes paha juttu kun uteliaisuuttaan menee lukee mahdollisista raskaus oireista..niitähän löytyy vaikka kuinka paljon itseltään kun lukee muiden oireita :p
Minäkin oon joskus lukenu..nyt en edes viitti ku tuhruttelen jo valmiiks..toivo jo menny :snotty:

....ihan tuosta ovistestistä nyt kyselisin....Kun siis oli ihan selvä plussa aamulla.Ja huvikseni nyt illalla just äsken testailin,kun on noita varastossa,niin olikin jo aika paljon haaleampi.Että meneekö se huippu noin äkkiä ohitse (jokuhan voi missata plussan vain testaamalla "väärään" aikaan!) vai vaikuttiko tulokseen mm.se että olen juonut illanmittaan aika paljon ja se plussatesti oli aamun eka pissasta? Ohjeissa sanotaan,ettei testaamisajankohdalla ole näissä liuskatesteissä väliä.No kyllähän limoista ja tuntemuksista viisastun enemmän (ei ole vielä) jos ja kun ne tulee.Mutta varmistusta aamun plussalle täältä haen :ashamed:

Hih, nauratti tuo Daizyn juttu kun on täällä ihan samat "oireet" ollut: janottaa ja hiiva... Mutta mitään oikeita oireita ei kyllä oo, joten aika yllättävänä pitäisin jos raskaana olisin. 25/27-29 näyttää jo noi kp:t, mut hyvin voi mennä yli 30:kin tuo kierto. On vähän hatusta vedetty tuo 27-29 kun vasta kahdet ollu pillerien lopettamisen jälkeen, ja toiset niistä kaavinnan jälkeiset. Eli vasta viikon päästä alan oikeasti harkita testailua jos on enää aihetta. Koskahan tulee eka plussa tänne pinoon??!!

Minut voi poistaa!Kurjat tulivat ajoissa ja kunnolla tulivatkin!Taidan ylipäätään vetäytyä täältä vauvakuumepalstoilta,meni kuin menikin sukset ristiin vauva haaveen suhteen miehen kanssa.Hän haluaa että odotetaan ainakin kesän yli ellei peräti vuosi ja minä kun en haluaisi odottaa.
Perääntyy nuolemaan haavojaan....

kassu ovistestiä ei saa tehä aamupissasta :wave: se antaa väärän tuloksen.Tai ainakin niin on minu mammaksi.fi testeissä sanottu ja muutkin ovat sanoneet jotka tikutta ovista.En muista miksi ei saa tehdä..oisko ollu et siin on liikaa sitä hormoonia vai liian vähä.Raskaustestit kandee tehä aamupissasta. Joten teeppäs tänään se testi niin et pissa on ollu rakossa 2-4h etkä oo juonu esim.kahvii/teetä kun se kerää nestettä rakkoon entisestään.Joka pv ovistesti pitäs tehä samoihin aikoihin kuin edellinen,suositus ois klo.8-20 välisenä aikana.Siksi siis sait illalla toisenlaisen tuloksen testiin kuin aamulla.

amaya oon tosi pahoillani :hug: palsta tauko voi tehä ihan hyvää,mut ymmärrän et se on kova pala jos mies sanoo et haluu pitää taukoo myös vauvan teosta. Paljon voimia sulle :hug:

frizzante kyllähän tänne jo plussia alkais haluumaa.. :p noh jos vaikka ensiviikolla jo ekat saisi plussat.Ite testaan ensviikolla vaikka tuhruttelenki edelleen :kieh:

On tää niin ärsyttävää..oon lukenu et monet on ollu raskaana vaikka on tullu alussa tuhrua..tämmöstä ruskeeta..jää paperiin ku pyyhkii.Oon kyllä päättäny et oli tuhruu tai ei ni se plussan on tultava :kieh:

Haikara ei aja ohi tässä kuussa meille..myötätuulet puhaltakoot plussia +++++ :whistle: :whistle:

kointypy ..................kp35/?................yk1......neljäs(yksi enkelivauva taivaassa)
Mimmukka81................kp32/30-40.........yk?......esikoinen
Kaa...............................kp28/32..............yk3.......esikoinen
Odelia...........................kp28/28..............yk1.......3.lapsi
aini...............................kp27/28...............yk12.....pikkukakk onen
frizzante ......................kp26/27-29..........yk1.......esikoinen
tyty86...........................kp26/30...............yk1.......esikoinen
Talvimamma08-09........kp24/30-31...........yk.1.....esikoinen
Milla Migliore.................kp24/29...............yk1..... .esikoine
Daizy............................kp23/28-32...........yk5......esikoinen
Minni-07.......................kp22/28.................yk2......pikkukakkon en
ElinaMaria....................kp 22/31 ................yk1..... esikoinen
Mammutti-Mamma........kp21/26-29............yk4......3lapsi,ensimmäine n yhteinen
Pauna..........................kp21/28-29.............yk1......pikkukakkone n(yksi enkelivauva)
ZiiliZeija.......................KP20/?.....................YK1.....pikkuka kkonen
Veena..........................kp 15/24-28..............yk10...esikoinen
kassu...........................kp15/31..................yk1......5 lapsi
Karpalo67....................kp14/27....................yk.yli 4 v....kuopus haaveissa.

Plussanneet: :heart: :heart:

Haamujengi:

Tippuneet: :'(
amaya, Nobody

***** :heart: ***** :heart: ***** :heart: ***** :heart: ***** :heart: ***** :heart: *****

*muoks*unohtu päivittää kiertopv:t ;)

Hyvä tyty! Tuo on oikea asenne!! plussa vaikka väkisin! :D

Aini :hug: pidä taukoa ja voihan se olla että kun päivät tässä pitenee ja hormoonit miehelläkin hyrrää niin jos se mieli vaikka muuttuisi... jaksuja!

JOO! Plussia tähän pinoon!!!

Mä ajattelin et riippuen vähän oireista nii testata vaikka tuossa 30. pvä. eli VIIKKO vielä! HUH. mut samat oireet jatkuu... toi finnien hyökkäys on kyllä ihan samanlainen kun mulla oli edellisessäkin. Et se antais jotain toiveita... en kyllä osaa sanoa suuntaan enkä toiseen. Kattellaan. hormonit saattaa tehä mitä vaan... mä myös luulen että mulla tisseissä on jotain tuntemuksia... en tiä voi olla että kuvittelen! VOI TÄTÄ PIINAILUA! :D

ElinaMaria on tää joo piinaa..kun ei näistä ota selvää..miks ei voi heti oviksen jälkee tietää et onko tärpänny vai ei :kieh: vois lääketiede kehittyy tälläki puolella ja keksii meille toisenlaiset raskaustestit :D ..miulla olis vielä 4pv jänniteltävää.. :/ mut pelottaa et täti hyökkää..taitaa olla parempi et liimaa ton värkin kii ni eipähä tuu mittää ulos :LOL:

Kaa
Meilläpä se sitten taitaa olla Tytyn kanssa yhteinen aikataulu tuon testaamisen suhteen. Jos nyt tarttee testata... vatsaa juilii siihen malliin. Pyh. Mutta Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.

Yhteistyössä