VIIKOT 13 JA 14 JÄNNÄYKSESSÄ :)

Mulla kävi tänään silleen että täti tuli kylään,mutta ei ole suru puserossa yhtään,vastahan me aloitus yritettiin =)
Eli toi kierto olikin tässä kuussa vähän lyhyempi,mun menkat saattaa heitellä kuukausittain muutamilla päivillä,koskaan ei ole ollut säntilliset.
Mutta toivottavasti tulee muille paljon plussia++++++ :whistle:

Hieno asenne sinulla:tuolla mennään seuraavaan kiertoon ja sitten jo varmaan tärppääkin:eikös juu ;)

Olisi tosi kiva jo kuulla jos joku teistä uskaltaisi alkaa testailemaan :heart: Se lisäisi kivasti jännitystä meillekkin jotka vasta nyt ovat oviksen kourissa :LOL: Itse henkilökohtaisesti aion testata todellakin vasta kun kiertopäiviä on sen "normaali keskivertonaisen" 28. Sillä edelliset kuukautiseni olivat synnytyksen jälkeen ensimmäiset mutta ennenkuin vuoto alkoi tikuttelin huvikseni ovulaatiota (että ovuloinko vielä laisinkaan) ja löysinkin sen ihan vanhingossa.Tosin oireetkin sitten sain kaupanpäälle :kieh: Noh......ovulaatiosta noin viikko meni aj aloin voimaan todella huonosti ja olotilat olivat just kuin alkuraskaudessa.JA koska en voinut kuitenkaan mitään kiertoa varmuudella laskeskella, tein raskaustestin.Se näytti negaa.Ja KAIKKI TUHAT JA YKSI testiä sen jälkeen :LOL: kunnes vuoto alkoi sitten viimein.Eli hävettää myöntää mutta minulta meni raskaustesteihin varmasti 100 euroa kokonaisuudessaan.Hulluuden huippuina saatoin testata kahdesti päivässä ja ostin testejä toki netistä,mutta myös ärrältä,apteekeista ja milloin mistäkin. :ashamed: Nyt minulla on tuolla kaapissa 4 liuskatestiä odottamassa ja jos oireita ilmaantuu,saatan sen ekan tehdä 28 kiertopäivä.Tai sitten saan tädin vieraaksi kp30 tienoilla.........sen näkee sitten.

Tällaista tunnustusta Kassulta tänään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Hei siskot :wave: millos ruvetaa testailee :wave: ?? odelia, aini sekämimmukka teillä alkaa olla kierto sillä mallilla et voisitte jo testailla :p nyt pitäs saaha plussia meijänki pinoon ;)
Mä tosiaan tilasin ne testit tuolta mammaksilta torstaina joten ne tulee vasta tiistaina aikasintaan :kieh: Olis pitäny aiemmin laittaa tilaus menemään, tää odotushan tekee hulluks... :ashamed:
No hyvä puoli ainakin että ei oo vielä menkat alkanu ja vahvoja raskausoireitakin on vaikka kuinka. Olisin jo 100% varmaa että olisin raskaana josnää kaikki ei vois hyvin luultavasti liittyä myös tohon ehkäisyn lopettamiseen. Ehkäsylaastarit kun jäi siis helmikuun lopussa ja viime kerralla menkat oli niiden jälkeen kateissa 2-3kk ja noita "raskausoireitakin" oli enemmän kun raskausaikana.. :(
Toivottavasti tää nyt olis kuitenkin siitä raskaudesta johtuvaa :whistle: :heart:

Ei kyllä jaksais millään odottaa et pääsis tekeen raskaustestin. Huomenna kp28 mut mulla on niin epäsäännöllinen kierto et ovulaationkin bongasin vast kp18. Ei oo kyllä mitään raskausoireitakaan,mitä nyt mahassa nippaillut kolme päivää mut sekin voi tarkoittaa vain tulevia menkkoja... Kaiken lisäks silloin kuin bongasin ovulaation niin sinä iltana pupuiltiin mut seuraavana iltana ei, vaikka se ovulaatiohan tapahtuu vast 24-36h:n päästä siitä kun bongaa ne pari yhtä vahvaa viivaa. Toiveet on korkeella,mut tietoisuus kuitenkin siitä et tuskinpa on tärpännyt...

Inkuliini kyl ne simpat elää 2-5vrk joten on ne sinne munasolun luo päässy jos on päästäkseen =)
Täällä on tosi levoton olo tän tuhruttelun ja vauvahaaveiden tiimoilta..kun sais jo tietää onko peli menetetty..prk:leen tuhru :kieh: häirihtee miun ajatuksia..

Tyty, kyllä se vielä siitä iloks muuttuu, ei kai tosinaiset luovuta näissä jutuissa... Ja tervetuloa uusille jännääjille!!

Täällä havaittavissa tänään rintojen kipuilua tuolta kainaloiden likeltä, sellasta jomottavaa kolotusta. Ei kuitenkaan oo turvonnu tai muuten kipeet, että taitaa tehdä toivo tepposiaan... Janottaa jonkin verran ja vessassa tuntuu että tavaraa tulee litratolkulla... Ihania "oireita"... Vielä viikko jännäämistä ja sitte pääsee testaamaan, TULIS nyt sieltä jo se plussa!!!!!!!!!! Olis niin maailman paras synttärilahja!!!!!!

Daizy, mäkin ootan kovasti ihanaa synttärilahjaa! Täytän 25.3. 29v. Millon sulla on synttärit?

Sorruin tekemään perjantaina raskaustestin illalla, tyhmä minä tuhlasin yhden liuskan! :headwall: Kaks liuskaa enää jäljellä ja voi kuinka ne polttelee tuola kaapissa!!

Milla Migliore, mmites sulla noi kp:t menikää? meiän lista on vääräl sivul ja laiskuuttani en jaksa sinne kattoa... :ashamed: mulla kans polttelee noi testit, mulla on mammaksin sivuilta tilattuja 10iu herkkiä puikkoja... jos vaikka ens keskiviikkona siirtäisin ne vessaan odottelemaan.. :)

tuskin maltan odottaa testailuja viikolle 13 asti. piti testaa ma 31.3, mut mulla on jo ens pe kp29/30-31 et kyl mä testaan. mies istuu parhaillaan saunas parhaan kaverinsa kanssa ja kysy multa saako kertoa meiän touhuiluista... =) vaikka sovittiin että pidetään salassa, mutta kertokoot, mä vuodatan täällä :D

Talvimamma 08-09, nyt on menos kp 25.
Kahdella viime kerralla on alkanu menkat kuukauden vimppa päivä, hassu sattuma! Toivottavasti eivät ala enää. Olis jo viikko eteenpäin, ni TIETÄISIN!! :p
-haukotus-
Tarvis varmaan lähtiä nukkumaan. Ompelin tänään vauvalle puuhamaton ja pikkuisen kummituksen. =) Nyt tappelen kestovaipan ompelun kans, ku takakuminauha unohtu laittaa oikeessa välissä. Kai se pitää huomena purkaa.

No niin.Huomenia.Piti vain kommentoida tuohon kun oli puhetta ovulaatiotestien tekemisajankohdasta.Kun ostin Apteekin omia,niissä luki ettei saa tehdä aamuvirtsasta.Nyt tilasin Halpa-Testin kautta netistä ja oikein asialliset ohjevihkot oli mukana.Ohjeissa luki:"Ei ole minkäänlaista merkitystä mihin vuorokaudenaikaan teet testin".Kai niissä on eroja, testeissä meinaan.Ja pääasia kai että tekisi noin samaan aikaan joka päivä?

Plussia odottlen innolla tähän pinoon :wave: Pissikäähän nyt testeihin jo te joilla on hyvät kiertopäivät siihen hommaan :p

Haikara ei aja ohi tässä kuussa meille..myötätuulet puhaltakoot plussia +++++ :whistle: :whistle:

kointypy ..................kp36/?................yk1......neljäs(yksi enkelivauva taivaassa)
Mimmukka81................kp33/30-40.........yk?......esikoinen
Kaa...............................kp29/32..............yk3.......esikoinen
Odelia...........................kp29/28..............yk1.......3.lapsi
aini...............................kp28/28...............yk12.....pikkukakk onen
frizzante ......................kp27/27-29..........yk1.......esikoinen
tyty86...........................kp27/30...............yk1.......esikoinen
Talvimamma08-09........kp25/30-31...........yk.1.....esikoinen
Milla Migliore.................kp25/29...............yk1..... .esikoine
Daizy............................kp24/28-32...........yk5......esikoinen
Minni-07.......................kp23/28.................yk2......pikkukakkon en
ElinaMaria....................kp 23/31 ................yk1..... esikoinen
Mammutti-Mamma........kp22/26-29............yk4......3lapsi,ensimmäine n yhteinen
Pauna..........................kp22/28-29.............yk1......pikkukakkonen(yksi enkelivauva)
ZiiliZeija.......................KP22/?.....................YK1.....pikkuka kkonen
käärme........................kp20/28................... yk1..... kolmas haaveissa
Veena..........................kp 16/24-28..............yk10...esikoinen
kassu...........................kp16/31..................yk1......5 lapsi
Karpalo67....................kp15/27....................yk.yli 4 v....kuopus haaveissa.

Plussanneet: :heart: :heart:

Haamujengi:

Tippuneet: :'(
amaya, Nobody

***** :heart: ***** :heart: ***** :heart: ***** :heart: ***** :heart: ***** :heart: *****

muoks

huomenia..ei oikein enää usko tahdo riittää et täs kierros mitää plussaa tulis.. :ashamed: tuhru vaan yltyy..eilen oli menkka jomotusta illalla mahassa ja tänään aamulla germot kireel :kieh: kuten aina ennen menkkoja..napukka on kyl edelleen kii ja ylhääl vaikka tuhruttaakin..tänään nappasin vikan tero napin,joten huomen pitäs alkaa kurakelit..niitä ootellessa..

Poltteli noi mammaksi.fi testit kaapissa ja piruuttani aamulla tein yhen..noh negahan se oli enkä ihmettele yhtään.. :headwall: tänään pitäs lähtee töihin iltaan |O

Milla Migliore ja Daizy teille olis kyl ihanat synde lahjat jos plussa pärähtäs..olis se niiin mmukavaa.. =)

voi tyty! Ensi kierrosta varmasti jo tärppää!!

Milla Migliore...
mun pitää kans vielä malttaa viikon verran... tai ehkä testaan jo sunnuntaina! :whistle:

Odelia, mä oon kans melkein varma... mut oireet voi huijata poloista ihmislasta. Jännäillään!!

Oireita:
finnit. finnit. Ne on hyökänny viimeisen viikon aikana ja vallannut mun otsan... |O viimeksi raskaudessa kävi juuri näin!! Noh... masua nippailee, runsasta valkovuotoa... tisseistä en soaa oikeen sanoa, mut viimeksikin ne kipeyty vasta joskus viikon 6-9 aikana. eilen ravasin pissalla koko illan puolen tunnin välein. Ei oo normaalia... Et en tiiä!

Mut jänskättää... kait se pitää ootella vielä... maltan siihen ens sunnuntaihin asti! :headwall:

Milla Migliore, mä täytän vuosia 30.3. joka sattuu sopivasti olee kp 30... Ja aattelin että jollei täti tuu sitä ennen, ni sen on pakko olla merkki kohtalolta, että täytyy testata... :LOL:

Täällä hyvin nukutun yön jälkeen kaikki paikat NIIN kipeinä, olo on kuin rekka-auton alle jääneellä. Tissien, varsinkin oikean puolen tissin särky jatkuu edelleen, tuolta sivulta polttelee..

Pikkuhiljaa uskallan nostaa toivoani... Ja hiukan jo uskoa siihen plussaan, vaikka vielä on Piiiitkä viikko edessä... :headwall:

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille! :hug: Daizy ja Milla Migliore Toivottavasti saatte parhaat syndelahjat ikinä! :heart:

on: On vähän nännit kipeät. Niin oli kyllä viime kierrossakin. Valkkaria on kai vähän enemmän. Eilen ja toissapäivänä ihan häpyluun oikeelta puolelta pisti koko ajan (?). Sitten mulla ei oo niin kylmä, kun yleensä tässä vaiheessa kiertoa on. Eikö se mee yleensä just toisin päin. Et jos olis raskaana, niin olis koko ajan kylmä? Tänään kun aivastin, niin alamahassa pieni pistävä kipu. Tuntuu, että oireita on paljon vähemmän, kuin edellisillä kierroilla.

Koskahan sitä uskaltais testata? Kun en ehtinyt tikutella ovista, niin sehän sitten jäi bongaamati. Eli en tiedä, onko ovista ees ollu.

Aattelin, että voisin testata perjantaina, mutta kun siihen on niin pitkä aika!!! :kieh: Tai sitten keskiviikkona, koska äidillä on silloin synttärit, niin vois olla ihana uutinen. :saint:

Oirelua:
Mulla ollut pari päivää rinnat todella arat, ei tarvi kuin vähän osua, niin sattuu, no niinpä sitten tänään testasin ja negaa näytti (herkkyys 25 mlU/ml). Mulla ei rinnat ole olleet arkana ennen menkkoja, viimeksi kun oli sama juttu ja niin olin raskaana, tosin silloin testasin kp:llä 29/28. Nyt kyllä odottelen loppuviikkoon ennekuin testaan tai toinen vaihtoehtohan on että menkat sitten alkaa.

Heips!

Mulla näyttäs tos listas olevan kiertopäivä yhen jälessä, eli tänään on kp22=)

Jossai vaihees viikol tulee testit postissa, tilasin/maksoin torstaina. Sunnuntaina meinasin testailla.

Maha edelleen kipuilee ja rinnat aristaa välillä. Mutta alilämpöö=/ Toivo menetetty? Ja flunssaki iski just, tosin tukkonen olo ollu ainakin viikon jo.

oon epähuomiossa unohatanu lisätä siule päivän ziilizeija nyt korjattu =) sanokee muutkii jos on kp:t väärin.

Lisäsin siut käärme mukaan..tere tulemasta :wave:

Odelia täällä kans tilattiin tänään mammaksi testejä..saas nähä tuleeko tiistaina..olis yks testi viel kaapis jälel.Piti tilata varuille lisää.. :D tullu vissii samanlainen tapa ostaa raskaustestejä lisää kaappiin kuten jauhojakin..uutta loppuneiden tilalle.. :D

Täällä on illan taas tuhrutellu.. :headwall: *hermot* ja masuu jomottanu.Närästäny illan...palellu ja väsy olo ollu koko päivän..nii ja miehelle oon käyttäny "nalkutus terapiaa" :kieh: kun oon ollu niin känkkäränkkä tuulella..

Yhteistyössä