Ihana tukka ja silmät!
Mulla on niin huonosti itsestäni kuvia, mutta yritetään katsella jos tuolta jotain sopivaa löytyis..Lode- nyt kuvia peliin, haluan nähdä sut isommasssa kuvassa
Kiitos! Harvoin käytän farkkuja ja tpaitaa, yleensä hame tai shortsit. Nyt löyty kuitenki vihdoin kivat farkutSussa on jotain, mistä tykkään. Se on ehkä toi tyyli. Nice.
Mä oonkin,mä oon palstan ikiteini.:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kiitti, itsekin tykkään siitä myös. Harmi vaan, että on aika vähän tilaisuuksia, missä voisin sitä käyttää.Tosi kivannäkönen mekko tossa alemmassa kuvassa
Siis wau.. Tuo vartaloToi alempi saattaa olla sellanen isompi kuva? Mulla on tosiaan tosi huonosti itsestäni mitään hyviä kuvia; kaikista puuttuu kuvasta joku ruumiinosa tai sitten kuvat ovat epätarkkoja kännykkäkamerasta johtuen...
sama homma vaikka mä kyllä ajattelin että ei vileä moneen vuoteen...nuo masu kuvat sa tosiaan pienen vauv kuumeen heräämään kääks
Olet tosi nätti, sellainen nukkemainen! <3[/URL][/IMG] Tooosi vanha, mutta ei viitsi aina samoja laittaa..
No kiitos.Siis wau.. Tuo vartalo
olen aina sanonu että ei 3 lasta.. kummipoika ikää 8pvä pitää huolen että kuume vain nousee! ja nyt tuntu unäkyvän vauva masuja joka puolella.. hui!sama homma vaikka mä kyllä ajattelin että ei vileä moneen vuoteen...
Et nyt varmaan mua välttämättä tällä tarkoittanut, mutta vastaan kuitenkin. Käyn salilla, mutta en orjallisesti vaan fiiliksen mukaan. Joka viikko yleensä kuitenkin. Mun mielestä tällä tavoin kroppa pysyy ihan ok kuosissa. Eihän tässä mitään missejä olla, mutta ei kai tällä iällä enää tarvikaan.Uskomattoman hyvä kroppaisia naisia täällä, kateeks käy!Joudutteko paljonkin tekee töitä sen etee et runko pysyy kunnossa?
Miks silmät näyttää niin ihmeellisiltä?[/URL][/IMG] Tooosi vanha, mutta ei viitsi aina samoja laittaa..
Ihanat silmät hänellä. Kauniin malliset ja väriset. Liekö piilarit?Miks silmät näyttää niin ihmeellisiltä?
Mistä lähtien myös lastenkirjat lasketaan akuankoiksi?Mista lahtien Aku Ankat lasketaan lukemiseksi?